Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka

 

Tak jak w temacie. Co sądzicie o tym motorze? Dużo się psują? Ile mają mocy?

 

 

bardzo fajny motocykl , milo oddaje moc, dobre hamulce , silnik nieznacznie sie rozni z tym od dt/tdr 125 (inny wal i skrzynia) wiec nie psuje sie zbyt czesto , jest to jeden z najlepszych 125 w scigu konkurentem jest tylko rs 125

 

pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No z ta moca to bym sie niezgodzil 28 km to ma TDRka natomiast nsrka ma kilka wiecej co widac przy max predkosciach TDr-140 Nsr-170km/h.

 

 

Spójrz na opływowość tych 2 motorów... A poza tym seryjna NSR nie idzie 170 tylko w porywach 150km/h Jak założysz inny wydech i różne inne tuningowe pierdoły to może wtedy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do awaryjności to ponoć najmniej awaryjna 125ccm, ale oczywiście jak kupisz zarżnięty egzemplarz to cudów nie będzie. Mocy (tak jak powiedzieli koledzy ok 28,5 KM) wystarczy dla początkującego na jakiś czas. Bardzo dobrze i łatwo się prowadzi. Osobiście polecam NSR na wstęp do jazdy motocyklem sportowym :)

Edytowane przez Mac89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,chyba raczej kolega Czarci coś przekręcił bo nsr wcale nie jest taka dobra ze niby konkurentem jest tylko rs i tak samo niby rs jest najmocniejsza.to się tak tylko przyjęło.tzr 125r (belgarda) z paluszkiem robi nsr i mysle ze rs też)ale niezbaczając z tematu to moj znajomy ma nsr i mowi ze rewelka,ze przyjemnie się jezdzi tylko ze dużo oleju bierze,a tak pozatym to fajnie hamuje,fajnie przyspiesza i jest dosyć zwrotna wkońcu mała i co najważniejsze akurat kumplowi się niepsuje.

 

a jeszcze jedno H4zell tzr125 ma 32 KM

a MaTesX ta nsrka która leci 170 to chyba takie to tylko na allegro z niemiec :icon_eek: bo raczej nsr to tyle niepoleci chyba ze jakas przerobiona.

 

Pozdrawiam

Bartek

Edytowane przez barthezzz1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

barthezzz1: Zależy w jakim stanie jest Nsr bo bywają i takie które są wpełni odblokowane a ledwo się bujają po 120-130km/h na 6 biegu.. :)

 

Co do spalania oleju ja nie narzekam - pełen zbiorniczek nalany pod sam kórek (ok. 1,6 l.) starcza mi na niecałe 2 tys. km. - spalanie zależy od stylu jazdy oraz od ustawienia podawanej mieszanki w dozowniku (ja mam rozkręcony na 3/4 maxa).

 

Co do prędkości to nie trzeba jakiś tam wielkich przeróbek typu cylek 160cc lub 190cc :).

Ja mam u siebie pełen układ wydechowy Arrow'a (przeznaczony na tor) i mi się buja do niecałych 170 km/h, na fabrycznym leci mi 155 km/h - jedyne co mnie wkurza w Nerce to to że do 140 km/h rozpędza się dynamicznie, a już powyżej bardzo powoli, a jak już wiatr mocniejszy powieje to nie ma co marzyć o prędkościach większych niż 150 km/h :crossy:

 

Układ wg. papierów daje mi coś k. 5 km czyli mam ok. 33 km :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...