Aster Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 (edytowane) W sklepie nie mogę dostać uszczelki skórzanej, co ma przyjść od spodu amorków pod element mocujący sprężynę. Z czego to dorobić? Ktoś ma jakieś doświadczenia?Druga sprawa: chciałem wymienić sprężyny, facet w sklepie moto mi powiedział, że nie ma i że od etz coś można spróbować podpasowywać. Ktoś tak robił? Pasuje to czy trzeba coś przerabiać?edit: trzecia sprawa: w którą stronę mają być założone simmeringi? Bo stare były w stanie uniemożliwiającym identyfikację :banghead: Edytowane 11 Maja 2007 przez Aster Cytuj Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakret2 Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 zemeringi powinny byc wsadzone tympelnym na zewnatzr a strona gdzie jest sprezynkamusi isc do srodka co do sprezyn to niewiem a tejskuzanej uszczelki to zobacz jakis oring lub wytnij z jakiegos paska od spodni ( jezeli ma ksztat okregu i jest plaskie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 1. ja miałem uszczlkę, ale nie chciało mi się wycinać drugiej. Przepłukałem dobrze dół amortyzatora benzyną, później rozpuszczalniiem, sprężynę też odtlusciem, nałożyłem silikonu grubiej, skręciłem i zero kompletnie wycieków. Uszczelkę możesz wyciąc z kawałka jakiejś cienkiej skóry, albo papierową dac, tylko też napaćkaj silikonu.2. Sprężyn nowych chyba już nie dostaniesz, szukaj na allegro, nawet używek, ale niech koleś najpierw zmierzy długość i dobierzesz najdłuzsze. A o przystosowaniu ich z MZ czy innego sprzetu - nie słyszałem.3. Simmering ma być włożony sprężyną w dół, a pow. płaska w górę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aster Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Dzięki za odpowiedzi, uszczelki wyciąłem ze starych sandałów matki :notworthy:. Co do sprężyn sprawdzę najpierw, jak sprawują się te, co mam (są nierówno wyciągnięte, ale zobaczymy).Simmeringi są dwa, jeden nad drugim, oba mają być sprężyną w dół? Jeśli tak to dobrze złożyłem :notworthy: Cytuj Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Dobrze założyłeś. Nie jestem pewien, ale tam od góry ma iść uszczelka filcowa??? Ja mam gdzieś sprężyny do WSK, jakby co to pisz na PWPozdr. Seb Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 ja również mam sprężyny ale chyba od b1 więc jak coś odstąpie za darmo :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.