Skocz do zawartości

Zysk mocy filtr stożkowy..


profaner
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie mialem zadnego artykulu o stozkach sam tak czegos szukam w jakis ogloszeniach albo cos... Tak niby pisza w ofertach ze 5%. ale jezeli ustawic go w dobrym miejscu to czemu nie mogl by nawet wiecej tego powietrza zasysac napewno efekt powinien byc lepszy niz przy orginalnym filtrze tym bardziej ze udalo mi sie znalezc kolesia ktory moze opylic jeden model za 45 zl! czytalem tez gdzies ze sa one prawie bez oporowe tzn 97 procent powietrza chyba daja dalej to b duzo chyba nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 zeta to okazja ja na twoim miejscu bym się dłużej nie wahał. No chyba, że ten filtr to jakaś używka. Zamontowanie stożka ma same dobre strony. A z tym miejscem mocowania to chodzi o to żeby zasysał powietrze zimne tzn. nie ogrzane przez silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Javie to może się okazać że moc silnika ulegnie zmianie na niekorzyść bo dwusuwy są bardziej czułe na zmiane długości dolotu.Poprostu każdy dwusuw ma dostrajany wydech i układ ssący tak żeby uzyskać jak największą moc dlatego trzeba by się dobrze zastanowić nad zmianą oryginalnego filtra na stożkowy. To moje zdanie.  

Pozdrawiam i powodzenia.

co o tym myslicie? roznica w cenie miedzy oryginalnym a stozkiem jednak jest dosc spora i jak ma mi to jeszcze zaszkodzic to ja musze powaznie przemyslec taka inwestycje:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej zrobić duży airbox ? Na to samo wyjdzie zakłądając, zę będzie dobrze zrobiony. Np. u mnie wyglada to tak, że od gaźnika do puszki powietrza dochodzi guma o średnicy odrobine większej niż ma gaźnik w miejscu zasysania powietrza. Ta rura dochodzi do airboxu a w tym w poprzek (w celu zwiększenia powierzchni) jest ustawiona gąbka filtrująca. Moim zdaniem efekt jest taki sam jak w przypadku stożka - opory co prawda się nie zmieniają(tz. nadal jest gąbka), ale drastycznie wzrosła powierzchnia filtrująca przez co opory zasysania powietrza przez sam gaźnik są mniejsze, czyli efekt taki sam jak w stożku (no żeby uzyskać to samo trzeba jeszcze zrobić dodatkowy otwór w airboxie aby więcej "brudnego" powietrza dostawało się do przefiltrowania niż było w założeniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej pojeździć na takim jak jest i nie kombinować, bo efekt może być odwrotny do zamierzonego.

 

Tak jest. :!: Gdyby mocy przybyło tak z 15-20% to warto zainwestowac trochę kasy i czasu. Ale sam filtr to połowa sukcesu.Trzeba dobrac jeszcze odpowiednie dysze w gaźniku i zestroic cały układ. Kłopotliwe ,czasochłonne a efekt mizerny lub żaden.

Pozsłuchaj Damiana.Dobrze gada. :!:

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...