Skocz do zawartości

honda nsr 50


Marek wielki
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

DOWOD 1

 

 

http://www.50cc-motorcycles.com/cgi-bin/bikeDB.pl?bike_id=1

 

to dane z serwisówki

DOWOD 2

 

 

http://www.forum.swiatmotocykli.info/viewtopic.php?t=250

 

to jakies inne forum

pojebejszyn... ;) :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Edytowane przez Pawik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojebejszyn :smile:

Mówiłem o wersji 4 biegowej to po primo :biggrin:

Po drugie primo - dane katalogowe często nie mają pokrycia z rzeczywistoscia :wink: Czekam na filmik czy cuś :P

 

 

A kto powiedział ze ta NSR nie była blokowana na skrzyni??

napisał do mnie kiedys koles jak odblokować membrany... powiedzialem jak a on do mnie ze był w serwisie hondy i tam mu powiedzieli ze NSR jest blokowana na skrzyni biegów... niby tam jest jakas podkladka trzeba ja wywalic i bedzie 6 biegów... w taki wypadku wszystko by sie zgadzało z danymi katalogowymi...

 

 

POJEBEJSZYN :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

roznia sie karterami... tylko i wyłacznie...

 

tjaaa

 

A kto powiedział ze ta NSR nie była blokowana na skrzyni??

napisał do mnie kiedys koles jak odblokować membrany... powiedzialem jak a on do mnie ze był w serwisie hondy i tam mu powiedzieli ze NSR jest blokowana na skrzyni biegów... niby tam jest jakas podkladka trzeba ja wywalic i bedzie 6 biegów

 

A to juz calkiem mila bajka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czlowieku takie predkosci i moce jak we wspolczesnych motorowerach byly juz 50 lat temu, tak wiec nie bierzcie pod uwage wieku konstrukcji.

wiem o tym, ale napewno ta konstrukcja to niebyla nsr

Edytowane przez Jimmy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi raczej o wygląd, a nie przyrost mocy i szybkości, a dało by się podłączyć jakieś inne owiewki

 

Chodziło mi raczej o wygląd, a nie przyrost mocy i szybkości. Macie namiary na owiewki z tej nowszej wersji

Edytowane przez Marek wielki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Niedawno kupiłem nsr 50 z cylindrem malossi MHR, gaźnikiem mikuni ,wydechem proma. Kręci sie do 16 tys obr !!!!!!! Wskazówka wchodzi za kontrolke neutral. Dzisiaj zmieniłem zębatke na mniejszą narazie jechałem 105 tylko padał deszcz wiec troche odpuszczałem :icon_biggrin::]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:wink: :)

ale 15 lat temu niebylo takiej techniki jak teraz, i napewno starej hondy osiagami niemozna porownywac do 10lat mlodszej tzr 50!!!

i za to bys dostal odemnie lepe na kark.Bo te silniki niemzienialy sie przez wieele lat.Zostaly zastosowane co do 80cmm drobne zmiany i przeciez te silniki byly w ns1 ktorej produkcja zostala przerwana niedawno.Mogl bym sie zalozyc ze minareli am6 gdyby mialo seryjnie 80cmm mozliwe iz bylo by troszke mocniejsze ale za hu*a nie tak zywotne jak orginalne silniki hondy;]PO za tym Minarelka oprocz nikasilowego cylindra nieodbiega niczym od silnika hondy :bigrazz: Chcial bym zauwazyc ze to co dobre japonczycy niezmieniaja;]Kolega pawik ma kmxa ktory ma walniete 29tys km na seryjnym tloku i nigdy nieorzbieranym silniku.jak go kupil nawet swieca orginalna byla;]Daj mi taki wloski silnik ktory tyle przejedzie bez remont w 2T enduro;]

PS Gdyby byla Ns1-50 spokojnie miala by wiecej km niz TZr ;]

Edytowane przez DiboS60
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...