Damiano Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Cze mam dość poważny problem z moim KDX-em, a mianowicie zaczęło się to od remontu po odpaleniu moto chodziło ładnie ale nie chciał sie wkręcać na obroty, to znaczy wkręcił się do pewnych obrotów i nagle zaczyna przerywać tak szarpie. Więc wróciłem z przejażdżki i myśle sobie świeca to wymieniłem, to samo, rozebrałem zbiornik i siedzenie posprawdzałem wszystkie przewody, złożyłem wciąż to samo. Później wziąłem się za gaźnik i regulacja pomogła, przynajmniej tak myślałem bo był na dotarciu to go nie kręciłem do końca gdy po kilkudziesięciu kilometrach chciałem depnąć na maxa znowu był ten sam objaw ale na wyższych obrotach. I mecze się juz tak z piąty dzień jeżdże z śrubokręcikiem w kieszeni i juz niemam siły do tego. nie wiem co zrobić, niemam pojęcia co to jest czy gaźnik czy coś z iskrą, chociaż po regulacji gaźnika sa efekty ale mizerne. dzisiaj wyczyściłem gaźnik i jeszcze gorzej jest ledwo do domu dojechałem w ogóle sie nie kręci. Aha i jeszcze jak stoi na wolnych jak mu dam gazu to uuuuu i zdycha, chociaż jak zrobie że się niemuli to i tak nie idzie na górze. POMÓŻCIE bo mam tego dosyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 To zachowanie ostatnie to zapewne wina twojej regulacji ze srubokretem w reku. Mialem podobnie z moja DT tylko ze mi po dluzszej jezdzie na wyzszych po prostu gaslo. Wymiana swiecy pomogla. U ciebie moze to byc jakis syf w baku albo przebicie zarowno na swiecy jak i przewodach. Po przejazdzce sprawdz kolor swiecy i napisz tutaj na 4um. A gaznik caly rozbierales i ustawiles wszystko porzadnie (tj. poziom w komorze plywakowej, iglice, wykrecenie srubki od skladu) na rozgrzanym silniku?? Narazie tylko tyle przychodzi mi do glowy. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pzd Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 złożona sprawaposprawdzaj szczelność dolotujeżeli masz odłączony dozownik oleju to musi być zaślepka w dolociea jak zwór wydechowy jak będzie otwarty na niskich obrotachto muli moto a do tego zły skład spalin i może to dawać takie objawy ogólnie widzi mi sie złożony tematszukaj co rozbierałeś do remontu i co robiłeśpopatrz na wiązkę elektryczną przy główce ramy czy się gdzieś nie przytarła opisz remont co jak i na jakich częściach to wszyscy skorzystamy pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Wyczysc jescze raz gaznk i filtr powietrze.scaignij i zobacz membrany czy listki cale.i zobacz czy cewka wysokiego napiecia dobrze jest podlonczona i sie kabel nieobluzowal!!mialem tak samo ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 3 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Więc tak remont to nowa tuleja i tłok WOSSNER. Dozownik jest odłączony ale wszystko jest zaślepione, zawór chodzi, przewody sprawdzałem i niby ok, świeca nowa. A jak ustawić ten odpowiedni poziom paliwa w komorze? Aha tam w środku jest dysza główna którą się reguluje można ją bardziej wkręcić lub wykręcić i niewiem jak to ma być. Aha przed remontem tez się to czasami zdarzyło ale tylko na 1 biegu pod koniec zaczął tak szarpać ale włączyłem 2 i już ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pzd Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 a tak mnie naszłoprzy rozłożonej stopce i zapietym biegu moto winno zgasnąćsprawdź ten przełącznik przy stopcemoże się zluzował i zwiera przy jeździe po reszte kukne do serwisówki wieczorkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 6 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Byłem u kumpla i regulacja gaźnika nie pomaga, i jeszcze teraz zrobił się bardzo słaby ledwo jedzie, ale rozebrałem pokrywe od magneta, patrze a tam olej. Nie było go dużo ale cała pokrywka była mokra. Więc wydaje mi się że to będzie walnięty simmernig, łapoie lewe powietrze i dlatego nie chodzi. Postaram się dzisiaj ściągnąć magneto ale nie mam ściągacza, może podpasuje od DT80, lub Sima. Ide sprubować. Ściągacz od DT pasuje, ale za cholere nie mogę tego ściągnąć ukręciłem chyba z 5 śrub, a to siedzi jak było, macie może jakiś sposób żeby to ściągnąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Byłem u kumpla i regulacja gaźnika nie pomaga, i jeszcze teraz zrobił się bardzo słaby ledwo jedzie, ale rozebrałem pokrywe od magneta, patrze a tam olej. Nie było go dużo ale cała pokrywka była mokra. Więc wydaje mi się że to będzie walnięty simmernig, łapoie lewe powietrze i dlatego nie chodzi. Postaram się dzisiaj ściągnąć magneto ale nie mam ściągacza, może podpasuje od DT80, lub Sima. Ide sprubować. Ściągacz od DT pasuje, ale za cholere nie mogę tego ściągnąć ukręciłem chyba z 5 śrub, a to siedzi jak było, macie może jakiś sposób żeby to ściągnąć? Kup śrubę o większej twardości, po jej dokręceniu uderz delikatnie drewnianym młotkiem w śrubę, dalej dokręcaj, znowu uderz itd., zazwyczaj pomaga, uważaj na gwint w kole magnesowym, jeśli go uszkodzisz będziesz miał problem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 6 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Właśnie tak robiłem dokręciłem do oporu i uderzałem młotkiem delikatnie po kole, później znowu delikatnie dociągłem, pukłem po śrubie i dalej, ale śruby sie ukręcały i koniec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sydney Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Może sprubuj popsokać WD 40 i poczekaj z 10 minut, może pomoże, ja tak często robię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 8 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 Stał się cud Kawa ożyła, kopłem sobie starterem tak delikatnie na włączonym zapłonie i silnik strzelił w wydech i ożyła po prostu zaczęła chodzić. Chociaż pod koniec obrotów jeszcze przerywa ale to już raczej wystarczy podregulować gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 13 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Dziś zacząłem regulować gaźnik i jest tylko troche lepiej niż było tzn. pod koniec obrotów przerywa. Jade sobie na całym gazie i nagle jakby nie było iskry zaczyna przerywać, ale jak wcisne sprzęgło to od razu wkręca sie na maxa, co jest bo już mnie męczy to ciągłe grzebanie. Iglice podnosiłem i opuszczałem na wszystkie sposoby i najlepiej jest jak ją podniosłem na samą góre. Śrubą od mieszanki też kręciłem i to mało pomaga. Aha mam jeszcze jedno podejrzenie gdzie idą przewody od tego czujnika przy stopce bo go wyjąłem wcześniej, a teraz nie moge znaleźć tych kabelków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 15 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Pomoże mi ktoś, bo naprawde to jest bardzo denerwujące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrew85 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Ja mam kmx-a i te kabelki od czujnika przy stopce szły pod bak. Tam miałem kostkę i włożyłem tam zworkę i przestało. A objawy były identyczne, jak nacisnąłem sprzęgło to ok a jak normalnie to kicha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 22 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 No niestety sprawdziłem te kabelki od czujnika i wszystko jest w porządku. A moto nadal przerywa, do tych ok. 9tys. chodzi normalnie, a później znowu zaczyna po remoncie jeszcze ani razu nie poznałem jego całej mocy, mam już 460km przejechane. POMOCY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.