Skocz do zawartości

!! problem z mtX 80 !!


motorider7
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich . Mam Honde MTX 80 mam w niej problem. moze opowiem jak sie to stało . Jeździłem na hondzie i przyjechałem do domu . Wyłaczylem silnik i juz jej nie odpalilem. ISKRA JEST , kompresja tez na to wyglada że jest. udało mi sie ja odpalić na kilka sekund . ale dziwnie chodziła i nie wkręcała sie na obroty. silnik tylko chodzil na ssaniu. Nie wiem co moze byc grane. zawsze dobrze jeździł. przypuszczam ze poszedł moduł zapłonowy !!! MODUŁ MAM Z SIMSONA prosze doradźcie mi . Piszcie na forum.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj przyczyn w zasilaniu silnika skoro chodzi na ssaniu to mozliwe ze ma zamało paliwa... na poczatek wyczysc gaznik jesli to nie pomoze sprawdz czy kranik sie nie przytkał i czy paliwo swobodnie dochodzi do gaznika...

 

PS. Pisze się filtr a nie filter

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie .. donosze najnowsze wiadomosci. gaźnik jest wporządku !!! z elektryką jest coś nie tak. jak kręce ręką magneto to w ogóle nie ma na fajce prądą co za tym idze nie ma iskry. !! ikra dopiero powstaje jak kopne kopnikiem. Iskra powstaje jak wystepuje więcej obrotów magneta. !! chciałem sprawdzic w którym miejscu pojawia sie iskra !! czy jak tłok jest na dole czy jak jest u góry , ale nie udało mi sie to z powodu jakiego wam przedstawiłem.

 

PS ja podejżewam moduł zapłonowy

Edytowane przez motorider7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie .. donosze najnowsze wiadomosci. gaźnik jest wporządku !!! z elektryką jest coś nie tak. jak kręce ręką magneto to w ogóle nie ma na fajce prądą co za tym idze nie ma iskry. !! ikra dopiero powstaje jak kopne kopnikiem. Iskra powstaje jak wystepuje więcej obrotów magneta. !! chciałem sprawdzic w którym miejscu pojawia sie iskra !! czy jak tłok jest na dole czy jak jest u góry , ale nie udało mi sie to z powodu jakiego wam przedstawiłem.

 

PS ja podejżewam moduł zapłonowy

 

To normalne przy iskrownikowym zapłonie, sprawdź ciśnienie spręzania, zmień swiecę, jeszce raz zajrzyj do gaźnika. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...