Skocz do zawartości

WSZYSTKO O KAWASAKI KLR 250


Rekomendowane odpowiedzi

Witam co do kawy to nie narzekam po remoncie motocykl spisoje sie jak powinien luzy zaworowe ustawiam co 1300 km w terenie olej i filtr wymieniam co 2500 tys filtr powietrza czyscze co weekend i motocykl bardzo dobrze sie spisuje nigdy go nie pchalem do domu.Motocykl w sam raz do lasu na tor odpada i co mnie w nim cieszy niskie spalanie a dobra predkosc w terenie jak cos to na sprzedaz http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M705199

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam! Kumpel ma klr 250 i zawory albo lanczuszek juz mu bardzo halasuja wiec trzeba to zrobic. I mam pytanie: Wiec czy jak sciagne pokrywe cylindra nic sie nie poprzestawia nie jest ona razem z glowica? I czy do ustawienia rozrzadu sa znaki jakies na kolach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przestawisz nic , walki mocowane sa do glowicy mostkami , ale to rowniez blanasowy mzoe rzezic , co do ustawien to sa , ale szukaj w manualu , napewno na kole zamachowym musi byc znak T w okienku , nie wiem jak na kolach rozrzadu bo w kazdym jest inaczej.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na kolach rozrządu nawet jak są znaki, to one cię w tym momencie nie interesują. ustawiasz na znaku T i lecisz z regulacją. pamiętaj, żeby ustawić tłok w GMP między suwem sprężania, a pracy.

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to od gmp ma wlasnie ten znaczek na magnecie , to jak inaczej ustawic walki jak nie po znakach ? i pamietaj ze po zalozeniu napinacza bardzo mozliwe ze zmieni sie o 1 zabek polozenie punktow , dlatego zanim skrecisz wszystko na amen , wetkinij palca do dziury po napinaczu i zrob to co on robi a nastepnie sprawdz punkty.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, przepraszam że zawracam gitare pierdołami ale tak się zmachalem że brzytwy się chwytam.

 

Po 45 minutach walki z kopaniem 250ccm stałem się bogatszy o kilka pytań

 

1 Dlaczego moto po zgaszeniu po 30 minutowej jeździe przestało palić gdy jest zimne ( odstawialem go gdy już dochodził do czerwonego pola ) ?

2 Dlaczego kranik na pozycji RES daje więcej paliwa do komory pływakowej niż na ON ?

3 Dlaczego sprzęt strzela w wydech na pozycji RES a na ON już nie ? z ssaniem czy bez nie ma różnicy obajwy te same.

4 Jak się dostać do regulacji powietrza którą jakiś szprytny japoniec ustawił od dołu gaźnika ? O_o

 

Gaźnik był czyszczony, filtr powietrza w miare mozliwości też plus nasączanie ale jego pokrywa jest krzywa i się niedomyka a kruciec między airboxem a gaźnikiem chyba krzywo jest nalożony. Drogą dedukcji o godzinie 3 w nocy sądze że strzał w wydech to za bogata mieszanka o którą ciężko mając lewe powietrze :D

 

Moge też opisać co się działo przed rozbiórką ale to nie teraz, ide spać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to od gmp ma wlasnie ten znaczek na magnecie , to jak inaczej ustawic walki jak nie po znakach ?

 

oj Nitek..

chodzi mi o to, zeby ustawił w GMP między suwem sprężania a pracy, a nie między wydechem a ssaniem. bo jak wiadomo - i tu, i tu widoczny jest znak na kole zamachowym :icon_razz:

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak iskra ? dobra, mocna ? popraw kruciec , co do kranika to i tak plywak reguluje doplyw paliwa , wiec nie powinno to miec naczenia , jesli masz manuala sprawdz elektryke ( modul , cewke) , ustaw luzy zaworowe , sprawdz fajke i zmien kabel WN , moze rozrzad ci przeskoczyl ? dojscie do srubki , malutkim przycietym srubokretem, albo poluzuj gaznik i przekrec go lekko nie wyciagajac .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak iskra ? dobra, mocna ? popraw kruciec , co do kranika to i tak plywak reguluje doplyw paliwa , wiec nie powinno to miec naczenia , jesli masz manuala sprawdz elektryke ( modul , cewke) , ustaw luzy zaworowe , sprawdz fajke i zmien kabel WN , moze rozrzad ci przeskoczyl ? dojscie do srubki , malutkim przycietym srubokretem, albo poluzuj gaznik i przekrec go lekko nie wyciagajac .

 

Iskry nie miałem jak sprawdzić z braku dobrego klucza :/ Luzy były robione, fajka zaizolowana ale ma pęknięcie dość konretne. Rozrząd jest ok i po wymianie łańcuszka.

 

Dzisiaj na zimno go odpaliłem, pare razy kopnołem bez ssania, a potem ze ssaniem i zaskoczył :)

 

Dobra, poszukam innej fajki i za jakiś czas ( dłuuuugi raczej ) napisze co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a swieczka nowa ?. Ja po kupnie moto mialem ciagly problem z zalewaniem sie na zimno , wymienilem swiece i nigdy wiecej nie mialem z tym problemu

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a swieczka nowa ?. Ja po kupnie moto mialem ciagly problem z zalewaniem sie na zimno , wymienilem swiece i nigdy wiecej nie mialem z tym problemu

 

Wiem że siedzi tam NGK który ma ok 4000km ale i tak kupiłem nową świece z tym, że jeszcze jej nie montowałem bo kluczy nie mam a na serwisie nie mialem stroju żeby wjechać na warsztat ( zdejmowanie baku itd. ) Jeszcze zerkne do serwisówki czy fabryczna przerwa na świecy jest dobra czy trzeba troche zbić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

I znowu problem! A wiec rozebrałem wspominana wczesniej klrke kolegi okazało sie ze napinacz jest do dupy wchodzi i wychodzi jakby nic tam nie bylo rozebrałem go jest tam sprezynka no i ten tloczek ma ktos fotke jak to powinno byc odpowiednio skrecone? I co do ustawien rozrzadu byl oczywiscie przestawiony wiec prosilbym o wytlumaczenie jeszcze raz dokladnie jak go odpowiednio ustawic:) Z gory dzieki:)

 

I jeszcze jedno pytanko mam czy w KLR moze byc olej od strony magneta cale bylo w oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...