Logum Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Mam problem z wentylatorem chłodnicy w Kawasaki GPX 750R. Ostatni pspadł mi z stopki bocznej na kamieniach przy zapalonym silniku :) i wentylatr sie nie wyłacza, chodzi do puki nierozladuje akumulatora, jaka może być tego przyczyna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Witam.Miałem taka maszyne dwa lata ale w kwietniu oddałem ja w dobre łapki :icon_rolleyes:)) Co do wentylatora to sprawdz czy gdzies nie zrobiło sie zwarcie, lub czy nie uległ uszkodzeniu czujnik wkrencony z lewej strony chłodnicy na dole.On jest bardzo blisko kołyski ramy i mógł gdzies sie oprzec przewodem (uszkodzona izolacja) o rame.Nc innego mi do głowy nie przychodzi. Na postoju mozesz zawsze wyciagnac bezpiecznik-jest w skrzynce bezpieczników pod lewym boczkiem, koło modułu zapłonowego. I akumulator sie nie rozładuje-bo jazda bez wentylatora nie jest dobrym pomysłem, zwłaszcza jak temperatury znowu podskocza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpal Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Kolega wyżej dobrze mówi. Sprawdź, czy nie ma gdzieś zwarcia na kablach, które biegną od czujnika w chłodnicy i przy samym czujniku.. Innej przyczyny raczej nie ma :D PozdrawiamPrzemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logum Opublikowano 4 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Wykrecilem te czujniki, i raczej na nich zwary nie mam, wykrecilem chlodnice wyjołem wentylator i tez nic, sprawdzilem też termostat i też nie jest zablokowany, a wentylator juz sie nie włącza :), zostawiłem akumulator w motorze na noc i jet wszystko ok, nie wiem o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Pewnie domontujac czujnik pozbyłes sie zwarcia. Powiem Ci ze w mojej kawie była lekko uszkodzona izolacja przy samym czujniku w chłodnicy-zasmarowałem wszystko silikonem wysoko temperaturowym i niegdy nie miałem zwarcia.Moja rado-ogladnij uwaznie obydwa czujniki-zeby pozbyc sie problemów w przyszłosci.Lipa bedzie jak zostawisz moto na noc na zlocie i rano nie odpalisz, bo aku bedzie zdedchłe.A i raz mi pierscien "SEGERA" z wentylatora zniknął i mi obcierał w srodku wentylator, tak bardzo ze paliło bezbiecznik 10A.Dopuki nie znalazłem przyczyny to jezdziłem na 20A.Tak Ci napisałem "w razie w." Pzdr i przyjemnego uzytkowania motocykal, który daże wielkim sentymentem. :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logum Opublikowano 7 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Wentylatr działa prawidowo, chciałbym sie dowiedzieć co było tego przyczyna ale trudno dobrze ze juz jest ok:) Pozdrwiam i z góry dzieki za podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.