Albinos Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Witam.Niedawno stałem się posiadaczem Yamaha XV 750 VIRAGO z 1994r. Nr silnika 4FY.Właściciel mowil ze jest po regulacjach gaznika, jezdzi fajnie ale problemy sa przy odpalaniu wyczytalem ze to normalne wsrod Virago. Najchętniej spotkalbym się z kimś z okolic kto ma doświadczenie w tym motorze i mogłby udzielic mi kilku wskazówek i porad. Mam następujące pytania: 1. Czy po sciagnieciu kapturka z 2 swiecy powinien motorzgasnac, gdzy sciagam z pierwszego to gasnie a jak z drugiego to nawet nie odczoc tego ze nie ma kapturka na swiecy czyli tak jakby swiecy, swiece i kapurki sa nowe i iskra na swiecyy tez jest. 2.Podczas jazdy gdy przechodze pewien moment obrotowy jest takie nagle przyspieszenie ( cos takiego jakby turbo :-) ) czy to normalne? PozdrawiamAlbinos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario666 Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 sprawdz sobie te przednia swiece - moze jest padnieta swieca albo kabel WN albo wlasnei padaja lub cos z cewka - gdy moto nagle dostaje skoku "turbo" moze wlasnie wlacza sie przedni cylinder a wczesniej nie pracowal? skoro zdejmujesz fajke z tej swiecy a moto gasnie.... ja mam niestety tak ze co kilkadziesiat km pada mi swieca na przednim cylindrze w xv750 a jak zaczyna padac to sa podobne objawy ale ja mam problemy z gaznikami, przelewa mi i mam za bogata mieszanke... pzdrwm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 o ile w ogóle można coś stwierdzić na odległoś to wygląda na to że twója viagra na wolnych obrotach nie chodzi na jednym garze a po przekroczeniu pewnych obrotów włacza sie drugi cylinder i stad efekt "turba :) "Stwiałbym na złą regulacje gażników lub pozapychane dysze w jednym z nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 w 535 miałem identyczny objaw. pracował jeden cylindermoże zainwestuj w jeden porządny przegląd u dobrego mechanika..? wymień olej, bo nie wiadomo co tam masz po poprzednim właścicielu - skoro tak zapewniał, a nie jest wszystko w porządku z motocyklemjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.