Skocz do zawartości

Regulacja sprzęgła w Virago 750


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam następujący problem:

 

- sprzęgło "łapie" dopiero pod samo koniec

- ślizga się po gwałtownijszym dodaniu gazu.

 

Przed oddawaniem pokryw do chromowania wszytko było oki, więc to kwestiwa regulacji. Olej to motul 15w50, więc żadnych eksperymentów.

 

Prosze o napisanie krok po kroku jak wyregulować sprzęgło? Szukałem informacji na ten temat w archiwum. Postów jest ogromna ilośc, ale żaden nie dotyczy Virago, a nie chcę "dostosowywać" wskazówek z innego motocykla, gdyż będę to robił dopiero pierwszy raz :)

 

Z góry dziękuję za wszytkie wypowiedzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam następujący problem:

 

- sprzęgło "łapie" dopiero pod samo koniec

- ślizga się po gwałtownijszym dodaniu gazu.

 

Przed oddawaniem pokryw do chromowania wszytko było oki, więc to kwestiwa regulacji. Olej to motul 15w50, więc żadnych eksperymentów.

 

Prosze o napisanie krok po kroku jak wyregulować sprzęgło? Szukałem informacji na ten temat w archiwum. Postów jest ogromna ilośc, ale żaden nie dotyczy Virago, a nie chcę "dostosowywać" wskazówek z innego motocykla, gdyż będę to robił dopiero pierwszy raz :)

 

Z góry dziękuję za wszytkie wypowiedzi :biggrin:

 

Zacznij od zdjęcia dekielka pod który wchodzi linka sprzegła.

Będzie pod nim dźwignia załączająca popychacz sprzęgła.

W środku tej dźwigni jest śruba z nakretką chyba 13-tką.

Odkreć tą 13-tke a śrubokretem wykręć śrube/bolec.

Ta dzwignia ma taki wpust kwadratowy na którym opiera się na bolcu/śrubie wysprzęglika.

 

Zdejmij dżwignie i nakretkę a śrube/bolec ustaw w maksymalnie pionowej pozycji.

Następnie nałóż z powrotem tą dźwignie i nakretkę tak żeby wszystko się trzymało kupy.

Wkręć następnie tą śrube/bolec aż poczujesz opór.

Wykręć ją nastepnie tak ok. kilku milimetrów ( żeby miała lekki luz) ( tarcze puchną)

Dokrecasz potem mocno nakretką tą dźwignie trzymając śrube/bolec śrubokretem co by się luz nie zmienił.

 

Nastepnie regulujesz naciąg linki na klamce sprzęgła.

Wykrecasz ustalacz do tego momentu kiedy klamka będzie miała ok3 mm luzu.

 

To tyle jesli chodzi o regulację sprzęgła.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...