bodman Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Ktoś tu na forum miał takiego 1.4 z pasami przez środek...o ile dobrze pamiętam. Pozdr. Piter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptolek Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 juz podjalem decyzje odnosnie malowania.;)podnozki tez sobie zlatwilem.polecam e bay ale niemiecki bo na naszym to nic niema.a tam za oba przednie zaplacilem z wysylka.100zl.mam jeszcze pytanie czy zeby wyjac akumulator w celu podladowania trzeba podnosic motor czy odkrecic skrzynke w ktorej siedzi/bo jakos mi to dziwnie wyglada.mowa o vs 800 94r.dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek00 Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 czy zeby wyjac akumulator w celu podladowania trzeba podnosic motor czy odkrecic skrzynke w ktorej siedzi/bo jakos mi to dziwnie wyglada.mowa o vs 800 94r.dziekiodłączasz przewody, potem odkręcasz dwie śruby na dole skrzynki, otwiera się jej denko i akumulator wysuwa się w dół. nie trzeba podnoscić motocykla, przy wyjmowaniu lekko przechylisz akumulator i wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Panowie nie znalazłem nic w dziale mechanika więc zapytam tutaj z racji szerokiego grona posiadaczy intruzów.Rzecz jest następująca a opisze ją po kolei.Zalałem pełen zbiornik i przejechałem 71 mil tj. ok. 100 km i podczas ostatnich kilometrów motor zaczął szczelać z rury słabł i zgasł. Na pozycji kranika ON nie mogłem go odpalić więc przekręciłem kranik na rezerwe i wraz z ssaniem odpalił ,wiec jadę. Po przejechaniu kilkuset metrów przekręciłem kranik na ON i jadę a za chwile znowu to samo pierwsze szczela potem słabnie ,więc w czasie jazdy przekręciłem na rezerwę podciągnąłem ssanie i się zebrał.I nie wiem czy tyle pali (ale to chyba przesada) a to szczelanie jest objawem braku paliwa czy co?Liczę na wasPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptolek Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 kolego sprawa jest prosta.mialem kiedys ten sam dylemat na poczatku m ojej jazdy.jak przelaczysz na rezerwe to juz musisz na niej jechac az do nastepnego zalania baku.sam bylem w szoku ale tak jest.poprostu nie przelaczaj go poki nie zajedziesz na stacje;)))wiem ze to glupie moze dla innych ale to takie proste ze az smieszne.szerokosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 kolego sprawa jest prosta.mialem kiedys ten sam dylemat na poczatku m ojej jazdy.jak przelaczysz na rezerwe to juz musisz na niej jechac az do nastepnego zalania baku.sam bylem w szoku ale tak jest.poprostu nie przelaczaj go poki nie zajedziesz na stacje;)))wiem ze to glupie moze dla innych ale to takie proste ze az smieszne.szerokosci. Oki ale czy to możliwe że na pozycji ON przejadę tylko 100 km ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptolek Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 no to dziwne troche.ja na pelnym baku robie okolo250km.wiec moze cos masz rozlehulowane.sprawdz gazniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 (edytowane) Ktoś tu na forum miał takiego 1.4 z pasami przez środek...o ile dobrze pamiętam. No chyba moj ma dwa pasy :) Tak przy okazji- czy nie ma ktos z was na zbyciu poduszki oparcia i tej klapki na ktorej sie ona trzyma? Edytowane 31 Marca 2008 przez Worriot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 no to dziwne troche.ja na pelnym baku robie okolo250km.wiec moze cos masz rozlehulowane.sprawdz gazniki Tak też myślę i mam nadzieje że to tylko gaźnik i chyba muszę pojechać na sprawdzenie i regulacje gaźnika, bo to lekka przesada . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wyczes Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Privat, spróbuj zdjąć wąż paliwa z kranika i otwórz kranik na ON. Zobacz czy czasem sie nie przytkał, to samo na rezerwie. Może w paliwie był jakiś syf?Nie jestem mechanikiem, ale to że strzela w wydechy wg mnie jest przyczyną zbyt ubogiej mieszanki, co by potwierdzało to, że na ssaniu jakoś sie zbiera. Może być tak że gdzieś zaczęło brać fałszywe powietrze do gaźnika i nie ma to związku z tym tankowaniem. Na pełnym baku nie możesz przejechać 100km do rezerwy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil vf 750 s Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 :) nie wiem jak jest w 800 ale ja w 1400 mam taką mażliwość żę po 100 km przełączam na rezerwę. powód mocno w rurę- 10l na 100km lub warczenie na postoju- to strasznie żre paliwo. przy oszczędnej jeżdzie bez deptania zrobię 200 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 :biggrin: nie wiem jak jest w 800 ale ja w 1400 mam taką mażliwość żę po 100 km przełączam na rezerwę. powód mocno w rurę- 10l na 100km lub warczenie na postoju- to strasznie żre paliwo. przy oszczędnej jeżdzie bez deptania zrobię 200 km. Właśnie dziś zalałem paliwo i weszło do baku 11,53 L. Jeżdżę raczej "emerycko" a i o warczeniu na postoju nie ma mowy. A czy filtry powietrza miały by aż taki wpływ na zużycie paliwa bo jeszcze je muszę raz sprawdzić bo 11 L na 110 km to boli :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chamsin Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 to jest niemozliwe takie spalanie mój poprzedni intruder co prawda 700 spalał przy jezdzie nie za bardzo lajtowej 4,8 ,wiec 11 to jest stanowczo za duzo musisz sprawdzic regulacje wymienic filtry i musi spasc spalanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 to jest niemozliwe takie spalanie mój poprzedni intruder co prawda 700 spalał przy jezdzie nie za bardzo lajtowej 4,8 ,wiec 11 to jest stanowczo za duzo musisz sprawdzic regulacje wymienic filtry i musi spasc spalanie niestety możliwe :P , i myślę zacząć od filtrów powierza a potem gaźniki chyba ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wyczes Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 No mi mój bierze przy dynamicznej jeździe 5,3/100... Zobacz może najpierw jak świece wyglądają, to już może sporo powiedzieć.. To 11 to pali Ci na okrągło? Czy tylko teraz jak jeździłeś cały czas na ssaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.