MOTOOOCROSS Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 witam kumpel mnie prosil abym popytal jaka powinna byc kompresja w kx 250 poniewaz od niego ma 6 bar i ciezko mu pali na zimnym i nie wie czy wymienic tlok jaka powinna byc kompresja???????? :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Do wymiany zestaw tlok i pierscienie (+ewentualnie korba). Kompresja ewidentnie za mala (powinno byc cos kolo 9 bar) gdyz to powoduje ze na zimnym pierscienie juz zuzyte nie dociskaja do gladzi cylindra, co powoduje trudy w zapalniu na zimno. Na cieplo zapewne jest wszystko OK lacznie z odpalaniem, gdyz material sie nieco rozszerze dociskajac pierscienie :crossy: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 (edytowane) a jaka powinna być kompresja w KDX'ie 125? :crossy: Edytowane 22 Maja 2007 przez piterq1991 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Sadze ze podobna :wink: Ale glowysobie nie dam uciac :icon_mrgreen: Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 zdrowe 2T ma od 9-12 a 7 to jest juz dolna granica. KDX powinien mieć kolo 9 Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 zdrowe 2T ma od 9-12 a 7 to jest juz dolna granica. KDX powinien mieć kolo 9 dokladnie takjak gawron napisal miedzy 12 a 9 powinno miec zdrowe a przy 7-8 sie wymienia tlok zalezy jak kto dba pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 jesli ma problemy z paleniem na zimny tzn oznaka ze trzeba wymienic tlok. W 2t sprezanie powinno byc minimum 8-9 atm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wenom Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 To niedobrze:/Bo ja w mojej CRM 125 mam 8,5atm :/ Moze jeszcze przejezdze wakacje :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 To niedobrze:/Bo ja w mojej CRM 125 mam 8,5atm :/ Moze jeszcze przejezdze wakacje :)na CRM to raczej dobra kompresja :notworthy: jeszcze długo pojezdzisz a przyajmniej ten sezon to spokojnie. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adimoto Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 według mnie kompresja przy 250 powinna być powyżej 10 a jeżeli tak jest to masz już tłok do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biynias Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 ostatnio robiłem husqwarne 250, tłok do wymiany, ciśnienie 10,5 atm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.