junge Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Co może być przyczyną ulewania paliwa? jak zgasiłem dzisiaj motocykl to zauważyłem że strasznie leci paliwo z gaźnika, wcześniej tego nie było? Mam się martwić czy to jest spowodowane tylko tym że moto trochę stało i było robione bo nie chciała zapalić -problemy z iskrą - teraz już iskra jest tylko te paliwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody90 Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 witam. Mam takie pytanko czy silnik od kawasaki klr 250 d6 różni się czymś od d2(tzn mocowanie silnika i części) ?? z góry dzięki za odpowiedz :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junge Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Mam problem, po upadku moje moto zaczeło chodzić na pół "gwizdka". Jak jadę to pełną moc osiąga dopiero po jakimś czasie, słabiej też pali z kopniaka. Czy ktoś miał podobny przypadek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junge Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Problem rozwiązany: Spaliła się jedna cewka, od wolnych obrotów - ta co jest razem z alternatorem. Iskra szła tylko przez drugą cewkę (od wysokich obrotów) i stąd były problemy z odpalaniem z kopniaka i z mocą bo prąd szedł tylko przez jedna z nich co powodowało przyspieszenie zapłonu. Kosztowało mnie to 200zł cewki + 100 znalezienie usterki i robocizna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek29 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Witam wszystkich kolegów od wczoraj stałes sie posiadaczem klr 250 motorek zadbany silnik ładnie cyka. biorac ja od kolegi wiedzialem ze cos ja boli ale myslałem ze to kwestia ustawien gaznika lub czyszczenia ewentualnie sieczka no i tak sie meczylem z nia do 2 w nocy strasznie ciezko paliła jak juz odpalila to chodzila ale jak zgasla to masakra sory ale ni h..... nie chiała zagadac dałem sobie spokój. przyszedłem do domu no i forum i znalazlem temat o KLR post wyżej okazał sie strzałem w 10 dobrze ze mialem skąd załatwic stator podstawiłem i odrazu inna maszyna pali od strzała i zauważyłem ze wcoraj jak odpalila to nie działał obrotomierz a dzis po wymianie statora wszystko jest ok. a szukałem wszedzie sprawdzalem zawory gaznik czyscilem 4 razy sprawdzalem instalacje fajke swiece cuda na kiju i lipa wiec moi koledzy jesli bedziecie mieli podobny przypadek to nie wykluczajcie np statora pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matez Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Cześć Mama następujące pytanie odnośnie KLR 250 jestem zmuszony zakupić napinacz łańcuszka rozrządu ale nie mam pojęcia skąd go wytrzasnąć ... Allegro -nie ma , Larsson tez zawodzi . Może jakieś pomysły ?? a jak nie od KLR 250 to pasuje tam jakiś napinacz od innej Kawki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanak098 Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 (edytowane) Odświeżam :)Kupiłem oto ten motorek i na wstępie mam kilka pytań :)Jak ktoś ma serwisówkę to chętnie bym ściągnął :P Czy posiada ktoś z szanownych userów ślizgacz łańcucha oraz dwie osłony?? chętnie bym kupił Mam jeszcze parę pytań ale je dopiero zadam jak troszkę poznam głebiej moto. Jak by coś to kontakt do 8992297gg jak by ktoś nie chciał pisac na łamach naszego 4um Pzdr Edytowane 1 Marca 2011 przez kanak098 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 A propos serwisówki (stary post ale co tam :) ) to jest chyba tylko niemiecka. Niestety nie wiem skąd pobrać bo miałem wersje papierową z drukarki po poprzednim właścicielu. Części możecie szukać tylko po Allegro i ASO. ASO to strzał w kolano bo za komplet wałków rozrządu krzyczą 1200zł. Za gumę od gaźnika do filtra jakieś 60zł, klakson chyba 127zł i coś tam jeszcze miałem napisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanak098 Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 Mi w ASO powiedzieli 995zł/szt natomiast zawory po 130zł/szt .Przy swojej niestety muszę robić cała głowice niestety ... pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 co do walkow , znajoimy ma klr 250 , ma albo nowe walki , albo po regeneracji ( albo i takie i takie bo cos mial przerabiane w lozach walka na glowicy) , moto zrobilo 14 km po wymianie i sie rozkraczyl lancuszek nierzadu , mozliwe ze go sprzeda na czesci . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Jak ma wałki po napawaniu to długo nie pociągnął. Trzeba szukać za granicą, bo tutaj to rzadki sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wazny-79 Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 1 Pytanko? Cieknie mi silnik od klr-a. Jaki bylby koszt wymiany kompletu uszczelek przy silniku, w gre wchodzi rowniez rozpolowienie silnika. Czy mozna to zrobic samemu, czy potrzebny do tego jest jakis sprzet specjalistyczny. Kto ma doswiadczenie w tym temacie prosze o odpowiedz. 2 pytanko? Po zdjeciu i potrzasnieciu wydechem slychac jakis dzwiek metaliczny(cos tam lata w srodku)czy musze zakupis nowy wydech czy mozna tak jezdzic. ktos juz do niego zagladal bo widac spawy. moto z roku 1986 3 pytanko? ostatnio robilem glowice. Przed awaria moto mniej kopcil jasnym dymem. Po remoncie nie zrobilem za wiele kilometrow wiec moze musi sie ulozyc. Teraz na zimnym kopci dosc sporo ale jak sie rozgrzeje jest prawie ok.Jaka moze byc przyczyna kopcenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Na wstępie. Nie jesteśmy w Hiszpanii żeby stawiać znak zapytania przed i po zdaniu. Napisanie "mam trzy pytania" sprawia, że chętniej ktoś Ci odpowie niż w formie w której Ty napisałeś. Kosztu uszczelek nie znam, zwykle komplet to 120-250zł czasami więcej ale za to masz dosłownie każdą jaka jest w silniku. Chyba KLASA motocykle miał komplet. Rozpołowienie prawie na pewno wymaga śrubokrętu udarowego ( cacko które przekłada uderzenie młotka na ruch obrotowy z jednoczesnym dociśnięciem końcówki do łba śrubki ). Bez tego to loteria; obrobisz łepek albo nic nie odkręcisz albo będziesz miał farta i jak dobrze się zaprzesz to wykręcisz. Dwa, wygląda na to, że jakiś amator opróżniał puszkę i źle to poskładał. Idź do porządnego spawacza i niech poprawi jeśli jeszcze się da. Koszt jest niewielki w porównaniu do nowej fabrycznej bądź akcesoryjnej puszki. Co robiłeś w tej głowicy i jaki jest kolor dymu ? Jeśli czarny to nie wyregulowałeś gaźnika po naprawie, jeśli biały to ciągnie chłodziwo i prawdopodobnie masz do poprawki remont. Od razu mówię, że dorabiana uszczelka nie wchodzi w grę. Fabrycznie jest chyba stalowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelos Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 WitamCzy ktoś z was rozbierał lagi w tym kawasaki chce wymienić uszczelniacze jednak nie mogę ich wyciągnąć z "zewnątrz" czy macie jakieś sposoby na załatwienie tego problemu? Próbuje odkręcić śrubkę na spodzie lagi jednak cały czas się obraca jak byłby zerwany gwint.Czy jest wymagane rozkręcenie lagi na części pierwsze aby wymienić ten uszczelniacz?proszę o podpowiedz z góry dzięki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Z tego co do tej pory się spotkałem , to rozbiórkę amortyzatorów zawsze od góry się zaczyna, najlepiej to zaopatrz się w serwisówkę, bo z wymianą uszczelniaczy powinno się też wymienić olej. Jak sądze chcesz je wymienić bo ciekną więc i poziom oleju będzie zły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.