Skocz do zawartości

YAMAHA TTR 600


Rekomendowane odpowiedzi

WITA ZNALAZŁEM duzo na temat TT 600 ,lecz nigdzie nie ma na sprzedaz modelu TTR 600 i nie wiem jak stoja cenowo (a mam taki na OKU) a interesuje mnie model TTR 600 z 2000r .bardzo bym prosił o mniej wiecej ceny oraz wasze opinie co do dokładnie tego modelu :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[mam jeszcze jednopytanie jak ten motor sprawuje sie w terenie zastanawia mnie czy nie bedzie dla mnie zaciezki mam (182 wzrostu)waze 80 kg ????i jak z odpalaniem gdyz nie ma rozrusznika i dekompresatora.???i najwazniejsze pytanie czy za model z 2000r 8500zł to przystepna cena :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[mam jeszcze jednopytanie jak ten motor sprawuje sie w terenie zastanawia mnie czy nie bedzie dla mnie zaciezki mam (182 wzrostu)waze 80 kg ????i jak z odpalaniem gdyz nie ma rozrusznika i dekompresatora.???i najwazniejsze pytanie czy za model z 2000r 8500zł to przystepna cena :biggrin:

 

 

Jak masz konkretnie coś na oku daj znać, wrzuć jakieś foto bo szukałem ttr'a przez całą zimę i pare oglądałem z czego połowa w "bdb stanie" po oględzinach wychodziło ze zakatowane, ciężko znaleźć te moto w dobrym stanie :banghead: mimo to uważam, że TTR jest to złoty środek pomiędzy wyczynówką a ciężkim turystykiem :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze mi ktos podac wysokosc siodla od ziemi w modelu TTS , widzialem wczoraj 2x TTE Belgrada ale byly strasznie niskie dlatego zastanawiam sie czy TTS nie bedzie wyzsza

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam zakupiłem sprzeta o którym pisałem i powiem ze jestem pod ogromnym wrazeniem z jazdy :crossy: ale mam kilka pytan...odnosnie jak sprawdzac olej(ile go ma byc na tym przezroczystym kółeczku) jaki to ma byc olej :icon_biggrin: ;) i wszystko co istotne o tym motorze jak o nigo dbac aby słuzył bez problemowo...POZDRAWIAM wszystkich którzy mi odpisali i którzy odpisza :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze mi ktos podac wysokosc siodla od ziemi w modelu TTS , widzialem wczoraj 2x TTE Belgrada ale byly strasznie niskie dlatego zastanawiam sie czy TTS nie bedzie wyzsza

 

920mm.

 

Werja E ma 890mm, poza tym jest cięższa i ma mniejsze skoki zawieseń.

Ogólnie rzecz biorąc jest do dupy :buttrock:

 

 

Tylko TTR lub TTS :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam zakupiłem sprzeta o którym pisałem i powiem ze jestem pod ogromnym wrazeniem z jazdy :crossy: ale mam kilka pytan...odnosnie jak sprawdzac olej(ile go ma byc na tym przezroczystym kółeczku) jaki to ma byc olej :icon_twisted: :biggrin: i wszystko co istotne o tym motorze jak o nigo dbac aby słuzył bez problemowo...POZDRAWIAM wszystkich którzy mi odpisali i którzy odpisza :flesje:

 

 

Polecam:

forum

 

duzo info o ttr i xt (bardzo podobne) , forum itd. wszystko znajdziesz. polecam poszperac info o service manualu i zassac.

pozdo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dziwie się że jest mało bo jest to bardzo dobry motocykl i jak ktoś już kupi to potem niechętnie się pozbywa.Że tak powiem,swego rodzaju ''rodzynek'' na rynku :wink: :D

:icon_mrgreen: w 100% zgadam sie z doozerem moj kumpel go ma i na pewno nigdy go nie sprzeda :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedno w tych sprzętach mi nie daje spokoju. Mianowicie sam niedawno miałem TT-Rke z 98go roku. Najładniejsze moim zdaniem malowanie BTW :icon_rolleyes:

Dość sprzęt był felerny a tylko 15 000 przebiegu... brał pożądnie olej i jak się później okazało tłok do wymiany i szlif. Cholernie trudno po glebie się sprzęta odpalało... luzy na zawiasach, tylny amor do wymiany i inne-mniejsze uszkodzenia... Najlepsze ze to nie tylko wada mojego egzemplarza. Wiele osób czy to z tego forum czy też jak czytałem na allegro opisy roczników z 98 miało identyczne problemy! Jakoś w modelach 99 a zwłaszcza od 2000 i w góre już tych problemow nie widziałem.Zwłaszcza sledzac wyprawy chlopakow z motomongolii czy motoafryki. Czyzby fabryka naprawiła te błędy?? bo o zadnych zmianach nic mi nie wiadomo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...TT-Rke z 98go roku. Najładniejsze moim zdaniem malowanie BTW :biggrin:

Dość sprzęt był felerny a tylko 15 000 przebiegu... brał pożądnie olej i jak się później okazało tłok do wymiany i szlif. Cholernie trudno po glebie się sprzęta odpalało... luzy na zawiasach, tylny amor do wymiany i inne-mniejsze uszkodzenia...

 

Może miałeś jakiś zakatowany egzemparz.

 

Ja mam 93r. Nie znam jej przebiegu, ale pocieszam sie tym ze na liczniku tylko 8kkm :biggrin:.

Ale do rzeczy.

 

Zrobiłem na razie 2kkm, głównie w terenie. Oleju nie bierze, pali od kopa, po glebie z dwa razy przekopie na pełnym gazie i też pali bez problemu. Z luzów w zawieszeniu tylko w przednich lagach mam w jednej mały luz na panewkach, ale nie ma tragedii. Jak skończą się uszczelniacze to wymienie panewki przy okazji.

 

Zresztą Maciek z motoafryki zrobił swoją ponad 50kkm i z tego co napisałeś tylko tylny amor regenerował.

 

Może poprzedni właścicel był:

a)megakatem.

b)nakręcił 115000 przebiegu.

 

Pozdrawiam

Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...