Skocz do zawartości

Intrudery wszelkiej maści ( VS , VL )


danny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem założoną 200 Metzellera przy obniżonym tyle ok3CM, oryginalny błotnik, jedynie był zdemontowany sissybar.Nawet przy dobijaniu nic nie obcierało.

No tak, ale ja pisałem o oponie 200 na obręczy 6", a Ty miałeś pewnie na oryginalnej 4", więc nie miała pełnej szerokości :icon_rolleyes: Najlepiej, jakby ktoś zmierzył, ile szerokości ma taka konfiguracja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to troche dziwne co piszesz Dersu, bo moj intruz jest obnizony z tylu o 2 cm, ma twarde amortyzatory progressiv'a, a na duzych wyjebach jak dobilo, to na brzegach opony zostawaly slady od srub mocujacych blotnik. Dodam , ze mam zalozona opone o nominalnym rozmiarze 170/80 Avona, ktora w rzeczywistosci ma 180 mm szerokosci...

Pomogla dopiero wymiana srub pod blotnikiem na takie o mniejszym łbie.

Ciekawe ile ta twoja 200-ka miala w rzeczywistosci szerokosci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i znow mam pytanie chce do intrudera 1400 wlozyc na tyl opone cos okolo230 czy ktos moze ma z tym jakies doswiadczenie?Napewno trzeba nowy wahacz gdzie takie cos mozna dostac prosze o jakies adresy stron na niektorych zdjeciach widac ze kolesie maja szerokie opony i zamiast oryginalnej oslony walu jest cos w rodzaju kratownicy czy wystarczy zdjac oslone i juz taka guma wejdzie?i jaka musze miec felge zeby taka guma pasowala dzieki za odpowiedzi

Pozdrawiam chasmin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę Cie bardzo :flesje: . Pytasz i Masz

http://www.lmc-bikes.com/

http://www.thunderbike.de/

Wchodzisz na online shop, i wybierasz :crossy: , tylko na ceny uważaj :clap:

Ja może będę robił w zimę koło na 210, mało przeróbek, tylko rurę wahacza trzeba wyciąć i wspawać trzy pręty, wcześniej pisałem, że do większej opony trzeba dorabiać cały wahacz , z resztą w tych linkach, na fotkach, wszystko ładnie widać :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedz motocykle sa fantastyczne a ceny jeszcze lepsze :) no niestety nie na moja kieszen ale zainspirowalo mnie to co napisales o oponie 210 mysle ze taka jest ok ale nie bardzo kumam o co chodzi ze obudowe wyciac to wiem ale gdzie te prety przyspawac?i czy od prawej strony sie zmiesci?felge zostawisz ta samaogladalem zdjecia twojego sprzeta jest ok polki masz szersze?dorabiales sam? a taka opone to najlepiej jaka i gdzie?

pozdrawiam

Edytowane przez chamsin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodz o to, że opona ma mało miejsca po lewej stronie, bo tam jest wałek napędowy, i co za tym idzie gruba rura wahacza, więc trzeba ją wyciąć na odcinku w którym jest opona, a zamiast niej wspawuje się trzy pręty, nad wałkiem, pod nim i obok. Poszukaj w necie zdjęć to gdzieś znajdziesz, jak to wygląda. Felgę oczywiście dam szerszą 6" zamiast 4", tylko jeszcze nie wiem czy 15" czy 16". Acha, z tym wahaczem to jest tak, że właśnie opona pow. 210 będzie obcierać o wałek (oczywiście na odpowiedniej obręczy)

W moim intruzie są pólki 290mm(cały zestaw) firmowe "H-M", i z takimi przyjechał do kraju :icon_mrgreen: , ja w zime zamontowałem lampy, kiere, lustra i kierunki, teraz wkładam koło 18" z szerszą oponą (przód) zawieche od 1100 ACE i może szklanki z polerowanego alu, w planach jest cyfrowe tacho, i parę innych bajerów :)

 

PS mogę Ci wysłac fotki na mail (zestawu na 210)

Edytowane przez Wieniek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka opone to najlepiej jaka i gdzie?

 

Rozmairy o szerokosci ponad 200 mm produkuje wlasciwie tylko Avon i Metzeler. I trzeba pewnie nowe zamawiac u przedstawicieli tych firm, bo to nie sa oponki, ktore czesto schodza...

na gieldzie w Łodzi kilka razy widziałem uzywki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem dzis w garazu i sprawdzilem faktyczna szerokosc mojej tylnej opony. Przypomne, ze ktos zalozyl kiedys na oryginalna felge w moim intruderze opone Metzeler 200. No i rzeczywiscie, tak jak ktos tu w tym watku juz wczesniej napisal, jej faktyczna szerokosc wynosi nie wiecej niz 18cm...

Jestem w ciezkim szoku, wolalbym cofnac czas, zeby tego pomiaru nie bylo. Zylbym sobie dalej w slodkim przeswiadczeniu, ze mam szerokiego kapcia z tylu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zicoh usmialem sie o tym przeswiadczeniu mamy podobne dylematy he he he to co szukamy innych felg? a ja mimo usilnego szukania w internecie nie znalazlem zadnej opony o rozmiarze 210 owszem 200 znalazlem metzelera cos za 608zl i nic po za tym tylko ta jedna :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wracając do tematu mój Indruder jest jeszcze dosyć ubogo ubrany. Zakupiony zimą jako golas z prostą kierownicą. Zmieniłem kierownice na klasyczną, założyłem kufry Givi, oparcie dla plecaczka oraz zegarek analogowy zakładany na śrube. Zmieniłem też lusterka.W planie Gmole oraz szyba. W tym sezonie nakulałem już 5000 km i jak tak dalej pójdzie to do końca sezonu zamknie się chyba dychą zamknie.

Pozdrawiam wszystkich posiadaczy Intruzów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waldas7, widze ze robisz ze swojego intruza prawdziwego turystyka. Ale nie dziwne, skoro tyle nawijasz na kola... :banghead:

 

Wieniek i Chamsin, widzialem te waly napedowe odrutowane juz wczesniej. Myslalem jednak wtedy, ze to taki gadzet estetyczny, a teraz juz wiem, czemu ma to sluzyc. Ja tez bym chcial wrzucic sobie felge o szerokosci 6 cali i najlepiej powiekszyc srednice do 16 cali, ale jak patrze na te ceny w niemieckich firmach "customowych", to gasnie moj zapal. W przeliczeniu na nasze, to conajmniej dwa patyki trzeba wydac. Jest jakies tansze rozwiazanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przeliczeniu na nasze, to co najmniej dwa patyki trzeba wydać. Jest jakieś tańsze rozwiązanie?

Dwa patyki :notworthy: , żeby to ładnie i konkretnie zrobić, w/g cen z zachodnich katalogów, to na sam tył potrzeba min 15000 :D , ale jest tańsza alternatywa, złapałem kontakt z kimś kto przerabia intruzy, i ceny ma całkiem do przyjęcia :biggrin:

zobacz jakie są ceny w niemcowni

http://www.mobile.de/SIDp1Wh9OWVm493vE7g3I...11111266411461&

http://www.mobile.de/SIDp1Wh9OWVm493vE7g3I...11111265671328&

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj sposob na takie rzeczy to wydrukowac takie zdjecia jak najbardziej realistyczne jak sie da to jeszcze je powiekszyc a nastepnie udaje sie do jakiegos dobrego sluzarza i mowie mu ze potrzebuje cos takiego moze to troche nieuczciwe ale nie mowie kolesiowi ile takie cos kosztuje i :banghead: jak mu dam pare stowek to koles jest zadowolony a ja razem z nim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wieniek, ale ja mialem na mysli koszt samej felgi. A Ty, wnioskujac z zalaczonych przez Ciebie zdjec mowisz o przerobce calego tylu :biggrin:

W tym miejscu musze sie pochwalic, ze czesc rzeczy do przerobki tylu juz zdobylem - krotsze amory, blotnik, strutsy i siedzenie, lampa tylna i boczne mocowanie tablicy rejestracyjnej. Co gorsza, wiekszosc tych czesci mam zdublowanych, bo nie moglem sie zdecydowac, wiec wydalem dwa razy wiecej niz chcialem :wink:

Dlatego dzis mowie juz o samej feldze, choc do tego cos oczywiscie by doszlo - nowa opona, pewnie i szprychy, zaplecenie tego wszystkiego, przerobka oslony walu, a mozliwe ze i przerobka hamulca, cos mi sie tak zdaje...

Na przod z kolei tez mam szerokie polki HM, z przekoszeniem 5-stopniowym i przedluzeniem widelcow o 12cm. Do tego kolo 16-calowe z szeroka opona, bak z konsola, szeroka kiera z kierunkami w manetkach. To wszystko poczeka na zime, bo boje sie, ze jak teraz zaczne grzebac, to juz sobie nie pojezdze w tym sezonie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...