dark_rider Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Witam Mam następujący problem: - sprzęgło "łapie" dopiero pod samo koniec- ślizga się po gwałtownijszym dodaniu gazu. Przed oddawaniem pokryw do chromowania wszytko było oki, więc to kwestiwa regulacji. Olej to motul 15w50, więc żadnych eksperymentów. Prosze o napisanie krok po kroku jak wyregulować sprzęgło? Szukałem informacji na ten temat w archiwum. Postów jest ogromna ilośc, ale żaden nie dotyczy Virago, a nie chcę "dostosowywać" wskazówek z innego motocykla, gdyż będę to robił dopiero pierwszy raz :) Z góry dziękuję za wszytkie wypowiedzi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Witam Mam następujący problem: - sprzęgło "łapie" dopiero pod samo koniec- ślizga się po gwałtownijszym dodaniu gazu. Przed oddawaniem pokryw do chromowania wszytko było oki, więc to kwestiwa regulacji. Olej to motul 15w50, więc żadnych eksperymentów. Prosze o napisanie krok po kroku jak wyregulować sprzęgło? Szukałem informacji na ten temat w archiwum. Postów jest ogromna ilośc, ale żaden nie dotyczy Virago, a nie chcę "dostosowywać" wskazówek z innego motocykla, gdyż będę to robił dopiero pierwszy raz :) Z góry dziękuję za wszytkie wypowiedzi :biggrin: Zacznij od zdjęcia dekielka pod który wchodzi linka sprzegła.Będzie pod nim dźwignia załączająca popychacz sprzęgła.W środku tej dźwigni jest śruba z nakretką chyba 13-tką.Odkreć tą 13-tke a śrubokretem wykręć śrube/bolec.Ta dzwignia ma taki wpust kwadratowy na którym opiera się na bolcu/śrubie wysprzęglika. Zdejmij dżwignie i nakretkę a śrube/bolec ustaw w maksymalnie pionowej pozycji.Następnie nałóż z powrotem tą dźwignie i nakretkę tak żeby wszystko się trzymało kupy.Wkręć następnie tą śrube/bolec aż poczujesz opór.Wykręć ją nastepnie tak ok. kilku milimetrów ( żeby miała lekki luz) ( tarcze puchną)Dokrecasz potem mocno nakretką tą dźwignie trzymając śrube/bolec śrubokretem co by się luz nie zmienił. Nastepnie regulujesz naciąg linki na klamce sprzęgła.Wykrecasz ustalacz do tego momentu kiedy klamka będzie miała ok3 mm luzu. To tyle jesli chodzi o regulację sprzęgła.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.