Camaross Opublikowano 27 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Jak jesteś laikiem to z kąd możesz wiedzieć ?Miałeś do czynienia z tego typu sprzętami ? pozdro ejjj no stary aż takim laikiem to nie jestem .. jasne że miałem do czynienia .... wydawało mi się że takie rzeczy to się wie , ale nie słyszałem żeby ktoś jeździł 5 lat na jednym tłoku normalnie jakiś rekordzista Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruszon Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Konkretnie i na temat: W 250 na tłoku bezproblemowo można przelatać 1 sezon. Na 450 - 2 sezony. Chodzi tutaj o Enduro 4T. Zawory co 1500km. Olej co 10mth czyli co ok. 500km. Filtr oleju co druga zmiana oleju. I tyle. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Przeciez ja sobie tego nie wymyslile, gadałem o tym motorku z kolegami z serwisu kawasaki na prymasa, chyba oni sie na tym znaja, a ta kawa z targów to tzw. wydmuszka , korpus silnika bez tłoka, skrzyni itp :) ktora przyjechała z czech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Przeciez ja sobie tego nie wymyslile, gadałem o tym motorku z kolegami z serwisu kawasaki na prymasa, chyba oni sie na tym znaja, a ta kawa z targów to tzw. wydmuszka , korpus silnika bez tłoka, skrzyni itp :P ktora przyjechała z czech. no no u nas w lodzi tez jest taki serwis " dim pol " i tam taki jacek powiedzial " na cr 125 mozna smialo smigac 1 rok na 1 tloku a i nawet 2 " hehe wiec nie wiez w takie bajki pozdro :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 (edytowane) Nie byłes w tym serwisie to nie gadaj, to nie jest warsztat pania stasia. A wiesz co ile sie wymienia tłok w kawasaki kx 450f ? podpowiem Ci to ten sam silnik co w klx :] Troszke mi sie pomedrdało juz prostuje: wymiana tłoka i pierscieni co 2 tys a wymiana oleju co 1,5tys 1 zestaw tłok i pierscienie dostajemy gratis przy zakupie klx'a :biggrin: Edytowane 28 Maja 2007 przez Gościu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 A wiesz co ile sie wymienia tłok w kawasaki kx 450f ? podpowiem Ci to ten sam silnik co w klx :] Ja wiem, przyzwoicie by było po 80-100 mh. W przypadku amatora te motogodziny ciągną się i ciągną. Nie siej propagandy bo jeszcze ktoś uwierzy i sprzedaż spadnie w kawasaki :D Motogodzina to nie jest pyrkanie sobie na podwórku przez godzinę tylko jest to godzina pracy silnika pod maksymalnym obciążeniem. Co do odstawania kawasaki to sprawa sporna. To że nie wygrywa w MŚ nie znaczy że się nie nadaje. Jak wszedł model 2006 to mówiło się że najlepszy w klasie. Piętnastoletniego KXa może strach kupować ale nowego bym się nie bał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 wymiana tłoka i pierscieni co 2 tys a wymiana oleju co 1,5tys o stary to mnie rozwaliło! jedna wymiana oleju + 500km i nowy tłok... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camaross Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 ejjj nie przesadzasz ..... no stary ....... to co te tloki z origami są zrobione ;D ;] czy z modeliny ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Temat jest cos o kawasaki klx 450 wiec pisze co z nim i jak serwis a wy macie do mnie pretensie, no rece opadaj. pewnie jak bys jeździl jak ci*a to bys wiecej przejechal na tłoku, ale to producent zaleca wymiane tłoka , oleju przy takim przebiegu a nie innym, w samochodze olej wymienia sie co 10-15tys w sportowych w furach co 5 tys i uwazasz ze to tez jakas fanaberia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 olej to zawsze co 1500km ale tlok co 2000km to zes mnie rozwalil spokojnie 5000km ptrzejedziesz nawet do 10 tys !!! pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Nie no ty naprawde jestes upośledzony? Ja sobie tego nie wymyslilem. a to ze mi nie wierzysz to juz twoj problem Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camaross Opublikowano 29 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 ...a po za ..... "być może" częstymi wymianami tloczka ... co o nim myślicie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Jest zajebisty :) wyglad cacy, pieknie by wygladał na kołach SM :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Nie no ty naprawde jestes upośledzony? Ja sobie tego nie wymyslilem. a to ze mi nie wierzysz to juz twoj problem Pozdrawiam bez takich prosze !! to ze ty sie nie znasz na silnikach croos/enduro to nie znaczy ze ja jestem uposledzony :icon_razz: , gadasz takie gupoty a potem dziwisz sie ze ktos podawaza twoje zdania , moze lepiej wrosc do dzialu motorowery/skutery itp. tam niektorzy moze uwierza w twoje historyjki :icon_mrgreen: pozdro :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.