van_han Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 (edytowane) Witam Szukam Suzuki Intruder 800 gdzies w okolicy dolnoslaskiego (Wrocław). slaskiego(Tychy). Moze ktos orientuje sie gdzie sa jakies komisy i w ktorych warto kupic. Troche szukalem w necie ale znalazlem tylko 2 ktore by mi odpowidaly cenowo (glownie) http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M418649 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M411313 Czy moze nie warto kupowac w komisie - wiadomo jakas prowizja jest pobierana, ale niektore wystawiaja gwarancje na jakis czas :clap: Prosze o rade posiadaczy Intruzow na co trzeba zwrocic uwage przy zakupie. Czy sa jakies szczegolne wady modeli 90-96r? a i jeszcze pytanie - czy kupic moto z orginalnymi wydechami czy np z kwasowki przyklad dzieki wielkie i do zobaczenia na trasie Edytowane 11 Maja 2007 przez van_han Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peny Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 jesli chodzi o kupowanie w komisie to chyba nie ma przeciwskazań. Sam swoją Yamahe kupiłem w motokutno i jestem bardzo zadowolony. Troche przepłacisz ale płacisz przeciez za ich wiedze, kontakty i ciezka prace, sa to najczesciej sprowadzne motorki i nie usmiechało mi sie jechac samemu po moto za miedze... Wiadomo, ze chca sprzedać wiec trzeba ogladac uwaznie, najlepiej brac ze soba na zakup kogos trzeźwego na umysle i nie jechac samemu. Myslałem o intruzie ale mi sie bardziej podoba Yamaha, tez kardan, tez fajne osiągi... pozdrawiam i czekamy na pierwsze fotki... spiesz sie bo rozpoczecie sezonu juz za nami! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 (edytowane) szukaj, jeździj, oglądaj i jeszcze raz to samo, a w końcu znajdziesz. Nie ma różnicy czy komis czy od prywatnego właściciela. Tu i tu moższe znaleźć złom albo super motocykl, trzeba tylko uważnie oglądać. Co do wydechów, przez jakiś czas jeździłem na oryginałach lekko zmotyfikowanych, ładnie było słychać gdzieś przy prędkości 80-90km/h ale ja chciałem aby było ładnie przy każdej prędkości i zamontowałem u siebie "turn out'y" ten drugi filmik to mój motocykl. Ludzie mówią, że słychać jak jadę z kilometra, a znawcy że teraz ślicznie bulgocze - jak na choppera przystało. :icon_mrgreen: Najdłuższą trasę jaką zrobiłem(dziennie) to około 400km i trochę dzowniło w bani - z czasem przeszło :biggrin: W sprawie wydechów wybór należy do Ciebie :biggrin: Tu masz jeszcze dwa filmiki: Edytowane 12 Maja 2007 przez bodman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
van_han Opublikowano 12 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 bodman - pieknie gada twoj sprzecik :P :crossy: . Czy mozesz mi zdradzic ile kosztowala Cie wymiana wydechow. Szukalem chwile w necie cos o "turn out'ach" i nic. Czy mozna to kupic w jakims katalogu? Czy to Twoj wlasny wyrob? Napisales ze "Tu i tu moższe znaleźć złom albo super motocykl, trzeba tylko uważnie oglądać", a czy jest cos szczegolnego na co musze zwrocic uwage!!! Moze na co ty zwracales uwage przy ogladaniu?1. Czy ma prosta rame2. Czy nie ma ognisk korozji3. Czy ma orginalny lakier?jezeli nie to czemu jest przemalowany itp itd. moze ma ktos linka do "poradnika kupujacego Intruza" ;) bede wdzieczny :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 koles ma vs 700 .prawie wcale z braku czasu nim nie jezdzi. moto z belgii [wersja amerykanska ] moze by sprzedal ,nie wiem .sprzet jest z 89r. i jest w orginale. stan zajebisty lacznie z chromami i lakierem ,jedynie oponki sa do wymiany [jeszcze ich nie zmienil od czasu zakupu w tamtym roku -co swiadczy o uzytkowaniu [rzadko kiedy wyprowadza go] . moto moim zdaniem, moto warte bedzie ok 8-9 kzl. moge popytac jakby co Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
van_han Opublikowano 12 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 kulka - dzieki wielkie za zainteresowanie, ale szukam konkretnie Itruza 800 tak wiec 700 odpada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 nie ma prawie roznicy miedzy tymi modelami [osiagi sa takie same ] roznica pojemnosci wynika tylko na sprawach ubezpieczen i przepisow ,ktore w usa sa troche inne . Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
van_han Opublikowano 13 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Mozliwe ze tak - nie mialem okazji jezdzic na 700. Uparlem sie na 800 :lalag: Jestem w stanie wydac tak do 11 tys. i mysle ze znajde sprzet po 93r. w bardzo dobrym stanie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Szukaj na tu nr katalogowy 65-942.700-setki mają chyba tylko 19" :) koło przednie, a 800-setki 21" :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
van_han Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 700 - to taka 800-tka na rynek amerykanski. Fakt chyba maja tylko 19 sprzodu. Z tego co sie orientuje byly produkowane do 91/92, jak weszla 800-tka na rynek. wlasnie zobaczylem na allegrohttp://moto.allegro.pl/item195451017_super..._duzo_zdje.html pieknie zachowany ale cena:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wadir Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 z tego co słyszałem to 800 jest trwalsza/mniej awaryjna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 (edytowane) taaak Wadir ;]nie chce mi sie juz pisac hihi Edytowane 14 Maja 2007 przez kulka Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 z tego co słyszałem to 800 jest trwalsza/mniej awaryjna To prawda. Nawet z racji samej różnicy wieku teoretycznie VS 800 bedzie lepszy (1 rok to może być np: 20.000 km różnicy :) ) VS750 są napewno bardziej awaryjne niż VS 800. 2 razy widziałem zatarte silniki VS 750 a zajezdzonej 800-tki nie widziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis76 Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Mam Intrudera 800 od dwóch lat, co prawda niewiele w tym czasie km przejechałem, ale powiem Ci, że to naprawdę dobry i przy okazji stylowy motocykl, także gratuluję wyboru :icon_question: Jest dynamiczny, niewiele pali i przynajmniej w moim przypadku - bezawaryjny. Ja kupiłem sprzęt z 94 r. który miał zaledwie 26 tys. km praktycznie w ciemno, kiedy go przygotowywałem do sezonu to w serwisie Suzuki kręcili głowami, że ten przegląd to musi być jakaś lipa, ale jak już go sprawdzili to sami przyznali, że są dawno nie widzieli używanego motocykla w takim stanie...Życzę Ci, żebyś też znalazł jakiś fajny egzemplarz! Acha - pamiętaj, że intrudery nie mają niestety zbyt dobrych hamulców, można zdaje się wymienić linki na takie w stalowym oplocie co zwiększa ich skuteczność i chyba sam się na coś takiego zdecyduję.Pozdrawiam i powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
van_han Opublikowano 16 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Elvis76 - moze masz jakies foty? albo film na youtube? A moze chcesz sprzedac :buttrock:. Co do tych 26tys. to nie bylbym taki pewny - jak narazie widzialem kilka sprzetow i wydaje mi sie ze wszystkie mialy mniejszy przebieg niz faktycznie:( . Ktos juz wczesniej sie wypowiadal w sprawie hamulcow - same przewody to za malo!!! Pewnie masz juz zurzyta tarcze i tloczki. Wiec pewnie lepiej zainwestowac w caly zestaw ( tarcza+tloczki+przewody+nowy plyn, itp. do konca sie nie znam :wink: ) Pompka - 20tys w jeden sezon - wiec ciekawe dlaczego wszedzie gdzie szukam moto maja ok 20-30 tys. na liczniku :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.