Skocz do zawartości

Intrudery wszelkiej maści ( VS , VL )


danny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

juz podjalem decyzje odnosnie malowania.;)podnozki tez sobie zlatwilem.polecam e bay ale niemiecki bo na naszym to nic niema.a tam za oba przednie zaplacilem z wysylka.100zl.

mam jeszcze pytanie czy zeby wyjac akumulator w celu podladowania trzeba podnosic motor czy odkrecic skrzynke w ktorej siedzi/bo jakos mi to dziwnie wyglada.mowa o vs 800 94r.dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy zeby wyjac akumulator w celu podladowania trzeba podnosic motor czy odkrecic skrzynke w ktorej siedzi/bo jakos mi to dziwnie wyglada.mowa o vs 800 94r.dzieki

odłączasz przewody, potem odkręcasz dwie śruby na dole skrzynki, otwiera się jej denko i akumulator wysuwa się w dół. nie trzeba podnoscić motocykla, przy wyjmowaniu lekko przechylisz akumulator i wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie znalazłem nic w dziale mechanika więc zapytam tutaj z racji szerokiego grona posiadaczy intruzów.

Rzecz jest następująca a opisze ją po kolei.

Zalałem pełen zbiornik i przejechałem 71 mil tj. ok. 100 km i podczas ostatnich kilometrów motor zaczął szczelać z rury słabł i zgasł. Na pozycji kranika ON nie mogłem go odpalić więc przekręciłem kranik na rezerwe i wraz z ssaniem odpalił ,wiec jadę. Po przejechaniu kilkuset metrów przekręciłem kranik na ON i jadę a za chwile znowu to samo pierwsze szczela potem słabnie ,więc w czasie jazdy przekręciłem na rezerwę podciągnąłem ssanie i się zebrał.

I nie wiem czy tyle pali (ale to chyba przesada) a to szczelanie jest objawem braku paliwa czy co?

Liczę na was

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego sprawa jest prosta.mialem kiedys ten sam dylemat na poczatku m ojej jazdy.jak przelaczysz na rezerwe to juz musisz na niej jechac az do nastepnego zalania baku.sam bylem w szoku ale tak jest.poprostu nie przelaczaj go poki nie zajedziesz na stacje;)))

wiem ze to glupie moze dla innych ale to takie proste ze az smieszne.szerokosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego sprawa jest prosta.mialem kiedys ten sam dylemat na poczatku m ojej jazdy.jak przelaczysz na rezerwe to juz musisz na niej jechac az do nastepnego zalania baku.sam bylem w szoku ale tak jest.poprostu nie przelaczaj go poki nie zajedziesz na stacje;)))

wiem ze to glupie moze dla innych ale to takie proste ze az smieszne.szerokosci.

 

 

 

 

 

Oki ale czy to możliwe że na pozycji ON przejadę tylko 100 km ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś tu na forum miał takiego 1.4 z pasami przez środek...o ile dobrze pamiętam.

 

No chyba moj ma dwa pasy :)

 

Tak przy okazji- czy nie ma ktos z was na zbyciu poduszki oparcia i tej klapki na ktorej sie ona trzyma?

Edytowane przez Worriot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to dziwne troche.ja na pelnym baku robie okolo250km.wiec moze cos masz rozlehulowane.sprawdz gazniki

 

 

Tak też myślę i mam nadzieje że to tylko gaźnik i chyba muszę pojechać na sprawdzenie i regulacje gaźnika, bo to lekka przesada .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Privat, spróbuj zdjąć wąż paliwa z kranika i otwórz kranik na ON. Zobacz czy czasem sie nie przytkał, to samo na rezerwie. Może w paliwie był jakiś syf?

Nie jestem mechanikiem, ale to że strzela w wydechy wg mnie jest przyczyną zbyt ubogiej mieszanki, co by potwierdzało to, że na ssaniu jakoś sie zbiera. Może być tak że gdzieś zaczęło brać fałszywe powietrze do gaźnika i nie ma to związku z tym tankowaniem. Na pełnym baku nie możesz przejechać 100km do rezerwy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) nie wiem jak jest w 800 ale ja w 1400 mam taką mażliwość żę po 100 km przełączam na rezerwę. powód mocno w rurę- 10l na 100km lub warczenie na postoju- to strasznie żre paliwo. przy oszczędnej jeżdzie bez deptania zrobię 200 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:biggrin: nie wiem jak jest w 800 ale ja w 1400 mam taką mażliwość żę po 100 km przełączam na rezerwę. powód mocno w rurę- 10l na 100km lub warczenie na postoju- to strasznie żre paliwo. przy oszczędnej jeżdzie bez deptania zrobię 200 km.

 

 

Właśnie dziś zalałem paliwo i weszło do baku 11,53 L. Jeżdżę raczej "emerycko" a i o warczeniu na postoju nie ma mowy. A czy filtry powietrza miały by aż taki wpływ na zużycie paliwa bo jeszcze je muszę raz sprawdzić bo 11 L na 110 km to boli :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest niemozliwe takie spalanie mój poprzedni intruder co prawda 700 spalał przy jezdzie nie za bardzo lajtowej 4,8 ,wiec 11 to jest stanowczo za duzo musisz sprawdzic regulacje wymienic filtry i musi spasc spalanie

 

niestety możliwe :P , i myślę zacząć od filtrów powierza a potem gaźniki chyba ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...