Skocz do zawartości

Derbi GPR 50 R Nowy Cylinder


MoskiT
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Chce zamówić ten cylinder myślę ze to dobry wybór ale może ktoś sie wypowiedzieć nas jego temat (Standardowy wkręca 11,500 rpm a ten co chce kupić 13,500 rpm) ale myślę ze nie muszę innych części podmieniac

 

http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?c...2a82d4f462a289d

 

I drugie pytanie jak go docierać mam Derbi GPR 50 R

 

przydał by sie jakiś podział co i jak

1. Trzeba zmienić olej po dotarciu czy po przejechaniu iluś tam kilometrów?? i jaki używać ??

2. Powino sie na rożnych obrotach jeździć

czyli np do 200km jeździć do max obrotów 4-5 tys i czasami więcej a nawet max

minie już z 400 z 6-7 tys obrotów i czasem więcej potem już dużo wiencej

I z początku na biegach do 3 bez pasażera do dotarcia silnika

 

Mi sie wydaje ze źle by sie tak dotarł wiec prosiłbym kogoś kto jest doświadczony jak docierał mniej więcej takie cylindry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi ci o ten cylinder co masz w linku to jest aluminiowy nicasil

wiec zakładasz odpalasz czekasz 15 min i już masz dotarte tych cylindrów sie nei dosciera

pozdro

 

P.s Tylko nie wiem po co ci ten cylinder jak zostawiasz orginalny gaźnik wał mebrany wydech;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam tyle kasy sam gaźnik koszt z 300zł

 

Wiec jak bym go założył nie osiągał bym pełnej mocy

a poza tym zaszkodził by coś cylindrowi ??

a nie da sie jakoś gaźnika ustawić ??

bo rurę można zawsze trochę przebic

 

Ja i tak na full obrotach nie jeżdżę raczej spokojna jazda

Bez palenia opon itd

 

Czy z tego zrezygnować i kupić

 

http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?c...2a82d4f462a289d

 

Ten aluminiowy nicasil ?? wiec dociera sie go szybko? i czy warty ten cylinder

Edytowane przez MoskiT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźnik to niekoniecznie musisz zmieniać bo to ta sama pojemność i jakoś stary dostroisz. Wydech musisz kupić sportowy, bo na seryjnym to będziesz miał muła i nie wydobędziesz z niego tej mocy. Ja bym jeszcze do tego zmienił łożyska i korbowód. Wału przy tej samej pojemności nie musisz wymieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...