kox1988 Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 witam mialem dzisiaj wypadek i nie wiem co sie stalo jechalem jakies 30 km/h w dol zbocza i nagle w trawie cos bylo chyba jakis row i wyrwalo mi kierownice motor sie przeworcil i swiatlem oraz prawa czescia kierownicy walnal w ziemie bo przewrocilem sie na prawo i teraz wstaje prubuje jechc a tu kirownica zupelnie inaczej od kola licznik ze swiatlem przyblizyl sie odziwo kompletnie nic sie nie potkluklo ale kierownice mialem bardzo na prawo podczas gdy kola jechaly prosto no ale jakos musialem dojechac wiec zrobilem tak jak w rowerze i troche wyprostowalem ale to nei jest to;/ czy ktos wie co sie moglo stac i jak to naprawic????prosze o szybka odpowiedz ;/strasznie sie tym przejalem;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr-z Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 albo skrzywiłeś kierownice przy upadku albo lagi albo jedno i drugie po trochu ale może być całkiem inaczej więc niech się wypowiedzą też inni :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kox1988 Opublikowano 21 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 no no bardzo bym prosil o wypowiadanie sie jestem bardzo zmartwiony,zrozumcie mnie;/;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu_ktm Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 (edytowane) może lagi poprzestawiały się względem półek --> poluzować śruby i spróbować przestawić lagi do stanu pierwotnego. może też do tego kierownica też się skrzywiła? pozdr Edytowane 21 Maja 2007 przez krzychuu_ktm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BenyWzG Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 zrob fotke jak to wyglada teraz. mogly sie lagi zdeka skrzywic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kox1988 Opublikowano 21 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 maly problem ja motor mam od 3 tygodni i nie wiem co to lagi;/;/i czy to sie da uregulowac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BenyWzG Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Lagi kolego to sa tam gdziem amsz amorki rpzednie to cale to lagi tam amsz kolo przykrecone. mozesz zrobic fotki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kox1988 Opublikowano 21 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 kurcze nie mam aparatu ale sprubujcie sobie to wyobrazic poprostu dostalem pozadne uderzenie na kierownice uwierzcie bylo naprawde silne bo mam za soba staz na silowni i nie takie ciezary dygam ale nie dlaem rady utrzymaci kierownica skrecila sie i motor sie polozyl i lampa i manetka od gazu walnal w ziemie wstaje i kolo jest prosto do jazdy a kierownice trzymam jakby skrecalem w prawo;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Nie przejmuj sie niczym napewno przestawilo na pułkach poluzuj je ustaw kiere i dokrec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BenyWzG Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Nom zrob tak jak kolega mowi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 lagi = zawieszenie z przodu .. takie dwie rownolegle "pały" . Przykrecone sa do półki i mogly sie poprostu obie rowno przesunac i jest krzywo kolo. prawie po kazdym upadku w terenie robi mi sie cos takiego i poprostu podjezdzam pod kraweznik albo pod cos i prostuje. jest to w moim przypadku bezpieczne, bo sruby przy polkach nie sa zacisniete na "pałe".Gdybym mial dokrecone na maxa, mogly by sie pokrzywic ... nie polecam szczegolnie w enduro.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kox1988 Opublikowano 21 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 ok jutro bede prubowal bo dzisiaj juz pózno a jak WAM sie wydaje czy jest mozliwosc aby tam sie cos stalo powaznego??? no jechalem jakies 30 km/h bo byla duza stromizna myslalem ze juz sie podloze ustabilizowalo a tu niespodzianka;/;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 (edytowane) ups niezauwazylem ze koledzy mnie uprzedzili bo pisalem to dlugo. :) Edit: Nie powinno ... na moim motorze, gosciu przy 50 wpadl do rowu i poza wgniecionym bakiem przez kolano nic sie nie stalo. Mocny ten motor :) wiec w Twoim watpie zeby sie skrzywilo, chyba ze te nowsze motory to maniany ... Edytowane 21 Maja 2007 przez Litrus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kox1988 Opublikowano 21 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 a no zapomnialem szczegółu dodac ze nie moge zamknac tej kierownicy;/ dzieki wszystkim za porady i pocieszenie mnie troche mi ulzylo jutro bede kombinowal i zdam relacje,zaraz zaloze drugi temat dotyczacy kupna pewnego motoru poniewaz planuje z Tata kupic drugi co bedziemy se razem jezdzic zaloze go w tym dziale oblookajcie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Kurde, na logikę:Skoro widzisz, że kierownica jest skręcona to chywa widać w którym momencie zawieszenie traci symetrię? I do tego nie trzeba wiedzieć co to laga czy półka :) Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.