tomek 125 Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 witammam taki problem a mianowicie pewnego dnia postanowiłem skontrolować płyn w chłodnicy i odkręcam i patrze (sam niewiem jak to opisać) ale na płynie zrobiła sie taka mętna zawiesina :) Sprawdziłem i nie pomieszał się z olejem i niewiem co mogło go tak zabrudzić wiec prosze was o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 siemkanajprawdo podobniej padł simering pompy wody i olej sie dostaje do płynupozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 witammam taki problem a mianowicie pewnego dnia postanowiłem skontrolować płyn w chłodnicy i odkręcam i patrze (sam niewiem jak to opisać) ale na płynie zrobiła sie taka mętna zawiesina :biggrin: Sprawdziłem i nie pomieszał się z olejem i niewiem co mogło go tak zabrudzić wiec prosze was o pomocTez tak sadze. Jak juz bedziesz to robil to radze nie oszczedzac i wymienic oring. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek 125 Opublikowano 22 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 to jezeli to jest oring to jak sie zabrac za jego wymiane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 sprawa jest głupia...Miałem MTX 125r i miałem ten sam problem. Usterka to oczywiscie uszczelniacz między wirniczkiem napędzanym wałkiem a skrzynią biegów z ktorej wychodzi wałek. Wymiana jest bardzo kłopotliwa bo musisz zdemontować obudowe pompy i odkręcic turbinkę. Jaja są z wydłubaniem starego uszczelniacza. Największy problem polega w cenie... 110zł :biggrin: i choc by skały srały od niczego innego tego badziewia nie dopasujesz i jest to troszczke inny patent niz w innych markach.Ostatnio wymieniałem w KTM i zapłaciłem 10zł... Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Ostatnio wymieniałem w KTM i zapłaciłem 10zł...Ja zaplacilem 5zl jak wymianialem u siebie. Jesli faktycznie jest to tak nietypowy uszczelniacz to podajcie mi jego wymiary - moze zalatwie cos taniej :crossy:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 (edytowane) jutro jak znajde czas to wrzuce fotki i wymiary. Chodzi o to ze on jest nie metalowo - gumowy ale ceramiczno - metalowo - gumowo - plastikowy... Edytowane 22 Maja 2007 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek 125 Opublikowano 23 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 A niewiecie przypadkiem ile moze kosztowac taka naprawa w jakimś serwisie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 A niewiecie przypadkiem ile moze kosztowac taka naprawa w jakimś serwisie??godzina pracy mechanika kosztuje 40-50zł a mi to zajeło 2h. Jemu jezeli nie bedzie sie upierał przy rozpoławianiu silnika i wypychaniu uszczelniacza od środka ( nie daj sie na to nabrać) zajmie kolo 1-1.5h. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 A niewiecie przypadkiem ile moze kosztowac taka naprawa w jakimś serwisie??No prosze Cie .... Wymiana tego uszczelniacza wiaze sie z: Ad1 spuszczeniem plynu z obiegu - odkrecenie jednej sruby Ad2 odkreceniem pokrywy pompy - odkrecenie 4 srubek - przed odkreceniem tej obudowy warto polozyc motocykl na bok zeby nie spuszczac oleju ze sprzegla.Ad3 wyciagnieciu pompy Ad4 rozkrecenie 1 srubki - wymiany uszczelniacza i skreceniu wszystkiego jak bylo wczesniej :icon_biggrin:. To naprawde nic skomplikowanego, a mozna zaoszczedzic troche kasy :crossy:, a w kontkscie rosnacych cen paliwa .... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.