nufry Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 W związku z tym ze planuje zakupić kawasaki gpz 500 proszę o porady, na co zwrócić uwagę przy zakupie tego modelu, mam jeszcze pytanie odnośnie paliwa, czy do tego moto należy lać tylko i wyłącznie 98? Czy można tankować go paliwem od wschodnich sąsiadów? (Pytam, jako ze mieszkam nad sama granica, a paliwo mam pewne) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 nufry, poproś moda o przeniesienie tego wątku do nakedów czy ścigów. Tam znajdziesz prędzej jakieś rady. Przy piwie to trochę inny klimat, nie ten dział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 5 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 wiec proszę moderatora o przeniesienie do dzialu "Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro" i przepraszam za zamieszanie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba3ma Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 To ja sie podłącze pod ten temat żeby nie robic bałaganu na forum.Da sie kupić przyzwoitakawe GPZ 500 za 4000zł??Jeżeli bylaby tego warta to jestem w stanie dorzucić te 500zł.Znalazłem kilka ogłoszeń na alledrogonr 1widze pekniety plastik,pogiety wydech.silnik niby z młodszego rocznika,lakier wydaje sie byc orginalny.mina??nr.2malowany,wersja z jedna tarcza z przodu.nr.3mój faworyt.przebieg wydaje sie prawie autentyczny :cool:malowanie nie jest orginalne ale dobrze zrobione,podejrzane to że zdjecia tylko lewej strony.robiony silnik.nr 4ładnie zrobiony,duzo dodatków,atrakcyjna cena,przebieg-śmiech na sali:D Ja widać trochę sprzętów jest w tym przedziale.bede wdzieczny za każda opinie.Dodam jeszcze że jeżdze obecnie jawą 350ts myslałem o zmianie na GS 500 ale GPZ wydaje mi sie lepszy.Z góry dzięki za wszystkie opinie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 miałem dosyć długo gpz i generalnie ten sprzęt nie ma jakiś typowych słabych stron (no może oprócz tego że czasami może się urwać magnes z koła magnesowego ale tego nie jesteś w stanie sprawdzić przy takich oględzinach ) Generalnie to uwagę trzeba zwracać tak jak w każdym sprzęcie w polsce - na wszystko :icon_twisted: bo czasami w różnych sprzętach widziałem naprawdę takie "kwiatki" jakie nikomu normalnemu by do głowy nie przyszły (w sumie im dłużej sprzęt jeździł w polsce tym dokładniej trzeba go oglądać ) kuba3maad 1 czy myślisz że w takim roczniku pęknięty plastik i pogięty wydech to mina ??? - ze zdjęć to można oceniać roczniki 2000 i powyżej . Nie ma co się oszukiwać moto w tym wieku najczęściej ma już jakieś przejścia i jak ktoś ma w idealnym stanie to sobie ceni . Acha w tym modelu CHYBA silnik jest z er 5 więc raczej nowszy ale ciut słabszy niż gpz ( na 95 % gpz miały malowane na czarno silniki e er 5 właśnie miały polerowane ale równie dobrze ktoś mógł sobie spolerować kombinować itp) ad2 Odnośnie malowania jak wyżej a to że wersja z jedną tarczą to dobrze bo jest ona dużo bardziej wydajna niż wersja z dwoma tarczami ( wersja z jedną tarczą ma dwutłoczkowe zaciski i b duże klocki jak na ten sprzęt a wersja z dwoma tarczami bardzo proste jednotłoczkowe zaciski ) ad 3 co do przebiegu to PEWNY możesz być tylko w salonie :crossy: :) ad 4 jak wyżej ale dlaczego za pewnik zakładasz że przy pełnoletnim motocyklu przebieg 65 tys jest autentyczny a 45 już nie ?? ;) :bigrazz: :P Generalnie podsumowując w tych rocznikach nie zwracaj uwagi na przebieg pękniete delikatnie plastiki czy podrapane wydechy lub inne kosmetyczne sprawy bo dużo ważniejsze jest stan i to jak był przez te lata traktowany . No i w tym roczniku( i nie tylko w tym ) to unikaj moto z angli :P :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba3ma Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Zdaje sobie sprawe z tego że moto 20 letnie nie bedzie jak spod igły i że bedzie posiadało jakieś tam drobne wady.Tylko żeby były drobne:)własnie bezawaryjność i niskie koszty eksploatacji przemawiają za GPZ.Pozatym chce troche pojezdzić w trasy a gołym GS mogłoby być cięzko;)dzięki za odpowiedz:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puchaty Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Witam odświeżę temat. Zamierzam kupić gpz 500 na pierwsze moto (wszyscy odradzają 600) Mam pytanie czy przy moim wzroście 189cm 78 kg, nie będę wyglądał głupio na Gpz'ce.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
super_stalker Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 hmmm ja mierzę 185 cm, waga 73kg. Jeżdżę jak widzisz GS'em (GPZ jest podobnej wielkości) i nie narzekam, ale muszę Ci powiedzieć że nigdy nie zastanawiałem się czy będe wyglądał na nim głupio ;) .Moim zdaniem głupio nie będziesz wygladał jedź na giełdę, do komisu, przymierz się do sprzętu sprawdź czy Ci będzie wygodnie bo będziesz na nim jeździł nie wyglądał w końcu GPZ to nie motorynka :biggrin: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puchaty Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Wielkie dzięki za odpowiedź na moje nie zbyt mądre pytanie.... Ostatnio miałem okazję pojeździć GS'em mojego kolegi. Pozycja za kierownicą pasowała mi, zero bólu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 (edytowane) Akurat GPZ jest chyba największy w swojej klasie większość osób daje mu wiekszą pojemność niz 500. Co do twojego wzrostu to GPZ będzie idealny moj znajomy mający ponad 190cm wzrostu smiga na takim i jest mu wygodnie a motor pod nim nie wyglada jak motorynka. Pozdrawiam Edytowane 19 Sierpnia 2007 przez Damiano_2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba3ma Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Ja niedawno rozważałem GS czy GPZ a w końcu stanęło na tym drugim.Mam 185cm wzrostu i ok 70kg wagi.Moto nie jest mi ani za małe ani za duże.W sam raz:)Wczesniej jeździłem jawą 350 TS.Polecam GPZ 5000:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek77 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 (edytowane) Wersja z jedną tarczą to wersja zamknięta. Po 98` były dwie tarcze z dwutłoczkowymi zaciskami. Moje działaja rewelacyjniePozdrawiam i życze przyjemnego użytkowania GPZtki Witam odświeżę temat. Zamierzam kupić gpz 500 na pierwsze moto (wszyscy odradzają 600) Mam pytanie czy przy moim wzroście 189cm 78 kg, nie będę wyglądał głupio na Gpz'ce.Pozdrawiam Jeśli to ma być pierwsze moto a później coś mocniejszego to proponuję CBR 600, nie koniecznie najnowszy model. Gdbym ja był Twojego wzrostu jeździłbym czyś takim (mam tylko 158cm). CBR 600 nie jest taka straszna jak się wydaje, ostatnio maiłem okazję pyrtnąć się cebrą i jeśli nie kręcić jej po obrotach to jedzie jak GPZ a orzy tym łagodniej oddaje moc w niskim zakresie obrotów i jest stabilniejsza i chyba nwet lepiej wyważona. Ale jeśli chcesz mieć spalanie 4,5 l/100km i sprzęt na kupę lat to bierz GPZ. Pozdrawiam Edytowane 22 Sierpnia 2007 przez Tomek77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.