Kuba15 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Witam chce kupić enduro do 3500zł zastanawiałem się nad yamahą TDR bo można ją kupić za te pieniądze.doradźcie mi co mam kupić żeby nadawało się w 40%w teren a w 60% w drogi publiczne. Dodam jeszcze że interesują mnie tylko motocykle o pojemności 125cm3. przepraszam jeżeli taki temat już istnieje Pozdro... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Ostatnio stała na allegro yamaha Dt 125/50 za 3700 ... chyba 97 rok polecam ci DT na droge to spokojnie sie nadaja i w terenie sobie tez poradzi.. albo bierz KMXa mi sie narazie w terenie dobrze jezdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba15 Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Właśnie myślałem nad Yamahą DT ale moje wymagania są dosyć małe po prostu lubię czasem pojeździć po lesiei dlatego myślałem nad Yamahą TDR ponieważ silnik ma ten sam co DT a wygląda bardziej jak motocykl szosowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 DT chyba jest lzejsza i bardziej zwinna od TDR ... jak chcesz uzywac moto w lesie to bi8erz dt bo tdr nie pojezdzisz po lesie bo zaraz porysujesz owiewke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doozer Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 TDR odpada jeśli w gre wchodzi teren,no chyba że jest to przelot w miare rowną szutrową drogą,bo w bardziej wymagających sytuacjach byłoby naprawde ciężko.To jest raczej taki mały turystyk niż enduro,bierz DT :clap: Cytuj nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 DT125(mało awaryjna, szosa-teren), ale najbardziej bym radził KMX125-to jest moje marzenie :icon_mrgreen: Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 40%w teren a w 60% w drogi publiczneTDR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ube Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Jeżeli nie odstrasza Cię problem z dostępmością części to najlepszym rozwiązaniem w przypadku 60% na asfalt będzie aprilia pegaso lub gilera rc. Sprzęty naprawdę świetne, tylko właśnie problem z częściami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 szkoda TDR bo nawet przy naprawde niewinnej jezdzie w "terenie" zdazają sie lekkie gleby i poprostu zniszczysz plasiki i owiewki. DT spokojnie nada sie na ulice nawet w 100% ale jak juz wedziesz w teren to bedzie znacznie lepiej niz "ocieżałym" TDR. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek 125 Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Ja na twoim miejscu wybrałbym dt bo tdr jest za delikatna do terenu i szybko sie zniszczy.na twoim miejscu to bym pomyślał nad zakupem mtx-a :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Butryn Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 (edytowane) Tez mysle ze DT bardziej jak TDR. Chociaz ja od tygodnia mam MTXa 125R (przesiadlem sie z DT) i powiem ci ze elegancko chodzi w terenie i na trasie. Jak narazie jeszcze nie jechalem w dluzsza trase ale jest wygodniejsza od DT moim zdaniem no i nizsza co chyba na asfalcie dobre. Tylko musze sobie drugi komplet kół zalatwic z fajnymi oponkami na szose bo kostki troszke szkoda. Edytowane 8 Maja 2007 przez Butryn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pysiak Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 też polecałbym dt 125 mam 50 ;p ale jeżdzę tak jak ty 60%szosa 40% teren i ona do tego pasuje hehe w lesie mnie nie zawiodła na ulicy tym bardzie pzdr :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba15 Opublikowano 8 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 A jak Dt wypada pod względem awaryjności i bardzo ważne ile pali bo jak jakieś 7-8lto raczej za dużo sobie nie pośmigam interesuje mnie też także czy w ostatnich latach motocykl ten przechodził jakieś zmiany np. inny silnik itp. Ps. Jaki jest jej v-max?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Dt 125 jest malo awaryjna. Jej v-max to ok 140 oczywiscie po odblokowaniu :flesje: Spalanie to tez okolo 6-8l zalezy od stylu jazdy ale nie ma co sie spodziewac mniejszego po dwu takcie w tej pojemnosci :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jogi Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 DT 125 Polecam w 100%. Dość mocny sprzęt w szczególności powyżej 7 tyś. obrotów. Jak dla mnie główną wadą jest dość wysokie spalane. Ja mam założony gaźnik 38mm Delorto spalia mi kolo 8-9 litrów przy ostrzejszej jeździe. Ja kupiłem swoją DT 125/50 1999 za 4500, wiec za 3500 możesz dorwać już ładny sprzęt. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.