Skocz do zawartości

WSZYSTKO O KAWASAKI KLR 250


Rekomendowane odpowiedzi

Co może być przyczyną ulewania paliwa?

jak zgasiłem dzisiaj motocykl to zauważyłem że strasznie leci paliwo z gaźnika, wcześniej tego nie było?

 

Mam się martwić czy to jest spowodowane tylko tym że moto trochę stało i było robione bo nie chciała zapalić -problemy z iskrą - teraz już iskra jest tylko te paliwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Problem rozwiązany:

Spaliła się jedna cewka, od wolnych obrotów - ta co jest razem z alternatorem. Iskra szła tylko przez drugą cewkę (od wysokich obrotów) i stąd były problemy z odpalaniem z kopniaka i z mocą bo prąd szedł tylko przez jedna z nich co powodowało przyspieszenie zapłonu.

 

Kosztowało mnie to 200zł cewki + 100 znalezienie usterki i robocizna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam wszystkich kolegów od wczoraj stałes sie posiadaczem klr 250 motorek zadbany silnik ładnie cyka. biorac ja od kolegi wiedzialem ze cos ja boli ale myslałem ze to kwestia ustawien gaznika lub czyszczenia ewentualnie sieczka no i tak sie meczylem z nia do 2 w nocy strasznie ciezko paliła jak juz odpalila to chodzila ale jak zgasla to masakra sory ale ni h..... nie chiała zagadac dałem sobie spokój. przyszedłem do domu no i forum i znalazlem temat o KLR post wyżej okazał sie strzałem w 10 dobrze ze mialem skąd załatwic stator podstawiłem i odrazu inna maszyna pali od strzała i zauważyłem ze wcoraj jak odpalila to nie działał obrotomierz a dzis po wymianie statora wszystko jest ok. a szukałem wszedzie sprawdzalem zawory gaznik czyscilem 4 razy sprawdzalem instalacje fajke swiece cuda na kiju i lipa wiec moi koledzy jesli bedziecie mieli podobny przypadek to nie wykluczajcie np statora pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Cześć

Mama następujące pytanie odnośnie KLR 250

jestem zmuszony zakupić napinacz łańcuszka rozrządu ale nie mam pojęcia skąd go wytrzasnąć ... Allegro -nie ma , Larsson tez zawodzi .

Może jakieś pomysły ??

a jak nie od KLR 250 to pasuje tam jakiś napinacz od innej Kawki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Odświeżam :)

Kupiłem oto ten motorek i na wstępie mam kilka pytań :)

Jak ktoś ma serwisówkę to chętnie bym ściągnął :P

 

Czy posiada ktoś z szanownych userów ślizgacz łańcucha oraz dwie osłony?? chętnie bym kupił

Mam jeszcze parę pytań ale je dopiero zadam jak troszkę poznam głebiej moto. Jak by coś to kontakt do 8992297gg jak by ktoś nie chciał pisac na łamach naszego 4um

Pzdr

Edytowane przez kanak098
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos serwisówki (stary post ale co tam :) ) to jest chyba tylko niemiecka. Niestety nie wiem skąd pobrać bo miałem wersje papierową z drukarki po poprzednim właścicielu.

 

Części możecie szukać tylko po Allegro i ASO. ASO to strzał w kolano bo za komplet wałków rozrządu krzyczą 1200zł. Za gumę od gaźnika do filtra jakieś 60zł, klakson chyba 127zł i coś tam jeszcze miałem napisane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

co do walkow , znajoimy ma klr 250 , ma albo nowe walki , albo po regeneracji ( albo i takie i takie bo cos mial przerabiane w lozach walka na glowicy) , moto zrobilo 14 km po wymianie i sie rozkraczyl lancuszek nierzadu , mozliwe ze go sprzeda na czesci .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 Pytanko? Cieknie mi silnik od klr-a. Jaki bylby koszt wymiany kompletu uszczelek przy silniku, w gre wchodzi rowniez rozpolowienie silnika. Czy mozna to zrobic samemu, czy potrzebny do tego jest jakis sprzet specjalistyczny. Kto ma doswiadczenie w tym temacie prosze o odpowiedz.

 

2 pytanko? Po zdjeciu i potrzasnieciu wydechem slychac jakis dzwiek metaliczny(cos tam lata w srodku)czy musze zakupis nowy wydech czy mozna tak jezdzic. ktos juz do niego zagladal bo widac spawy. moto z roku 1986

 

3 pytanko? ostatnio robilem glowice. Przed awaria moto mniej kopcil jasnym dymem. Po remoncie nie zrobilem za wiele kilometrow wiec moze musi sie ulozyc. Teraz na zimnym kopci dosc sporo ale jak sie rozgrzeje jest prawie ok.Jaka moze byc przyczyna kopcenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wstępie. Nie jesteśmy w Hiszpanii żeby stawiać znak zapytania przed i po zdaniu.

Napisanie "mam trzy pytania" sprawia, że chętniej ktoś Ci odpowie niż w formie w której Ty napisałeś.

 

Kosztu uszczelek nie znam, zwykle komplet to 120-250zł czasami więcej ale za to masz dosłownie każdą jaka jest w silniku. Chyba KLASA motocykle miał komplet.

Rozpołowienie prawie na pewno wymaga śrubokrętu udarowego ( cacko które przekłada uderzenie młotka na ruch obrotowy z jednoczesnym dociśnięciem końcówki do łba śrubki ). Bez tego to loteria; obrobisz łepek albo nic nie odkręcisz albo będziesz miał farta i jak dobrze się zaprzesz to wykręcisz.

 

Dwa, wygląda na to, że jakiś amator opróżniał puszkę i źle to poskładał. Idź do porządnego spawacza i niech poprawi jeśli jeszcze się da. Koszt jest niewielki w porównaniu do nowej fabrycznej bądź akcesoryjnej puszki.

 

Co robiłeś w tej głowicy i jaki jest kolor dymu ? Jeśli czarny to nie wyregulowałeś gaźnika po naprawie, jeśli biały to ciągnie chłodziwo i prawdopodobnie masz do poprawki remont. Od razu mówię, że dorabiana uszczelka nie wchodzi w grę. Fabrycznie jest chyba stalowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Czy ktoś z was rozbierał lagi w tym kawasaki chce wymienić uszczelniacze jednak nie mogę ich wyciągnąć z "zewnątrz" czy macie jakieś sposoby na załatwienie tego problemu? Próbuje odkręcić śrubkę na spodzie lagi jednak cały czas się obraca jak byłby zerwany gwint.Czy jest wymagane rozkręcenie lagi na części pierwsze aby wymienić ten uszczelniacz?

proszę o podpowiedz z góry dzięki:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co do tej pory się spotkałem , to rozbiórkę amortyzatorów zawsze od góry się zaczyna, najlepiej to zaopatrz się w serwisówkę, bo z wymianą uszczelniaczy powinno się też wymienić olej. Jak sądze chcesz je wymienić bo ciekną więc i poziom oleju będzie zły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...