Skocz do zawartości

aprilia af1 - minarelli rv4 problemy


stona
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siema, od niedawna mam Aprilie af1 future z 90r, ma ona wsadzony 5 biegowy silnik Minarelli rv4, jest on na kopa, i właśnie to mnei dziwi bo wszystkie aprilie jakie widziałem to są na rozrusznik i na kopie mają zaślepke, ewentualnie mają i to i to, ale żadna nie ma tylko kopa, chciałem sie dowiedzieć czy da sie wsadzicć tam rozrusznik? czy ktoś wie jak to zrobić i takie tam, wilekie dzieki

 

kolejna sprawa to sprzęgło:

jeżeli mam na luzie i wcisne sprzęgło to wolne obroty spadają o 1 tys obrotów, a jeżeli wrzuce jeszcze bieg to nawet o 2,5 tys, tak wiec musze miec wolne obroty koło 5 tys, aby było ok, ma ktos jakiś pomysł co to może być? jeżeli chodzi o tarcze to chyba są super bo sprzęgło bardzo łądnie chwyta i ma dobre przyspieszenie?

 

THX i pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciągnie bardzo ładnie od 1 biegu, a na 5 osiąga przy 8tys koło 100km/h

 

co to ta "meha"?? a co do oleju to tydzien temu wlałem ładny przezroczysty hipol a teraz jak sprawdzałem to jest siwy ;/

 

a rozrusznik moge wsadzić??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Jeszcze chciałem spytać, czy to że mam gaxnik 19mm może być przyczyną tego że spalił mi 5L na 71km??

 

2. Silnik na wyżsyzch obrotach troche przerywa i wolne obroty to minimum 3tys, z iskrownika wychdzą 3 kable chodź powinny wychodzić 4 i jedno miejsce na kabel przy cewce zapłonowej jest wolne, czy może to być przyczyna przerywania, i dodam jeszcze że iskrownik jest raczej od nowszego minarelli bo ma aż 6 cewek a oryginał powinien mieć 4, czy moze jednak jest to wina gaźnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Jeszcze chciałem spytać, czy to że mam gaxnik 19mm może być przyczyną tego że spalił mi 5L na 71km??

 

2. Silnik na wyżsyzch obrotach troche przerywa i wolne obroty to minimum 3tys, z iskrownika wychdzą 3 kable chodź powinny wychodzić 4 i jedno miejsce na kabel przy cewce zapłonowej jest wolne, czy może to być przyczyna przerywania, i dodam jeszcze że iskrownik jest raczej od nowszego minarelli bo ma aż 6 cewek a oryginał powinien mieć 4, czy moze jednak jest to wina gaźnika?

 

1. Yhy.

2. Wyczysc gaznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaźnik był czyszczony, spoko, tylko co mnie zaniepokoiło to dysza którą pcha pływak miała jakiś taki straszny luz, ale wg. mechanika to to jest zapłon. a czy jak zmienie gaźnik na 12mm to spadnie spalanie o sporo i czy spadną osiągi i jak bardzo??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim to czy aby w tej skrzyni nie powinien być jakiś półsyntetyk? Nawet u mnie w DT80MX powinien być 10W30....ja mam 10W40 i jest bardzo dobrze ale hipola to nigdy bym nie nalał za gęsty jest po prostu ....już 15W40 mineralka powodowała dziwne zachowania sprzęgła a co dopiero taki hipol 60W70 jak się nie mylę .... no nic kopić i tak masz jakiś normalny olej do tej skrzyni...co do gaźnika jak masz jakieś kombinacje z tym silniczkiem to może dane fabryczne samego motocykla też nie będą się zgadzać .... czyli silnik od czegoś innego wstawiony to i gaźnik inny? a co do spalania to jak jeździłeś jest pytanie jak troche ostrzej to nic dziwnego ze Ci tyle paliwa wzioł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...