Kemuel Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Witam WszystkichZa nim aktywowano mi mój nick naczytałem się trochę o tym motocyklu ale nie za wiele. Zacznę od tego że jestem trzydniowym właścicielem Yamahy XTZ 750 Super Tenere i od razu się w niej zakochałem. I jak każda panienka ma swoje wady z resztą tak jak i ja. Chodzi o to że zanim ją kupiłem nie doczytałem jaka ona jest wysoka a konkretnie wysokośc siedzenia, a że ja nie jestem zbyt wysoki mam problem z utzymaniem jej. Sprzedający przy zakupie mówił mi i nie wiem czy to jest prawda , że jest możliwośc opuszczenia jej na widełkach 4 cm i że tył też można opuścić aż do 10 cm .moje pytanie brzmi : czy to prawda czy tylko mi kitował abym ją tylko kupił. Choć i tak nie żałuję bo jeździ się poprostu SUPER ale komfort psychiczny kiepski. Boję się że przy dojechaniu do jakichś świateł po zatrzymaniu się przechyle się i położę ją.Napiszcie mi czy to prawda o tym opuszczaniu.Z góry dzięki i pozdrawiam Wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sliwa50 Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Witam cie serdecznie i gratuluje wyboru :icon_mrgreen: Co do regulacji niech sie wypowie ktos co to robil w kazdym badz razie jak sie nic nie da to nie polecam ci wyjazdow w teren...Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 (edytowane) Mozna opuscic tylko musisz sprawdzic czy przod nie bedzie walil w chlodnice, potem musisz zabrac sie za tyl tu niestety potrzebny tokarz trza zdemontowac dzwigienki tylnego zawieszenia tylko wczesniej rozrysuj sobie jak byly ulozone i dla pewnosci zrob zdjecie aparatem!No i trzeba dorobic 2 szt. dzwigni laczacych amorek z wahaczem i tutaj musisz sam pokombinowac czy: nalezy do obnizenia dorobic krotsze dzwignie czy dluzsze dzwignie- nie znam za bardzo ukladu w Tenerce.Kiedys to przerabialem w swoim BMW Dakarze tylko akurat w odwrotna strone: przod podnioslem dorabiajac dluzsze tuleje odbijajace i zalozylem dluzsze sztywniejsze sprezyny, a z tylu trzeba bylo dorobic dzwignie( u mnie do podwyzszenia potrzebne byly dluzsze), calosc wymaga wczesniejszego przemyslenia, bo obnizajac zmiana dzwigni zmieni sie progresja tylu i nie wiem co za cudo moze z tego wyjsc(moze trzeba potem dokupic sztywna sprezyne by tyl nie dobijal).Moze prostszym wyjsciem bedzie pokombinowanie tak- jesli tylny stelaz pod siedzeniem jest odrecanlny to dokupic na motobajzlu jakis stelaz do modyfikacji(nie polecam przerabiania oryginalu) i ociac pospawac i w ten sposob obnizyc pare cm, zachowasz przy tym trakcje , skoki zawieszen motocykla ktore sa calkiem niezle...jak na takiego kloca:-))) Pozdr. Janek Klekotek 748. Edytowane 12 Maja 2007 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modem Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 powino wyglądać to tak http://www.moto-akcesoria.pl/index.php?cPa...bcb61bb0c7d3af4 Cytuj Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kemuel Opublikowano 12 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 dzięki wam za szybką pomoc , ale czy da się to obniżyć tak jak mi to mówił ten facet od którego kupiłem ( że bez dodatkowych przeróbek można przod obniżyć na widełkach do 4 cm a tył na jakiejś śrubie do 10 cm) czy da się tak jak on mówiła co do waszych instrukcji to napewno są warte zachodu ale na tę chwilę brak u mnie kasy więc trochę będę musiał pojeździć tak na wyższym a dziś jeździłe nawet po lasach i wcale tak źle to nie wychodzi tylko z zatrzymaniem się jest fatalnie bo muszę prawą lub lewą nogę aż na zgięciu kolana położyć na siedzisku choć jakoś się przyzwyczaję po lasach jeździ się super wręcz bosko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Hej,"tak po prostu" tyłu nie da się obniżyć, trzeba kombinować jak pisał jannikiel.Wspomniana "śruba" służy do ustawiania napięcia wstępnego sprężyny.W wawie w motomotion stoi już od długiego czasu taka baaardzo obniżana ST (na zawieszeniach). Ma tak na oko z 6-8 cm mniej i bardzo się to rzuca w oczy. Jak będę miał okazję przyjżę się, co tam z tyłu nakombinowane jest.Tylny stelaż jest częścią ramy, nieodkręcany. Jeśli ktoś ma ochote porzeźbić mam elementy tylnego zawieszenia na sprzedaż.Btw. ma ktoś może pojęcie jak w tym moto dobrać się do tej regulacji napięcia sprężyny nie nie rozbierając mocowań wachacza ? (dojścia brak) pozdrawiam, Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kemuel Opublikowano 13 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 dzieki Adamgdybyś mógł porobić fotki tej tenerce to będę wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.