Guti Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 kurcze ja tez chce przerobic bak do swoje vs 800.ale nie stety nie zabardzo mam mozliwosci sprzetowo-warsztatowe.moze macie kogos w wawie kto mi pomoze w tym?Proponuje Ci sprzedać vs 800 niewiele dołożyć , kupić 1400 i przerobić . Wpakujesz kasę w 800 za którą byś miał już 1400 . Tak to już jest z intruzami 800 , że nie za bardzo sie opłaca je przerabiać ... A jeśli chcesz to komuś zlecać to juz wogole zabulisz za robocizne i to sporo ... Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiery Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Witam, Przymierzam się do szyby do Intruza M800/2007. Z wyglądu najbardziej podoba mi się akcesoryjna z katalogu Suzuki (wygląda na niezawysoką i w miarę wąską):http://www.suzuki-moto.pl/page.php?id=salo...07cruiser_vz800 ale mam wątpliwości czy spełnia swoją funkcję. Ma ktoś doświadczenie w temacie szyby do tego modelu? Pozdr :) Przy braku odpowiedzi i nadchodzącej wielkimi krokami wiośnie :clap: ;) ponawiam pytanie.Ma ktoś jakąkolwiek szybę w Intruzie M800 '07 ? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptolek Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 dzieki za rade ale to moj pierwszy motocykl wiec nie zamierzalem porywac sie z motyka na slonce.znalazlem juz spawarke wiec bede sam kombinowal.porobie fotki z przebiegu prac to je potem wrzuce.pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chamsin Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Ptolek powodzenia pamietaj zeby po calym spawaniu sprawdzic szczelnosc baku zeby potem nie bylo niespodzianek wbrew pozorom to skomplikowana operacja ale powodzenia :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieniek Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 dzieki za rade ale to moj pierwszy motocykl wiec nie zamierzalem porywac sie z motyka na slonce.znalazlem juz spawarke wiec bede sam kombinowal.porobie fotki z przebiegu prac to je potem wrzuce.pozdrawiam.Chamsin, powiedz koledze jak ma ciąć i spawać zbiornik, żeby w powietrze nie wyleciał :icon_mrgreen: :wink: Powodzenia ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptolek Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 nie no ludziska chyba az tak ciemny nie jestem zeby niesprawdzic szczelnosci baku po spawaniu.bedzie git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil vf 750 s Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 (edytowane) Ptolek jak będziesz spawał i przecinał zbiornik to pamiętaj że samo wypłukanie po benzynie wodą nie wystarczy. przy zaiskrzeniu opary dalej będą się wydzielać i rozerwie ci bak przed nosem. z tym nie ma żartów. :bigrazz: Edytowane 8 Stycznia 2008 przez kamil vf 750 s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chamsin Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Ptolek sorry nie chcialem Cie urazic mialem na mysli sprawdzenie pod cisnieniempozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptolek Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 spoko nie obrazielm sie.znajomy mi doradzil zeby dobrze wyplukac bak a najlepiej zostawic na noc go pelnego wody a jeszcze lepiej pod bierzaca woda.no taki prysznic chyba pomoze juz napewno.dam rade twardy jezdem;)p.s.czemu nie wyswietla mojego zdjecia mimo ze mam takowe ustawione:( wrrr kamil jesli na zdjeciu to twoj sprzet to to jest to co chce zrobic w nastepnym zezonie z moim przodem.mozesz mi cos powiedziec o nim.co zmieniles i jak.no i ile kosztowalo;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wyczes Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 (edytowane) Dokładnie co do zbiornika.. jak ja robiłem (co prawda nie poszerzałem) najpierw płukanie wodą, a potem jeszcze sobie z tydzień poleżał na wolnym powietrzu żeby właśnie pozbyć się oparów poszło bezboleśnie.. Zdjęcie ustaw sobie w avatarze, to będzie wyświetlać odnośnie przedłużania to był ostatnio taki temat.. Pozdro edit:oto i on... http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...0entry1116970 .. no ale trochę mało w nim i też bym chętnie poczytał konkretów Edytowane 8 Stycznia 2008 przez Wyczes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mi-kal Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Witam,Być może ktoś uzna to za głupote i odesle mnie do roznych postow, ale mimo to zaryzykuje i zapytam:Czy ktos z Was bawił się w podświetlanie silnika w Intruderku? I jesli tak, to prosilbym o jakies rady odnosnie samych neonow oraz fotki jak to wygląda u Was. Zdaje mi się ze ktorys z uzytkownikow miał coś takiego zamontowane w swojej suczce i efekt o dziwo był zaskakujący ! Wiadomo, nie mówimy tu o pierdołach które robią z motoru choinke, lecz sam podswietlony silnik ma jeszcze w sobie jakis 'smak'. Pozdrawiam i czekam na odpowiedz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danny Opublikowano 9 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Co tyczy sie zbiornika to jesli chcecie rozcinac zbiornik ktorym wczesniej bylo paliwo to proponowalbym zamiast czlifierka to zrobic to wyzynarka owiele bezpieczniej a po rozcieciu mozna dokladnie juz wymyc bo przed spawaniem musi byc wyczyszcony bo z oparami nie ma zartow. Raz widzialem jak wystrzeli zbiornik i nie bylo to mile widowisko.A co tyczy sie spawania zbiornika to tylko TIG bo Migomatem pospawa sie ale po wyszlifowaniu spoin to spaw jest zbyt cienki i moze pekac a po Tigu nie ma takiego problemu spoiny są owiele bardziej wytrzymale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Witam,Być może ktoś uzna to za głupote i odesle mnie do roznych postow, ale mimo to zaryzykuje i zapytam:Czy ktos z Was bawił się w podświetlanie silnika w Intruderku? I jesli tak, to prosilbym o jakies rady odnosnie samych neonow oraz fotki jak to wygląda u Was. Zdaje mi się ze ktorys z uzytkownikow miał coś takiego zamontowane w swojej suczce i efekt o dziwo był zaskakujący ! Wiadomo, nie mówimy tu o pierdołach które robią z motoru choinke, lecz sam podswietlony silnik ma jeszcze w sobie jakis 'smak'. Pozdrawiam i czekam na odpowiedz!Odpusc sobie...to jest wiejski tuning... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptolek Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 sorki ale popieram kolega.wiejski tuning.motor powinien sluzuc do jazdy a nie wiecznie pucowac i szorowac.ja swoj tylko myje z blota.nie pierdziele sie z chromami.nie pucuje ich nie nie daze do jak najwiekszej ilosci chromu i bajerow.ciesz sie ze mam sprzeta i jest taki jak ja.nie przesadzony i nie pozrant.mam nadzieje ze nikogo nie urazile.to tylko moj punkt widzenia.pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B&TCUSTOMS Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 INTRUDER TO PIEKNY MOTOR DO PRZERUBKI NA NASZEJ STRONCE COS MOZNA ZOBACZYC CO ROBIMY I ROBILISMY W DZIALE BIKES A TERAZ PRZERABIAMY VS 800 BEDĄ TEZ FOTKI WWW.BTCUSTOMS.PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.