zysio Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Witam co do kawy to nie narzekam po remoncie motocykl spisoje sie jak powinien luzy zaworowe ustawiam co 1300 km w terenie olej i filtr wymieniam co 2500 tys filtr powietrza czyscze co weekend i motocykl bardzo dobrze sie spisuje nigdy go nie pchalem do domu.Motocykl w sam raz do lasu na tor odpada i co mnie w nim cieszy niskie spalanie a dobra predkosc w terenie jak cos to na sprzedaz http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M705199 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rem0veR Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 moglby ktos wrzucic schemat ustawienia walkow balansowych w stosunku do walu poniewaz mam problem z ustawieniem tego :/ prosze o szybka odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Witam! Kumpel ma klr 250 i zawory albo lanczuszek juz mu bardzo halasuja wiec trzeba to zrobic. I mam pytanie: Wiec czy jak sciagne pokrywe cylindra nic sie nie poprzestawia nie jest ona razem z glowica? I czy do ustawienia rozrzadu sa znaki jakies na kolach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 nie przestawisz nic , walki mocowane sa do glowicy mostkami , ale to rowniez blanasowy mzoe rzezic , co do ustawien to sa , ale szukaj w manualu , napewno na kole zamachowym musi byc znak T w okienku , nie wiem jak na kolach rozrzadu bo w kazdym jest inaczej. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 na kolach rozrządu nawet jak są znaki, to one cię w tym momencie nie interesują. ustawiasz na znaku T i lecisz z regulacją. pamiętaj, żeby ustawić tłok w GMP między suwem sprężania, a pracy. Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 no to od gmp ma wlasnie ten znaczek na magnecie , to jak inaczej ustawic walki jak nie po znakach ? i pamietaj ze po zalozeniu napinacza bardzo mozliwe ze zmieni sie o 1 zabek polozenie punktow , dlatego zanim skrecisz wszystko na amen , wetkinij palca do dziury po napinaczu i zrob to co on robi a nastepnie sprawdz punkty. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Panowie, przepraszam że zawracam gitare pierdołami ale tak się zmachalem że brzytwy się chwytam. Po 45 minutach walki z kopaniem 250ccm stałem się bogatszy o kilka pytań 1 Dlaczego moto po zgaszeniu po 30 minutowej jeździe przestało palić gdy jest zimne ( odstawialem go gdy już dochodził do czerwonego pola ) ?2 Dlaczego kranik na pozycji RES daje więcej paliwa do komory pływakowej niż na ON ?3 Dlaczego sprzęt strzela w wydech na pozycji RES a na ON już nie ? z ssaniem czy bez nie ma różnicy obajwy te same.4 Jak się dostać do regulacji powietrza którą jakiś szprytny japoniec ustawił od dołu gaźnika ? O_o Gaźnik był czyszczony, filtr powietrza w miare mozliwości też plus nasączanie ale jego pokrywa jest krzywa i się niedomyka a kruciec między airboxem a gaźnikiem chyba krzywo jest nalożony. Drogą dedukcji o godzinie 3 w nocy sądze że strzał w wydech to za bogata mieszanka o którą ciężko mając lewe powietrze :D Moge też opisać co się działo przed rozbiórką ale to nie teraz, ide spać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 no to od gmp ma wlasnie ten znaczek na magnecie , to jak inaczej ustawic walki jak nie po znakach ? oj Nitek..chodzi mi o to, zeby ustawił w GMP między suwem sprężania a pracy, a nie między wydechem a ssaniem. bo jak wiadomo - i tu, i tu widoczny jest znak na kole zamachowym :icon_razz: Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Dzieki wielkie panowie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Dobra dzisiaj w nocy znowu to samo, idę odpalić a on ni groma, no to wziołem go na pych i coś tam łapał ale ledwie ledwie aż w końcu się zlitował i załapał, jakiś pomysły ? :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 jak iskra ? dobra, mocna ? popraw kruciec , co do kranika to i tak plywak reguluje doplyw paliwa , wiec nie powinno to miec naczenia , jesli masz manuala sprawdz elektryke ( modul , cewke) , ustaw luzy zaworowe , sprawdz fajke i zmien kabel WN , moze rozrzad ci przeskoczyl ? dojscie do srubki , malutkim przycietym srubokretem, albo poluzuj gaznik i przekrec go lekko nie wyciagajac . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 jak iskra ? dobra, mocna ? popraw kruciec , co do kranika to i tak plywak reguluje doplyw paliwa , wiec nie powinno to miec naczenia , jesli masz manuala sprawdz elektryke ( modul , cewke) , ustaw luzy zaworowe , sprawdz fajke i zmien kabel WN , moze rozrzad ci przeskoczyl ? dojscie do srubki , malutkim przycietym srubokretem, albo poluzuj gaznik i przekrec go lekko nie wyciagajac . Iskry nie miałem jak sprawdzić z braku dobrego klucza :/ Luzy były robione, fajka zaizolowana ale ma pęknięcie dość konretne. Rozrząd jest ok i po wymianie łańcuszka. Dzisiaj na zimno go odpaliłem, pare razy kopnołem bez ssania, a potem ze ssaniem i zaskoczył :) Dobra, poszukam innej fajki i za jakiś czas ( dłuuuugi raczej ) napisze co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 a swieczka nowa ?. Ja po kupnie moto mialem ciagly problem z zalewaniem sie na zimno , wymienilem swiece i nigdy wiecej nie mialem z tym problemu Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 a swieczka nowa ?. Ja po kupnie moto mialem ciagly problem z zalewaniem sie na zimno , wymienilem swiece i nigdy wiecej nie mialem z tym problemu Wiem że siedzi tam NGK który ma ok 4000km ale i tak kupiłem nową świece z tym, że jeszcze jej nie montowałem bo kluczy nie mam a na serwisie nie mialem stroju żeby wjechać na warsztat ( zdejmowanie baku itd. ) Jeszcze zerkne do serwisówki czy fabryczna przerwa na świecy jest dobra czy trzeba troche zbić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 I znowu problem! A wiec rozebrałem wspominana wczesniej klrke kolegi okazało sie ze napinacz jest do dupy wchodzi i wychodzi jakby nic tam nie bylo rozebrałem go jest tam sprezynka no i ten tloczek ma ktos fotke jak to powinno byc odpowiednio skrecone? I co do ustawien rozrzadu byl oczywiscie przestawiony wiec prosilbym o wytlumaczenie jeszcze raz dokladnie jak go odpowiednio ustawic:) Z gory dzieki:) I jeszcze jedno pytanko mam czy w KLR moze byc olej od strony magneta cale bylo w oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.