barteam Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Witam Ostatnim razem stanelo na tym ze mam wymienic uszczelniacze zaworowe i frezowac zawory, zatem pojawil sie kolejny problem. Jakich narzedzi potrzebuje do tego zeby: 1. Wymontowac uszczelniacze?2. Wymontowac zawory? (jest szansa, ze po wymontowaniu walkow i gornej czesci bloku bede w stanie je po prostu wyjac, ale nie wiem tego bo nigdy nie mialem okazji tego robic - stad moje watpliwosci)3. Zamontowac uszczelniacze? (j.w.)4. Zamontowac zawory? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 zagadaj do greedo wyslalem mu zdjecia swojego ustrosjtwa do sciagania zaworow , jest to przerobiony scisk stolarski. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 takie cos ci zrobia w zakladzie do ktorego oddasz glowice (polecam jakis porzadny zaklada zajmujacy sie regeneracja glowic, ja polecam ten http://regeneracja-glowic.pl/ mimo iz jest z poznania to realizuja wszystko wysylkowo. dodam ze jest to jednoczesnie serwis yamahy wiec na moto sie znaja) mozesz bawic sie samemu w rozbieranie glowicy ja do tego uzywalem scisku stolarskiego i przerobionego klucza nasadkowego. Uszczelniacze zaworowe polecam ci kupic na wlasna reke (np. tu http://seba-motor.pl/ ) koszt od 5 do 7 zl za sztuke (4 sztuki)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Rozumiem że głowiczka na stole już leży (jeśli chcesz ściągac zawory)? W celu wyjęcia uszczelniaczy najpierw rozpinasz zaworki. Ja mam taki patent, nie chciało mi sie bawić ze ściskiem stolarskim, tworzenie super pro narzędzi zastosowałem kawałek rurki +/- o średnicy sprężyny, z wycięciem z 2 stron na kształt kwadratu. Kładę głowicę na blat żeby zawory miały na czym się podeprzeć, naciskam ta rurką na sprężyne (dokładnie to na talerzyk trzymający sprężynę) i wołam siostrę żeby wydłubała śrubokrętem zawleczki. Stosowałem z 10 razy patent działa bdb:D link do rysunku: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteam Opublikowano 26 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 (edytowane) Wielkie dzieki Wlasnie dzwonilem do Pana Mankiewicza z Marex Motor http://regeneracja-glowic.pl/ i dopytalem sie o koszty poszczegolnych czynnosci, a wyglada to tak: frezowanie zaworu - 7 frezowanie gniazda - 7szlif glowicy - 45 do tego wszystko w profesjonalnym zakladzie wiec raczej sie nie bede zastanawial tylko im wysle paczke. Troche mnie Pan Marek nastraszyl ze moze zawory sie juz zapadaja i trzeba je bedzie wymienic, oryginalne sa drogie, a on zasadniczo nie poleca zamiennikow. W larssonie znalazlem zawory firmy Vesrah (to tak w ramach szacowania maksymalnego kosztu) i kosztuja: ssacy - 44 (oryginal w MCS w Wawie - 100)wydechowy - 70 (164) Czy myslicze ze rzeczywiscie az tak zamienniki roznia sie od oryginalow zeby nie warto bylo ich kupowac? Edytowane 26 Maja 2007 przez barteam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 Zaworki jezeli sie pozapadaly w gniazdach co sie czasami dzieje w kawasaki mozna smialo wymienic na te z larssona, ogolnie chyba chodzilo oto zeby nie kupowac dorabianych zaworkow (jakiegos rzemiosla polskiego). Te aftermarketowe zaorki porzadnych firm czasami sa lepsze niz oryginaly. A i jak bys dzwonil do seba-motor to zapytaj sie czy nie maja czasami zaworkow proxa lub vertexa do twojego moto (tez porzadne firmy)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 (edytowane) Versach to bardzo dobra firma , sam mam zawory tej firmy i nic sie nie dzieje jak narazie . Edytowane 26 Maja 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.