profaner Opublikowano 24 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2003 Ja znowu o tym:) ale wyczytalem ze taki filtr ma bardzo maly opor przeplywu i daje zysk mocy do 5% przy zalozeniu ze moje moto ma 26 km to 5% daje jakies 1.3 czy to duzo czy malo? Jak myslicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 24 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2003 Dużo, nie dużo zawsze to trochę więcej. A te 5 % to w idealnych warunkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 24 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2003 te 5 procent to mało! ale chyba polepszy sie spalanie powinien mniej palić tak mi sie wydaje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 24 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2003 Miałem gdzieś art o stożkach. Poszukam i zamieszcze jakieś szczegóły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 24 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2003 Nie mialem zadnego artykulu o stozkach sam tak czegos szukam w jakis ogloszeniach albo cos... Tak niby pisza w ofertach ze 5%. ale jezeli ustawic go w dobrym miejscu to czemu nie mogl by nawet wiecej tego powietrza zasysac napewno efekt powinien byc lepszy niz przy orginalnym filtrze tym bardziej ze udalo mi sie znalezc kolesia ktory moze opylic jeden model za 45 zl! czytalem tez gdzies ze sa one prawie bez oporowe tzn 97 procent powietrza chyba daja dalej to b duzo chyba nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 24 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2003 45 zeta to okazja ja na twoim miejscu bym się dłużej nie wahał. No chyba, że ten filtr to jakaś używka. Zamontowanie stożka ma same dobre strony. A z tym miejscem mocowania to chodzi o to żeby zasysał powietrze zimne tzn. nie ogrzane przez silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 25 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2003 5 procent to przesada. Chyba po strojeniu układu dolotowego i dobraniu odpowiednich dysz w gaźnikach. Wielokrotnie toczyła się dyskusja na ten temat na tym forum.Samo zamontowanie filtru daje efekt placebo a nie zwyżkę mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 25 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2003 Cos tam chyba daje... Placebo no pewnie tez. Ale jezeli mielismy stary pewnie juz troche przybrudzony filtr i zmieniamy go na nowy o bardzo malym oporze to na pewno cos to daje jestem o tym przekonany.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 25 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2003 no to kupuj! i podziel sie z nami ocagnieciami jakie daje stożkowy filtr powietrza! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 25 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2003 w Javie to może się okazać że moc silnika ulegnie zmianie na niekorzyść bo dwusuwy są bardziej czułe na zmiane długości dolotu.Poprostu każdy dwusuw ma dostrajany wydech i układ ssący tak żeby uzyskać jak największą moc dlatego trzeba by się dobrze zastanowić nad zmianą oryginalnego filtra na stożkowy. To moje zdanie. Pozdrawiam i powodzenia. co o tym myslicie? roznica w cenie miedzy oryginalnym a stozkiem jednak jest dosc spora i jak ma mi to jeszcze zaszkodzic to ja musze powaznie przemyslec taka inwestycje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I_Mat Opublikowano 25 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2003 A nie lepiej zrobić duży airbox ? Na to samo wyjdzie zakłądając, zę będzie dobrze zrobiony. Np. u mnie wyglada to tak, że od gaźnika do puszki powietrza dochodzi guma o średnicy odrobine większej niż ma gaźnik w miejscu zasysania powietrza. Ta rura dochodzi do airboxu a w tym w poprzek (w celu zwiększenia powierzchni) jest ustawiona gąbka filtrująca. Moim zdaniem efekt jest taki sam jak w przypadku stożka - opory co prawda się nie zmieniają(tz. nadal jest gąbka), ale drastycznie wzrosła powierzchnia filtrująca przez co opory zasysania powietrza przez sam gaźnik są mniejsze, czyli efekt taki sam jak w stożku (no żeby uzyskać to samo trzeba jeszcze zrobić dodatkowy otwór w airboxie aby więcej "brudnego" powietrza dostawało się do przefiltrowania niż było w założeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 25 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2003 A nie lepiej pojeździć na takim jak jest i nie kombinować, bo efekt może być odwrotny do zamierzonego. Tak jest. :!: Gdyby mocy przybyło tak z 15-20% to warto zainwestowac trochę kasy i czasu. Ale sam filtr to połowa sukcesu.Trzeba dobrac jeszcze odpowiednie dysze w gaźniku i zestroic cały układ. Kłopotliwe ,czasochłonne a efekt mizerny lub żaden.Pozsłuchaj Damiana.Dobrze gada. :!: Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 25 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2003 No to chyba poslucham chyba ze bede przy kasie co sie od 20 lat nie zdazylo a dopiero od jakis 17 lat wiem co to sa pieniadze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.