Skocz do zawartości

Jak dobrze kupić Kawasaki GPZ 500...


Rekomendowane odpowiedzi

W związku z tym ze planuje zakupić kawasaki gpz 500 proszę o porady, na co zwrócić uwagę przy zakupie tego modelu, mam jeszcze pytanie odnośnie paliwa, czy do tego moto należy lać tylko i wyłącznie 98? Czy można tankować go paliwem od wschodnich sąsiadów? (Pytam, jako ze mieszkam nad sama granica, a paliwo mam pewne)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

To ja sie podłącze pod ten temat żeby nie robic bałaganu na forum.

Da sie kupić przyzwoitakawe GPZ 500 za 4000zł??Jeżeli bylaby tego warta to jestem w stanie dorzucić te 500zł.Znalazłem kilka ogłoszeń na alledrogo

nr 1

widze pekniety plastik,pogiety wydech.silnik niby z młodszego rocznika,lakier wydaje sie byc orginalny.mina??

nr.2

malowany,wersja z jedna tarcza z przodu.

nr.3

mój faworyt.przebieg wydaje sie prawie autentyczny :cool:malowanie nie jest orginalne ale dobrze zrobione,podejrzane to że zdjecia tylko lewej strony.robiony silnik.

nr 4

ładnie zrobiony,duzo dodatków,atrakcyjna cena,przebieg-śmiech na sali:D

 

Ja widać trochę sprzętów jest w tym przedziale.bede wdzieczny za każda opinie.Dodam jeszcze że jeżdze obecnie jawą 350ts myslałem o zmianie na GS 500 ale GPZ wydaje mi sie lepszy.

Z góry dzięki za wszystkie opinie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem dosyć długo gpz i generalnie ten sprzęt nie ma jakiś typowych słabych stron (no może oprócz tego że czasami może się urwać magnes z koła magnesowego ale tego nie jesteś w stanie sprawdzić przy takich oględzinach )

Generalnie to uwagę trzeba zwracać tak jak w każdym sprzęcie w polsce - na wszystko :icon_twisted: bo czasami w różnych sprzętach widziałem naprawdę takie "kwiatki" jakie nikomu normalnemu by do głowy nie przyszły (w sumie im dłużej sprzęt jeździł w polsce tym dokładniej trzeba go oglądać )

 

kuba3ma

ad 1 czy myślisz że w takim roczniku pęknięty plastik i pogięty wydech to mina ??? - ze zdjęć to można oceniać roczniki 2000 i powyżej . Nie ma co się oszukiwać moto w tym wieku najczęściej ma już jakieś przejścia i jak ktoś ma w idealnym stanie to sobie ceni . Acha w tym modelu CHYBA silnik jest z er 5 więc raczej nowszy ale ciut słabszy niż gpz ( na 95 % gpz miały malowane na czarno silniki e er 5 właśnie miały polerowane ale równie dobrze ktoś mógł sobie spolerować kombinować itp)

 

ad2 Odnośnie malowania jak wyżej a to że wersja z jedną tarczą to dobrze bo jest ona dużo bardziej wydajna niż wersja z dwoma tarczami ( wersja z jedną tarczą ma dwutłoczkowe zaciski i b duże klocki jak na ten sprzęt a wersja z dwoma tarczami bardzo proste jednotłoczkowe zaciski )

 

ad 3 co do przebiegu to PEWNY możesz być tylko w salonie :crossy: :)

 

ad 4 jak wyżej ale dlaczego za pewnik zakładasz że przy pełnoletnim motocyklu przebieg 65 tys jest autentyczny a 45 już nie ?? ;) :bigrazz: :P

 

Generalnie podsumowując w tych rocznikach nie zwracaj uwagi na przebieg pękniete delikatnie plastiki czy podrapane wydechy lub inne kosmetyczne sprawy bo dużo ważniejsze jest stan i to jak był przez te lata traktowany . No i w tym roczniku( i nie tylko w tym ) to unikaj moto z angli :P :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaje sobie sprawe z tego że moto 20 letnie nie bedzie jak spod igły i że bedzie posiadało jakieś tam drobne wady.Tylko żeby były drobne:)własnie bezawaryjność i niskie koszty eksploatacji przemawiają za GPZ.Pozatym chce troche pojezdzić w trasy a gołym GS mogłoby być cięzko;)dzięki za odpowiedz:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

hmmm ja mierzę 185 cm, waga 73kg. Jeżdżę jak widzisz GS'em (GPZ jest podobnej wielkości) i nie narzekam, ale muszę Ci powiedzieć że nigdy nie zastanawiałem się czy będe wyglądał na nim głupio ;) .

Moim zdaniem głupio nie będziesz wygladał jedź na giełdę, do komisu, przymierz się do sprzętu sprawdź czy Ci będzie wygodnie bo będziesz na nim jeździł nie wyglądał w końcu GPZ to nie motorynka :biggrin: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat GPZ jest chyba największy w swojej klasie większość osób daje mu wiekszą pojemność niz 500. Co do twojego wzrostu to GPZ będzie idealny moj znajomy mający ponad 190cm wzrostu smiga na takim i jest mu wygodnie a motor pod nim nie wyglada jak motorynka.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Damiano_2013
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja z jedną tarczą to wersja zamknięta. Po 98` były dwie tarcze z dwutłoczkowymi zaciskami. Moje działaja rewelacyjnie

Pozdrawiam i życze przyjemnego użytkowania GPZtki

 

Witam odświeżę temat. Zamierzam kupić gpz 500 na pierwsze moto (wszyscy odradzają 600) Mam pytanie czy przy moim wzroście 189cm 78 kg, nie będę wyglądał głupio na Gpz'ce.Pozdrawiam

 

Jeśli to ma być pierwsze moto a później coś mocniejszego to proponuję CBR 600, nie koniecznie najnowszy model. Gdbym ja był Twojego wzrostu jeździłbym czyś takim (mam tylko 158cm). CBR 600 nie jest taka straszna jak się wydaje, ostatnio maiłem okazję pyrtnąć się cebrą i jeśli nie kręcić jej po obrotach to jedzie jak GPZ a orzy tym łagodniej oddaje moc w niskim zakresie obrotów i jest stabilniejsza i chyba nwet lepiej wyważona. Ale jeśli chcesz mieć spalanie 4,5 l/100km i sprzęt na kupę lat to bierz GPZ.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Tomek77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...