Skocz do zawartości

Problem z simsonem po remoncie


Ziuteek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

On poprostu jak jest cieply to niema szans zeby go zapalic od kopa, niby chce ale niemoze sie wkrecic, bo wolnych niema. Chyba jednak sie musi wsystko ulozyc.

 

P.S. jak spotkaliscie sie z czyms takim to piszcie

 

 

mam w 4t takie cos ze niema wolnych a jak zgasnie to za hj nie odpalisz: zapchany albo zrypany gaznik :/ jak wykrecilem srubke do regulacji dzialal bez zmian jak wkrecilem na maxa to troche pochodzil i zgasl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam >>>na 100% to jest przyczyna twoich problemów >>>ciesz sie że był tylko troche nieszczelny bo gdyby puscił całkiem to mógłbyś nie zdążyć go dotrzeć przed następnym remontem >>> wsadź tam zimering dobrej firmy a nie najtańszy szajs>>pozdro

Zalozylem dobry simering, i juz nie leje, ustawilem plywak, gaznik zaplon, no wszystko ale dalej nie jest to co ma byc, teraz chodzi na wolnych jak go dobrze rozgrzeje, a jak jest chlodniejszy to z minute pochodzi i gasnie, a palenie tragedia.

Nie raz pierwszy przy simsonach robie, kazdego naprawilem, ale ten jest naprawde wyjatkowy, i sprawdzalem juz wszystko i szlak mnie trafia. :banghead:

Edytowane przez Maatek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz chodzi na wolnych jak go dobrze rozgrzeje, a jak jest chlodniejszy to z minute pochodzi i gasnie, a palenie tragedia.

 

też tak miałem w jednym simsonku, poradziłem sobie z tym dopiero kiedy...założyłem elektroniczny zapłon ;) ale to trochę roboty oraz kosztów. ale za to palił od kopa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dobra wiem juz wszystko simering od strony pradow leje bo wal ma bicie. Co teraz z tym zrobic ?

Motor jezdzi,no i troche slabszy jest, a czy przez taka nieszczelnosc motor moze sie zle dotrzec?

 

 

Prosze o odpowiedz na moj post.

Pzdr.

Edytowane przez Maatek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jak wal ma bicie to warga na zimmeringu sie rozciąga a ona rozszerza sprężynke która ją utrzymuje i bierze lewe miałem to u siebie :wink:... swoja droga zastanawiam się co to za remont jak łożyska mają bicie ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wymieniają korbe to przeciez sprawdzaja to na przyrzadach czy nie ma bicia i jesli ma to je niwelują na tyle na ile sie da!

 

Pozdro

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Remont jak remont, kapitalny. Moze wal im gdzies spadl podczas, wymiany korby banghead.gif

hmm no tak jak kolega wyżej napisał ... tak apropo masz w skąd małopolska a dokładniej ?? ?? bo ja tez małopolska i może mógłbym pomoc :biggrin: Zobacz stan łożysk założyłeś nowe wiem ale skąd wiesz że nie były trefne ;/ ewentualnie możesz mieć gniazda w karterach już tak wyrobione w co wątpię ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...