Skocz do zawartości

Problem z Endurasem


Rekomendowane odpowiedzi

No jest roznica 3KM. Twoj sposob myslenia prowadzi do tego ze zaraz mozna zejsc do 15KM. Bo miedzy 31KM na 32KM to roznica tylko 1KM, miedzy 30KM, a 31KM tez tylko 1KM i tak az do poziomu sutera ... ;)

 

Jak dla mnie roznica 3 konie jest nieduza... Sam sie woze DRka ktora ma 'tylko' 30 koni, czyli tyle co te wszytskie RXy CRMy itp a jezdzi mi sie o niebo lepiej ze wzgledu na moment...

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podkreślam najważniejsze rzeczy TRWAŁY, LEKKI, DOBRZE "ZAWIESZONY"

(P.s. Ta trwałość, to nie musi być XT600, ale też nie jak EXC, coś pomiędzy)

Nakierujcie coś proszę.

KLX 300 R - założysz lepszy gaźnik i wyciśniesz około 35 KM. Wystarczy ci spokojnie.

 

Też mam 168 cm i na WRce siędzę tak, czyli jedna noga w górze, ale jakoś tam daję radę:

http://www.bikepics.com/pictures/865074/

 

Wcześniej jeździłem też na EXC 400, husce TE 510 i też jakoś się udawało.

Z moich informacji wynika, że motocykl którego szukasz nie istnieje. Nie ma bardzo mocnych, wysilonych silników które nie wymagają częstej zmiany oleju, regulacji zaworów itd. Albo chcesz mieć ostry sprzęt i liczyć się z częstym serwisem, albo wybierz coś słabszego, za to mniej wymagającego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zaznaczam, że obczytałem się forum dużo, nie tylko to forum, artykuły etc. Szukam 4taktu do endurzenia i podskakiwania (ale tylko w terenie, nie tor do 1,5m na wysokość). Marka dowolna, do 11.000zł, TRWAŁY, LEKKI, Dobre Zawieszenie (niekoniecznie USD (przy okazji czym USD jest lepsze od konwencjału?)), w miarę dostępne części i roczniki od 97r. Od 32 do 45KM, z dobrym dołem, do 120Kg (gotowy), do 940mm wysokości siodła :(

 

Teraz tak:

 

Yamaha WR - Wysokość siodła 990mm (ja mam 168cm wzrostu, za ciężko, chyba, że da się jakoś obniżyć)

 

KTM 400/450EXC - Zbyt pieszczotliwie bym musiał do niego podchodzić, olej co 1000KM (zbyt hard)

 

Honda XR - Nieco za ciężka, starawa, mało części, droga (i piekna:)

 

TTR - Masa, odpada

 

DRZ 400, (nie mam konkretnego argumentu, za długa, za miekka, za Suzuki, ale może ktoś mnie do niej przekona? :)

 

I sam nie wiem. Chciałbym, żeby do silnika trzeba było zajrzeć nie częściej niż co 15.000KM (oprócz oleju filtrów, regulacji oczywiście). Niezbyt wysilony (jak np XR400), ale nie mułowaty (TTR600). Najlepiej 40KM z 400-450ccm. Kurde, myślałem, że z 11000zł to już takich problemów nie ma :icon_eek:

 

Podkreślam najważniejsze rzeczy TRWAŁY, LEKKI, DOBRZE "ZAWIESZONY"

 

(P.s. Ta trwałość, to nie musi być XT600, ale też nie jak EXC, coś pomiędzy)

Nakierujcie coś proszę.

 

 

Hehe, normalnie jak bym czytał swoje pierwsze posty na forum. ;)

Chłopaku ja mam 164 cm wzrostu, moim pierwszym poważnym moto była Yamaha WR400F.

Nie pękaj ryzykuj napewno dasz radę, to co w katalogach nie zawsze jest super dokładnie:

jedni mierzą wysokość na podstawce inni kiedy moto stoi a jeszcze inni z przeciętnym riderem.

I może szybciej się nauczysz techniki bo będziesz wiedział, że z podpierania nogami może być lipa :cool:

 

Z resztą popatrz na wielu wymiataczy, myślisz że Ricky Carmichael ile ma wzrostu :biggrin:

Tak, tak dokładnie tyle co Ty. ;)

 

Co do moto to z tego co wymieniłeś ja tam bym wolał hard enduro.

Ale napewno DRZ, KLX też dadzą radę do jazdy po lasach itp.

Edytowane przez BaRy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...