Skocz do zawartości

WSZYSTKO O KAWASAKI KLR 250


Rekomendowane odpowiedzi

Witam co do kawy to nie narzekam po remoncie motocykl spisoje sie jak powinien luzy zaworowe ustawiam co 1300 km w terenie olej i filtr wymieniam co 2500 tys filtr powietrza czyscze co weekend i motocykl bardzo dobrze sie spisuje nigdy go nie pchalem do domu.Motocykl w sam raz do lasu na tor odpada i co mnie w nim cieszy niskie spalanie a dobra predkosc w terenie jak cos to na sprzedaz http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M705199

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam! Kumpel ma klr 250 i zawory albo lanczuszek juz mu bardzo halasuja wiec trzeba to zrobic. I mam pytanie: Wiec czy jak sciagne pokrywe cylindra nic sie nie poprzestawia nie jest ona razem z glowica? I czy do ustawienia rozrzadu sa znaki jakies na kolach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przestawisz nic , walki mocowane sa do glowicy mostkami , ale to rowniez blanasowy mzoe rzezic , co do ustawien to sa , ale szukaj w manualu , napewno na kole zamachowym musi byc znak T w okienku , nie wiem jak na kolach rozrzadu bo w kazdym jest inaczej.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na kolach rozrządu nawet jak są znaki, to one cię w tym momencie nie interesują. ustawiasz na znaku T i lecisz z regulacją. pamiętaj, żeby ustawić tłok w GMP między suwem sprężania, a pracy.

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to od gmp ma wlasnie ten znaczek na magnecie , to jak inaczej ustawic walki jak nie po znakach ? i pamietaj ze po zalozeniu napinacza bardzo mozliwe ze zmieni sie o 1 zabek polozenie punktow , dlatego zanim skrecisz wszystko na amen , wetkinij palca do dziury po napinaczu i zrob to co on robi a nastepnie sprawdz punkty.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, przepraszam że zawracam gitare pierdołami ale tak się zmachalem że brzytwy się chwytam.

 

Po 45 minutach walki z kopaniem 250ccm stałem się bogatszy o kilka pytań

 

1 Dlaczego moto po zgaszeniu po 30 minutowej jeździe przestało palić gdy jest zimne ( odstawialem go gdy już dochodził do czerwonego pola ) ?

2 Dlaczego kranik na pozycji RES daje więcej paliwa do komory pływakowej niż na ON ?

3 Dlaczego sprzęt strzela w wydech na pozycji RES a na ON już nie ? z ssaniem czy bez nie ma różnicy obajwy te same.

4 Jak się dostać do regulacji powietrza którą jakiś szprytny japoniec ustawił od dołu gaźnika ? O_o

 

Gaźnik był czyszczony, filtr powietrza w miare mozliwości też plus nasączanie ale jego pokrywa jest krzywa i się niedomyka a kruciec między airboxem a gaźnikiem chyba krzywo jest nalożony. Drogą dedukcji o godzinie 3 w nocy sądze że strzał w wydech to za bogata mieszanka o którą ciężko mając lewe powietrze :D

 

Moge też opisać co się działo przed rozbiórką ale to nie teraz, ide spać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Nitomen napisał:
no to od gmp ma wlasnie ten znaczek na magnecie , to jak inaczej ustawic walki jak nie po znakach ?

 

oj Nitek..

chodzi mi o to, zeby ustawił w GMP między suwem sprężania a pracy, a nie między wydechem a ssaniem. bo jak wiadomo - i tu, i tu widoczny jest znak na kole zamachowym :icon_razz:

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak iskra ? dobra, mocna ? popraw kruciec , co do kranika to i tak plywak reguluje doplyw paliwa , wiec nie powinno to miec naczenia , jesli masz manuala sprawdz elektryke ( modul , cewke) , ustaw luzy zaworowe , sprawdz fajke i zmien kabel WN , moze rozrzad ci przeskoczyl ? dojscie do srubki , malutkim przycietym srubokretem, albo poluzuj gaznik i przekrec go lekko nie wyciagajac .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Nitomen napisał:

jak iskra ? dobra, mocna ? popraw kruciec , co do kranika to i tak plywak reguluje doplyw paliwa , wiec nie powinno to miec naczenia , jesli masz manuala sprawdz elektryke ( modul , cewke) , ustaw luzy zaworowe , sprawdz fajke i zmien kabel WN , moze rozrzad ci przeskoczyl ? dojscie do srubki , malutkim przycietym srubokretem, albo poluzuj gaznik i przekrec go lekko nie wyciagajac .

 

Iskry nie miałem jak sprawdzić z braku dobrego klucza :/ Luzy były robione, fajka zaizolowana ale ma pęknięcie dość konretne. Rozrząd jest ok i po wymianie łańcuszka.

 

Dzisiaj na zimno go odpaliłem, pare razy kopnołem bez ssania, a potem ze ssaniem i zaskoczył :)

 

Dobra, poszukam innej fajki i za jakiś czas ( dłuuuugi raczej ) napisze co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a swieczka nowa ?. Ja po kupnie moto mialem ciagly problem z zalewaniem sie na zimno , wymienilem swiece i nigdy wiecej nie mialem z tym problemu

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Nitomen napisał:

a swieczka nowa ?. Ja po kupnie moto mialem ciagly problem z zalewaniem sie na zimno , wymienilem swiece i nigdy wiecej nie mialem z tym problemu

 

Wiem że siedzi tam NGK który ma ok 4000km ale i tak kupiłem nową świece z tym, że jeszcze jej nie montowałem bo kluczy nie mam a na serwisie nie mialem stroju żeby wjechać na warsztat ( zdejmowanie baku itd. ) Jeszcze zerkne do serwisówki czy fabryczna przerwa na świecy jest dobra czy trzeba troche zbić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

I znowu problem! A wiec rozebrałem wspominana wczesniej klrke kolegi okazało sie ze napinacz jest do dupy wchodzi i wychodzi jakby nic tam nie bylo rozebrałem go jest tam sprezynka no i ten tloczek ma ktos fotke jak to powinno byc odpowiednio skrecone? I co do ustawien rozrzadu byl oczywiscie przestawiony wiec prosilbym o wytlumaczenie jeszcze raz dokladnie jak go odpowiednio ustawic:) Z gory dzieki:)

 

I jeszcze jedno pytanko mam czy w KLR moze byc olej od strony magneta cale bylo w oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...