kamil vf 750 s Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 po odkręceniu śrubek mususz przekręcić przednią część w bok, wtedy otworzysz lampę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojek Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Dobrze kolega prawi z tym reflektorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek665 Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Dziękuję bardzo za podpowiedź, udało mi się. Żarówka wymieniona, reflektor cały. Na początku tego tygodnia założyłem w moim M800 bagażnik z oparciem, super sprawa bardzo wygodnie się jeździ, polecam . Jak to wygląda u mnie przesyłam fotke w linku poniżej. http://www.bikepics.com/pictures/1215701/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damaged_Lady Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Kamil,świetnie wygląda ten bagażnik z oparciem. Z czasem tylko sakwy po bokach i pełny rynsztunek, no i gmole masz, super :crossy: Pięknie wygląda Twój Rumak, gratuluję :clap: widziałam jeszcze jedną fotkę... od tyłu :icon_question: <posyła uśmiech....> o ! taki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trybol Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Hello zawsze marzyłem o dużym Intruzie, na codzień smigam Jawą 350 z koszem, mam jeszcze Honde vf750 ale ten motocykl szału nie robi co chwile jakieś problemy, jak nie chce palić to układ chłodzenia się zapowietrza i się wtedy grzeje(sprzedam go za śmieszne pieniądze i bedzie spokuj)... ale mniejsza o to. Właśnie stałem się posiadaczem Intruza 1400 :bigrazz: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M635345Jak myślicie opłacało się?? cenne utargowałem jeszcze o 1200zł plus sakwy :bigrazz: Motocykl pikny chodź czeka mnie troche remontów, będę musiał polozyć nowy lakier (dziewczyna chce mi laske z baku zdrapać tępym gwozdziem;/...), pare małych wgniotek i areograf śmieszny, do tego musze dorobić prawą stopke z hamulcem, no i przełożenie felgi przedniego koła bo ta co jest teraz to raczej nie ma szans uratować :bigrazz: Jestem ciekawy jakie to będzie pierwsze odczucie przejechać się taką mocą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Po takim strzale w felgę mogą być krzywe lagi i przestawione półki. Przełóż felge i przejedź się b.ostrożnie na próbę, być może trzeba postawić moto na kobyłkę i rozebrać przód a lagi sprawdzić na tokarni czy mają bicia. Jeśli skończyło się tylko na tym wgniocie to jesteś szczęściarzem :bigrazz: ps. gratuluję zakupu :bigrazz: Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wyczes Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Jak myślicie opłacało się?? cenne utargowałem jeszcze o 1200zł plus sakwy :clap: Po zdjęciach ciężko jednoznacznie ocenić.. Równie dobrze mogłeś zrobić interes życia jak i wtopić jeśli np. okazałoby się, ze z ramą jest cuś nie tak.. Ale z pewnością nie brałeś go w ciemno tylko sobie oglądnąłeś co i jak, więc powinieneś wiedzieć to najlepiej :clap:Wiem jedno doprowadzenie sprzęta do stanu używalności daje sporo radochy, przy okazji walniesz se kolorek jaki leży Ci najbardziej.. Powodzonka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trybol Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Rama z tego co widać jest prosta ale lagi są troche skrzywione, wzrokowo tego na lagach nie widać ale widać ale jak stoji prosto to widać że prawa laga jest troszke cofnięta... i tak je wyciągne i dam do prostowania u znajomego więc powinien być luz... tak poza tym reszta to sprawa kosmetyczna bo silnik chodzi pieknie :icon_eek: a obręcz do koła to dał drugą, jest prosta ale są pęcherze pod chromem - też będę musiał to zrobić... Mam nadzieje że niedługo się spotkamy na trasie :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptolek Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 panowie a propo malowania.chce przemalowac blachy z tego czerwonego seryjnego koloru na czarny mat.i wymyslilem sobie jeszcze ze przez bak i tylny blotnik walne dwa biale pasy jak kiedys malowali na starych wyscigowkach.mysklicie ze to doby pomysl?p.s.szukam prawej stopki kierowcy so intrudera vs 800 94r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Właśnie stałem się posiadaczem Intruza 1400 :biggrin: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M635345Jak myślicie opłacało się?? cenne utargowałem jeszcze o 1200zł plus sakwy :biggrin: Na moje oko: lagi , pewnie pólki i może ośka (trzeba je sprawdzić) no i cały do malowania :icon_mrgreen: . Poza tym zastanawia mnie moduł w skrzynce narzedziowej? Poza tym motocykl wydaje się OK no i cena chyba dobra. Kilka lat temu jak szukałem VSa to za ten rocznik trzeba było szykowac prawie 2x tyle :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil vf 750 s Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 :icon_mrgreen: odnośnie intrudera to nie spodziewaj się super wielkich osiągów to nie przecinak- mam hondę vf 750 sabre i intrudera 1400-sabra jest lepsza i na przyspieszenia i na prędkość. Tylko nie pomyśl że mam coś do intrudera, na nic bym go nie zamienił-on ma być taki jaki jest , jak ktoś chce bić czasówki to są odpowiednie maszyny do tego. odnośnie remontu który musisz przeprowadzić to cię tylko bardziej zwiąże z tym motorkiem a potem tylko sama przyjemność.życzę powodzenia ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trybol Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 :buttrock: odnośnie intrudera to nie spodziewaj się super wielkich osiągów to nie przecinak- mam hondę vf 750 sabre i intrudera 1400-sabra jest lepsza i na przyspieszenia i na prędkość. Tylko nie pomyśl że mam coś do intrudera, na nic bym go nie zamienił-on ma być taki jaki jest , jak ktoś chce bić czasówki to są odpowiednie maszyny do tego. odnośnie remontu który musisz przeprowadzić to cię tylko bardziej zwiąże z tym motorkiem a potem tylko sama przyjemność.życzę powodzenia :cool: he he coś chyba nas łaczy, też mam Honde VF 750 Sabre i Intrudera 1400, wiem ze Intruz nie da rady Sabrze ale jak wiadomo nie o to chodzi, tutaj liczy się coś wiencej. Intruderem jadąc 50km/h jest o wiele przyjemniej niż z Sabry wyciskać siódme poty, chodź moja Sabra ma ostatnio focha i nie chce palić - coś z układem zasilania;/ jak do tej pory to nie narzekałem na nią, ale teraz mając Intrudera bedę musiał się z nią pozegnać, bo trzymać 3 motocykle(jest jeszcze JAWA 350TS z koszem - mój pierwszy ,,legalny" motocykl, którego nigdy nie sprzedam) plus auto to drogi interes... na Intruza wystarczy popatrzeć i już wzbudza respekt :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wyczes Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 wymyslilem sobie jeszcze ze przez bak i tylny blotnik walne dwa biale pasy jak kiedys malowali na starych wyscigowkach.mysklicie ze to doby pomysl?Hmm :icon_mrgreen: Według mnie nie za dobry.. Intruz jest smukłą maszynką i nie wyobrażam sobie jak byś je chciał tam zmieścić (sensownej grubości) tak żeby moto nie wyglądało jak skunks :icon_mrgreen: Może trochę inny przykład ale znajdź sobie w necie fotkę Intruza M1800R limitowanej wersji w malowaniu właśnie z białym pasem (tylko jednym) pomimo że jest to szeroka "krowa" i i tak nie ma za wiele miejsca po bokach na lakier. Ja bym ich nie malował. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Hmm :icon_mrgreen: Według mnie nie za dobry.. Intruz jest smukłą maszynką i nie wyobrażam sobie jak byś je chciał tam zmieścić (sensownej grubości) tak żeby moto nie wyglądało jak skunks :icon_mrgreen: Może trochę inny przykład ale znajdź sobie w necie fotkę Intruza M1800R limitowanej wersji w malowaniu właśnie z białym pasem (tylko jednym) pomimo że jest to szeroka "krowa" i i tak nie ma za wiele miejsca po bokach na lakier. Ja bym ich nie malował. Pozdrawiam! A moim zdaniem pomysł super.Widziałem tak pomalowane motocykle i wygląda to nieźle, sam zastanwiałem się nad takim malowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Generalnie Intruz nie jest wdzięcznym materiałem do malowania ze względu na szczupłą powierzchnię ( sam wiem coś o tym, bo malowałem). Chyba lepiej wyglądają sprzęty o dużych powierzchniach a w każdym razie już z daleka wpadają w oko i jakoś łatwiej o efekt. W przypadku takiego białego paska to można nakleić na próbę pasek z folii i ocenić jak to się podoba. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.