MoskiT Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Witam. Chce zamówić ten cylinder myślę ze to dobry wybór ale może ktoś sie wypowiedzieć nas jego temat (Standardowy wkręca 11,500 rpm a ten co chce kupić 13,500 rpm) ale myślę ze nie muszę innych części podmieniac http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?c...2a82d4f462a289d I drugie pytanie jak go docierać mam Derbi GPR 50 R przydał by sie jakiś podział co i jak1. Trzeba zmienić olej po dotarciu czy po przejechaniu iluś tam kilometrów?? i jaki używać ??2. Powino sie na rożnych obrotach jeździć czyli np do 200km jeździć do max obrotów 4-5 tys i czasami więcej a nawet max minie już z 400 z 6-7 tys obrotów i czasem więcej potem już dużo wiencejI z początku na biegach do 3 bez pasażera do dotarcia silnika Mi sie wydaje ze źle by sie tak dotarł wiec prosiłbym kogoś kto jest doświadczony jak docierał mniej więcej takie cylindry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Jeżeli chodzi ci o ten cylinder co masz w linku to jest aluminiowy nicasilwiec zakładasz odpalasz czekasz 15 min i już masz dotarte tych cylindrów sie nei dosciera pozdro P.s Tylko nie wiem po co ci ten cylinder jak zostawiasz orginalny gaźnik wał mebrany wydech;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MoskiT Opublikowano 1 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 A co muszę wszystko zmienac ? gaźnik wał mebrany wydechW końcu zmieniam z 50 na 50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 NO tak ale ten gar ma inny rozrzad wiec ma pewnie spokojnie wiecej niz 10 koni pewnie tyle co zwykla 80 wiec wydech i gazniorek by sie przydalo zmienic bo jak nie to nie bedziesz mial pelnej mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MoskiT Opublikowano 2 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 (edytowane) Nie mam tyle kasy sam gaźnik koszt z 300zł Wiec jak bym go założył nie osiągał bym pełnej mocy a poza tym zaszkodził by coś cylindrowi ??a nie da sie jakoś gaźnika ustawić ??bo rurę można zawsze trochę przebic Ja i tak na full obrotach nie jeżdżę raczej spokojna jazdaBez palenia opon itd Czy z tego zrezygnować i kupić http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?c...2a82d4f462a289d Ten aluminiowy nicasil ?? wiec dociera sie go szybko? i czy warty ten cylinder Edytowane 2 Czerwca 2007 przez MoskiT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Gaźnik to niekoniecznie musisz zmieniać bo to ta sama pojemność i jakoś stary dostroisz. Wydech musisz kupić sportowy, bo na seryjnym to będziesz miał muła i nie wydobędziesz z niego tej mocy. Ja bym jeszcze do tego zmienił łożyska i korbowód. Wału przy tej samej pojemności nie musisz wymieniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Niestety kolego tuning jest kosztowny...... może kup jakiś tańszy cylinderek i wtedy starczy na gaźnik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.