Skocz do zawartości

Uszczelka cylindrów


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich jestem aktualnie w trakcie zmiany uszczelki pod głowicą i tu mam takie pytanie jak wiadomo zdejmując głowicę zawsze dojdzie do lekkiego zruszenia uszczelki pod cylindrami no chyba ze ktoś jest bardzo delikatny i dokładny czy konieczna jest zmiana tej uszczelki cylindrów wraz ze zmiana uszczelki głowicy ? pytam się bo nie chce żeby doszło do jakiegoś wycieku po ewentualnej naprawie motocykl to kawa er5 pozdrawiam

Edytowane przez mati27d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim silniku uszczelka pod głowicą i pod cylindrami były fabrycznie pokryte jakimś specyfikiem, niby klej niby b. twarda guma, cieniuteńkie warstwy. Zdrapalem to, znaczy zmyłem i wyczysciłem dokładnie. Uszczele pod głowice dałem nową. Pod cylindry starą.

 

Obie posmarowałem silikonem wysokotemperaturowym jak najcieniej się dało, poczekałem aż wyschnie i skręciłem.

 

Jesli zdejmowałeś głowicę to po co? Walnęła uszczelka pod głowicą?

Kiedy zdejmowałeś głowicę to jesteś pewien że ruszyłeś uszczelke pod cylindrami? Tam są kołki ustalajace i niezbyt łatwo jest ruszyc cylindry z nich, bo kołki są na ciasno pasowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie wydmychalo mi na jednym kanale wodnym ten fabryczny silikon na uszczelce ,narazie glowice musze pomierzyc i zobaczyc czy nie trzeba planowac ,cylindrow nie ruszalem ale widze ze uszczelka sie zruszyla ale dalej jest na swoim miejscu nie chce zabardzo zdejmowac cylindrow zeby pierscieni nie poprzestawiac tylko boje sie zeby po jakims czasie mi ta uszczelka pod cylindrami nie puscila

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz serwisówkę na pewno :)

 

Ustawiasz następująco: najpierw wykręcasz całkowicie napinacz rozrządu, podnosisz prawy tłok do góry (2 cylinder, mierzysz od lewej do prawej, jakbyś siedział na moto czyli ten od strony sprzęgła :icon_mrgreen: ), wkładasz wałek dolotowy w łańcuch, ustawiasz go względem płaszczyzny głowicy na znakach IN, wkładasz wałek wylotowy, ustawiasz na znakach EX. Odmierzasz 24 piny. Kropki na kołach zębatych powinny być zwrócone na zewnątrz pinu pierwszego i 24.

 

Zresztą sam zobacz, masz tu silnik 450, ale u Ciebie w 500 jest identyko.

 

http://www.thegreatwhiteknight.com/worksho...op_end/4-13.jpg

 

Kiedy juz skręcisz wałki, skręcasz górny ślizg i na sam koniec wkrecasz napinacz z przodu silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam serwisowke po angielsku tylko poprostu jak czytalem w postach na forum zawsze jest mowa o znaku T do ustawiania rozrzadu a w serwisowce z tresci wywnioskowalem ze C i troche sie pogubilem , dzieku Lukass za pomoc bede probowal ustawic jak bede mial jakies problemy to napisze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...