kuba_195 Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 zabielanie/planowanie głowicy czy jest niezbędne wg was po każdym zdjęciu głowicy w 4T? jak pracowałem w warsztacie samochodowym to każda głowica była zabielanapo po zdjęciu, gdyż się odkształcały, a jak to jest z silnikami 1/4 cylindrowymi? Myślę że w 1-0 cylindrowym silniku głowica jest o dość małej powierzchni i nie wymagane jest każdorazowe planowanie jej , może przy głowicy na 4 cylindry jest to niebędne , a jak wy myślicie? jak robicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid482 Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 spójrz czy nie ma jakiś bardzo widocznych cieni na glowicy i na cylindrze, a także czy nie ma jakiś dorbnych ubytków (wżerów)jeśli nic niepokojącego nie ma to dobrze wyczyść głowiće oraz cylinder, daj nową uszczelkę i załóż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 jezeli odchylki od plaskosci powierzchni mieszcza sie w normach podanych przez producenta to nie trzeba nalezy tylko dobrze oczyscic powierzchnie przed montazem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brudinii Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 zabielanie/planowanie głowicy czy jest niezbędne wg was po każdym zdjęciu głowicy w 4T? jak pracowałem w warsztacie samochodowym to każda głowica była zabielanapo po zdjęciu, gdyż się odkształcały, a jak to jest z silnikami 1/4 cylindrowymi? Myślę że w 1-0 cylindrowym silniku głowica jest o dość małej powierzchni i nie wymagane jest każdorazowe planowanie jej , może przy głowicy na 4 cylindry jest to niebędne , a jak wy myślicie? jak robicie? Wydaje mi się, że jesli przed zdjęciem głowicy uszczelka pod głowicą była oki, a głowicę zdejmujemy np. aby dostać się do zaworów, to można nie planować głowicy.A jeżeli wydmuchało uszczelkę to może przyczyna była krzywa głowica. Tu należy się zastanowić ile będzie kosztowała nastepna uszczelka, a ile planowanie i wybrać tańszą opcję.Naturalnie im dłuższa głowica tym bardziej podatna na skrzywienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.