Skocz do zawartości

Intrudery wszelkiej maści ( VS , VL )


danny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki chamsin! Chyba będę sobie musiał odpuścić tego pięknego intruza 1,4 :) a zainteresuję się tą Shadow'ką... hmm w zasadzie to może mi to wyjść na dobre, ponieważ ta honda jest primo od znajomego co stawia tę sprawę w zupełnie innym świetle... za hondę chce 8tys. jest już nieźle poubierana a z tego co widziałem "na szybko" to nie jest wcale mała... jedynie co jest w niej do zrobienia to jakaś podkładka w mechanizmie do zmiany biegów (co ogólnie powoduje wyskakiwanie 3-ego biegu), tylko że jeżeli chce się to zrobić dobrze to trzeba wyłożyć na naprawę ok. 1200,- tak mi powiedział właściciel :biggrin: mówił też że w zasadzie można ją wymienić "od ręki" ale szybko się wytrze i trzeba będzie zakładać jeszcze raz, potem jeszcze raz i tak w kółko... a wiadomo moto chciałoby się mieć sprawne...

 

PANOWIE :D mam odp. odnośnie tego intruza: http://moto.allegro.pl/item251762465_suzuk...er_vs_1400.html

 

to odnośnie kosmetyki.

 

"Witam na allegro wychodziłem z cena minimalna 10,5 tyś obecnie cena wynosi 8 tyś konkretnie nie wiem ile kosztyją czesci wiadomo sa róznych producentów i róznej jakości popytałem w serwisach o koszt i wynosi to

około 3 tyś. około bo też jest z tym róznie wiadomo mozna sie dogadywać. Co do kropelek wody zdjecie robione było po deszczu. Mysle ze jak na 88r mogło być znacznie gorzej lecz co do dokładności to chromy na tylnym kólku nietety odłażą i sa przetarcia na tłumikach oprocz tego wszedzie sa w bdb. stanie, lakier jest oryginalny, areograf na baku, wystepuje drobne zarysowania ( w miejscach narazonych na otarcia nóg czy tego co czasem wyskoczy spod opony)jak to z codziennego użytkowania ale nie ma wgnieceń, przefarbień, odprysków, przetarć.

pozdrawaim"

 

A teraz o silniku:

 

"Witam, wystawioną cena prosze sie nie sugerować gdyz na pewno będzie niższa obnizy ją koszt wymiany pierścieni to własnie jest do zrobienia ale nie świadczy to o tym że motocykl nie jest do jazdy, pali i jeździ bez problemów co robie bo pogoda pozwala.3 tys temu wymieniłem rozrząd oraz płyny, klocki, opony oraz reszta podzespołow bez uwag."

 

I co Wy na to? opłacało by się kupić tego intruza? Co myślicie? Mnie osobiście coś niepokoi ta cena jego 8tys. za 1,4 to albo to jest jakaś kupa złomu albo sam nie wiem.... :biggrin:

Poza tym nawet jak bym już go kupił i jako tako uporał się z silnikiem co by mnie ponoć wyniosło 3tys. to jeszcze zostaje sprawa kosmetyki, podnóżków, kierownicy, amortyzatorów i masa innych pierdółek... jak to już wspomniał chamsin...

Edytowane przez Divastion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 10 tys. śmiało kupisz VS 1400, tylko trzeba dobrze poszukać, i czekać na odpowiednie moto :icon_biggrin: , w ciągu ostatniego miesiąca znalazłem na allegro 2 szt. które kupili moi koledzy (trzeba to robić szybko :icon_biggrin: ), oba w stanie dobrym i z małym przebiegiem, oba świeżo sprowadzone. Ten miał 16,5 tys mil, a z usterek, brak chromu na obu felgach http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M561989 , zadzwoń do gościa może coś jeszcze trafi , bo sprowadza moto i jest Ok . Inny miał 34 tys km i wyglądał na 10 lat młodszego, nie było się do czego przyczepić, jeszcze nie widziałem w takim dobrym stanie intruza z tego roku, kolega wyrwał go za 9 tys :icon_mrgreen: :crossy: :D , a był przywieziony ze Szwajcarii.

Cały szkopuł w tym że trzeba codziennie sprawdzać nowe ogłoszenia :icon_biggrin:

Pozdrawiam :lalag:

Ps. A co do tych pierścieni, to pojedż tam z mechanikiem, niech on zobaczy co siedzi w silniku, bo graty są dość drogie, poza tym jak w VS 1400 trzeba zmieniać pierścienie, to albo ma nakręcone ze 150 000 km, albo był żle eksploatowany :icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie! i panie :D

Co do tego intrudera dałem sobie na razie spokój, bo teraz na okres 2 dni mam w garażu Honde Vt shadow 1100 do przetestowania... i sprawa jest taka: cena to 9tys. mam nadzieję wynegocjować do 8,5. Co do stanu to po oględzinach sprawa ma się tak: Jedyne do czego się można w silniku przyczepić to że 3 bieg wyskakuje na chwile i potem znów wskakuje ale tylko wtedy jak przeciągamy moto i jedziemy nim ponad 100-110 na 3-cim biegu a jeżeli wrzucimy szybciej 4 przed tą granica to wszystko gra... chromu to on ma niewiele :D ale są w bdb stanie, hm... co tu jeszcze... sissybar, sakwy, naciągnięta skóra na bak, piórnik, na motorku nie widać raczej rdzy, tłumik w 2 malutkich punkcikach łapnięty migomatem, silnik pracuje równo i ładnie brzmi nic nie stuka, puka itp. w tylnym cylindrze słychać delikatne cykanie zaworu ale właściciel mówił, że to prawdopodobnie przez to że poprzednik raz nie dopilnował oleju i go lekko przytarło... ale już jeździ z tym tak 2 lata i jest spoko (nic nie grzebał) do tej pory. hm... nowe opony i lakier w bdb stanie. jak mnie koleś przewiózł to myślałem że mnie zedrze z tego siedzenia razem z sissybarem :D takie to ma kopyto :buttrock: :biggrin: Także podsumowując w piątek raczej będzie już mój :D już się nie mogę doczekać, bo w piątek też będę miał prawko ^^ Jedynie chciałem zapytać o jedną rzecz, a mianowicie: Czy we wszystkich chopperach przy wrzucaniu biegu słychać dość donośny dźwięk? czy to może źle świadczy o maszynie? Bo z tego co słyszałem to w wielu maszynkach słychać ten zgrzyt, tylko że na moje amatorskie ucho jest to dość głośne... :biggrin: POZDRAWIAM!

Edytowane przez Divastion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś właśnie sprzedałem swojego VSa - smutno jakoś :smile:

Oczywiście będe zaglądał często do tego działu bo intrudery zawsze będą mi bliskie ;) być może kiedyś jeszcze będe takiego miał.

 

Ps. Robert do zobaczenia w bies-czadach :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Bodman i witam wszystkich ogólnie.

Oglądałem dzisaj twojego intruza (tzn. już roberta :crossy:), no i całkiem ok. Myślę, że robert będzie zadowolony.

A tak przy okazji, to chciałbym dołączyć się do grupy posiadaczy intruderów na tym zacnym forum :clap:

A więc tak:

- VS 1400 '93,

- szersza kiera

- szyba

- przesunięte tylne kierunki i jeszcze parę drobiazgów.

W zimie planuję dorzucić kilka rzeczy, ale nie piszę konkretów, bo nie wiem co wyjdzie.

Pozdrawim

Grzesiek

 

Tak sobie pomyślałem, że skoro już się przedstawiłem, to z czytacza przejdę do aktywnego użytkownika tego forum :wink:

Pompka jeśli pamięta, jak kiedyś prośiłem go o radę co do kupna, to tamten sprzęt poszedł w zapomnienie. Nabyłem intuza '93 z przebiegiem 19500 (przebieg wydaje się oryginalny biorąc pod uwagę opony z tego rocznika, które właśnie zjeździłem do zera oraz oryginalne klocki hamulcowe, które wymieniłem u schyłku lata).

Moja Bestyjka miała parę nieseryjnych dodatków jak wydłużone podnóżki (będę się ich pozbywał, gdyż ze wzgędu na mój zasięg nóg, troche gorąco się robiło w uda od tylnego garka), oraz nieseryjna lampa z tyłu, którą troche przerobiłem, gdyż uniemożliwiała założenie bagażnika.

Co do rzeczy które chciałbym zmienić w zimie, to głównie wydechy, które jak wiecie, w sreyjnej wersji zupełnie nie brzmią. Wiem, że ile osób, tyle zdań o wybebeszaniu wydechów i tego czynu konsekwencjach...ale widziałem kiedyś intruza z pustymi wydechami i wstawionymi tunigowanymi zaślepkami...moze to jest jakieś rozwiązanie (nie chcę się pozbywac grubych rur, które bardzo mi się podobają).

Może ktoś wie, czy takie rozwiązanie jest kompromisem między brzmieniem, a pracą silnika/osiągami itd. A jeśli tak to gdzie zdobyć takie końcówki? Dodam, że nie chcę za bardzo ingerować w układ zasilania, czy też w silnik i pozoztawić resztę, jak dała fabryka.

Trochę się rozpisałem, jak na skromny początek :crossy: Mam nadzieję, że nikomu to nie przeszkadza i ożywi dyskusję.

 

Wieniek jeszcze pytanie do ciebie. Brdzo mi się podobają takie osłony lag :wink: Gdzie można je zdobyć?

 

Pozdrawiam

Edytowane przez gwath
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witamy Cie qwath na forum :icon_eek:

 

W Niemczech mozna kupic tuningowe zaslepki, o jakich piszesz, w cenie 40-50 EUR do Intruza za pare. Nawet nie trzeba wybebeszac oryginalnych wydechow, wklady zostaja, po prostu dokrecasz zaslepki. Dzwiek robi sie przyjemnie basowy i w zgodnej opinii niemieckich forumowiczow jest to najtanszy sposob na rozkoszowanie sie w Intruzie pieknym dzwiekiem.

 

Sam o nich myslalem, ale w przeciwienstwie do Ciebie, nie podobaly mi sie oryginalne rury, wiec wymienilem caly wydech. Z reszta wiele rzeczy mi sie nie podobalo :icon_eek:

 

Wieniek ma super oslony na lagi, sam sie zastanawiam, czy u niego nie zamowic :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wieniek jeszcze pytanie do ciebie. Brdzo mi się podobają takie osłony lag :) Gdzie można je zdobyć?

Witaj na forum :icon_exclaim: .

Szklanki na lagi robiłem sam :icon_razz: , rury z alu kupujesz w sklepie z metalami kolorowymi , potem trzeba zrobić jakiś projekt, rysunek z wymiarami, obmyślić jak to wszystko ma być zamocowane, następnie tokarz, potem polerka i masz gotowe ;) , dodam jeszcze że wyszły mnie one około 200 zł :icon_exclaim: , ale jak nie chce ci się grzebać lub nie masz smykałki to zawsze można zamówić :icon_biggrin: , np u tego człowieka http://moto.allegro.pl/item256881312_intru...a_kawasaki.html , oczywiście nie odpowiadam za wyrób, widziałem tylko że wystawiał na allegro szklanki swojej roboty :icon_exclaim:

Teraz o tych końcówkach wydechów. Ja za nic w świecie nie zapłacił bym 45 euro, za dwa kawałki blachy i dwie rurki :icon_mrgreen: , jest to bardzo prosta rzecz do wykonania we własnym zakresie (do swojego intruza dorabiałem), jak chcesz to zobacz http://www.samba.pl/intruder/ , wejdź do działu technika/wymiana wydechów :lalag: .

Pozdrawiam i życzę powodzenia :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy może rozbierał któryś z kolegów kranik paliwa w VS 800 . U mnie się troszeczkę poci, przecieka benzynka - czy jest tam jakiś oring który można dokupić i wymienić, bo z tego co się orientowałem to do Intruza nie ma zestawu naprawczego kranika :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wsztstkie dosiadaczki i wszystkich dosiadaczy przepięknych intruzów :icon_evil:

skoro gwath się ujawnił to ja jako jego kompan jestem w obowiązku przedstawić sie jako aktualny właścicie cudownego motocykla bodmana srerdecznie pozdrawiam :( motorek jest wam znany więc nie będę się rospisywał tylko ide troszkę popucować sprzęt :banghead: pozdrowy.

Edytowane przez Bluesmaniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie mam pytanie w swoim intruderze 1400 mam wydech jardine sa to dlugie proste rury z tlumikami w srodku sciete na koncu z ukosa i teraz tak co stanie sie jesli skroce te rury ucinajac je pod katem prostym a tym samym obcinajac tylna czesc jednego z tlumikow ktory jest w srodku po prostu takie mi sie nie podobaja a podbaja mi sie krotkie proste rury czy wplynie to bardzo na glosnosc wydechu i czy bardzo zmieni sie jego orginalny glos i jak taka operacja wplynie na sam silnik gdy jedna z rur bedzie w praktyce pusta a druga ztlumikiem?

pozdrawiam chamsin

Edytowane przez chamsin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy może rozbierał któryś z kolegów kranik paliwa w VS 800 . U mnie się troszeczkę poci, przecieka benzynka - czy jest tam jakiś oring który można dokupić i wymienić, bo z tego co się orientowałem to do Intruza nie ma zestawu naprawczego kranika :)

kolego sytuacja z kranikiem jest prosta. zestawów naprawczych nie ma ale ja wymontowałem oring i w sklepie do ciężarówek był pełen wybór do tego o różnej grubości. dobrałem deko grupszy i problem zniknął. ja mam akurat intruza 1400 ale to taka sama sytuacja. :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak taka operacja wpłynie na sam silnik gdy jedna z rur będzie w praktyce pusta a druga z tlumikiem?

Jak to jak ? , normalnie urwie ci wał korbowy :icon_twisted: :icon_mrgreen: , to już nie masz co robić tylko ciąć oryginalnego Jardine^a :eek: ,weź to wystaw na allegro i kup takie jakie ci pasują, albo wrzuć fotki na forum , może sam bym kupił ?

Jeśli zrobisz tak jak napisałeś, to silnik może mieć niezbyt równą pracę, będzie się różnił skład mieszanki, a co za tym idzie moc jednego cylindra będzie większa i będzie on "ciągnął " ten słabszy, żeby to zniwelować, trzeba by pobawić się z gaźnikami, pytanie: po co ;) , skoro teraz jest dobrze :icon_exclaim: . Odgłos pracy też może być nie za ciekawy :biggrin:

Powodzenia :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...