Raff84 Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 teorie znam, raz widzialem jak sie ustawia w fazerze, serwisowke haynesa mam wiec chyba dam rade z zaworami.teraz czekam az moto ostygnie.. co to znaczy przedmuch ? czy chodzi o to ze uklad wydechowy jest gdzies nieszczelny i spaliny wylatuja nie tylko z koncowki tlumika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Tak - sprawdz czy uklad jest wszedzie szczelny.Co do czyszczenia gaznikow to musza byc calkowicie rozebrane i korpusy znurzone w carb cleanerze przez kilka godzin, razem ze wszystkimi dyszami.Wszelkie czesci gumowe, przepony oringi zostaja odlozone i podczas skladania wracaja dokladnie na swoje miejsce.Ustawienie gaznika z serwisowki jest ustawieniem wstepnym i moze byc skorygowane po uruchomieniu silnika. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raff84 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 zawory wyregulowane, wydech podokrecany gdzie sie dalo i juz nic nie stuka.Jednak nadal po podkreceniu wolnych obrotow ma problemy przy schodzeniu obrotow w dol w tym samym punkcie.Poza tym zauwazylem tez ze jedna ze swiec ( na pierwszym cylindrze) ma bardziej czarny kolor i lubi byc mokra a pozostale 3 kawa z mlekiem i suche.Czy to jeden z gaznikow zle podaje, czy moze swiece tez do wymiany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raff84 Opublikowano 3 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 czy wie ktos co z tymi swiecami moze byc ?co jest przyczyna ze 1 inaczej przepala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 4 Z tego co wiem to luzy zaworowe zazwyczaj się zmniejszają podczas eksploatacji cos mi tu jakas bajka smierdzi... no chyba, ze w przypadku bandita tak jest. Z reguly to sprawa ma sie odwrotnie chyba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raff84 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 (edytowane) czytalem gdzies ze w motocyklach kawasaki luz sie zmniejsza, co dla mnie jest technologiczna porazka bo zapomnisz o regulacji, zawor sie podeprze i temperatura go zalatwi.W bandicie kilka zaworow wymagalo regulacji, gdyz ich luz byl zbyt duzy.Wiec luzy sie zwiekszaja, w razie czego po prostu bedzie stukac zaworami i bedzie on miec gorsze osiagi. Ale ponawiam pytanie :dlaczego 1 ze swiec ma inny kolor niz pozostale ? Edytowane 4 Czerwca 2007 przez Raff84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Czy ten cylinder nie jest kolo wlotu wezyka podcisnieniowego idacego od kranika ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raff84 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Czy ten cylinder nie jest kolo wlotu wezyka podcisnieniowego idacego od kranika ? Adam M.nie, podcisniene oraz scottoiler mam podloczony pod cylinder numer 4 (siedzac na moto jest to cylinder po prawej stronie, zewnetrzny) a inny kolor ma swieca w cylindrze pierwszym po lewej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Cieknie ci zaworek iglicowy komory plywakowej gaznika - najprawdopodobniej, bo ciezko uwierzyc zeby jakies dane regulacyjne byly inne na tym jednym gazniku niz na reszcie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raff84 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Cieknie ci zaworek iglicowy komory plywakowej gaznika - najprawdopodobniej, bo ciezko uwierzyc zeby jakies dane regulacyjne byly inne na tym jednym gazniku niz na reszcie. Adam M. ok fajnie, ale napisz prosze jeszcze co mozna z tym zrobic zeby bylo OK.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Trzeba wyjac gazniki, rozebrac ten pierwszy wyjac zaworek i dokladnie obejrzec, najlepiej pod szklem powiekszajacym czy ma wygniecione kolko od gniazda na stozku iglicy. Jesli tak to trzeba go wymienic, jesli nie to mozliwe ze jakis paproch dostal sie miedzy zaworek a gniazdo i trzeba to oczyscic. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raff84 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Trzeba wyjac gazniki, rozebrac ten pierwszy wyjac zaworek i dokladnie obejrzec, najlepiej pod szklem powiekszajacym czy ma wygniecione kolko od gniazda na stozku iglicy. Jesli tak to trzeba go wymienic, jesli nie to mozliwe ze jakis paproch dostal sie miedzy zaworek a gniazdo i trzeba to oczyscic. Adam M.paproch jest bardzo prawdopodobny bo mialem mnostwo rdzy w baku, gaznik byl caly za przeproszeniem zaje**ny rdza i jakims syfem i chyba niedokladnie go wyczyscilem, ale robilem to pierwszy raz.Anyway, wielkie dzieki za Twoje podpowiedzi i odpowiedzi.pozdrawiam PS. czy jest moyliwy z Toba jakis kontakt typu komunikator ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Nie, ale mozesz pisac na priv na forum. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.