Skocz do zawartości

Honda ns1- uszczlka pod głowicą


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem szczęśliwym (do niedawna) posiadaczem Hondy NS1. Tak się składa, że ostatnio moja uszczlka pod głowicą o grubości 0,3 mm odmówiła posłuszeństwa i jest Kapput, tłoczek zaciąga sobie wode a moto jest coraz słabsze i słabsze. Próbowałem już na sylikonie ale efekt jest ten sam tylko po dłuższym czasie. Nie wiecie gdzie można dostać taką uszczelkę. Najlepiej jak było by to gdzieś blisko Rzeszowa ale jak nie to i tak będe zadowolony Pomocy!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszujak po sklepach internetowch ale wątpie czy dostaniesz do NS1 a jak takiej nie będzie to możesz kupić od mbx-a80 lub mtx-a80 chłodzonego cieczą i nie powinno być problemów a składnie takiego silnika na sylikon to głupota.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam damiano byłem już chyba we wszystkich sklepach internetowych i NIC. także może ktoś z was wiedziałby. Wcześniej kupiłem od mtx i sie okazała za gruba i moto już nie to samo tak 65% wcześniejszego także sprawa jest niezwykle trudna mam silnik DC02E jakby wam to coś mówiło. pozdrawiam, :) piszcie

 

Witam

Ludziki potrzebuje nadal uszczelki ale w ogniu poszukiwań znalazłem serwisówke na pewno sie komuś przyda. Jest niestety po japońsku ale są schematy itp. oto link :

 

http://www.rscycles.com/pdf_partsbooks.htm

 

Niech żyje Honda NS1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pozd piszcie!!!

:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemka, też robie remont hondy ns-1 80 montesa 96r. i kupiłem uszczelki od hondy mtx 80, kupiłem uszczelke pod głowice i pod cylinder, pod cylinder uszczelka dobra ale pod głowice uszczelka od mtx jest dużo grubsza od oryginalnej (oryginalną też mam). I niewiem czy załorzyc nową od mtx grubszą uszczelke czy oryginalną cienką ? słyszałem że jak się załorzy grubszą uszczelke pod głowice to będzie różnica w kompresji albo w czymś tam, tak słyszałem prosze o odpowiedzi w tym wątku, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcpol

siemka, też robie remont hondy ns-1 80 montesa 96r. i kupiłem uszczelki od hondy mtx 80, kupiłem uszczelke pod głowice i pod cylinder, pod cylinder uszczelka dobra ale pod głowice uszczelka od mtx jest dużo grubsza od oryginalnej (oryginalną też mam). I niewiem czy załorzyc nową od mtx grubszą uszczelke czy oryginalną cienką ? słyszałem że jak się załorzy grubszą uszczelke pod głowice to będzie różnica w kompresji albo w czymś tam, tak słyszałem prosze o odpowiedzi w tym wątku, pozdrawiam

 

Oczywiście różnica w kompresji będzie, ale:

 

1. Niewielka

2. Możliwa, że cienka i gruba uszczelka to to samo, gruba po dociśnięciu zmieniła swoją grubość

 

Pozostaje dorobienie. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

 

Jak już pisałem wcześniej do mojej hondziny nie może być grubsza bo wtedy to już nie to moto całkowicie. Większość z was pisze, że zakładacie grubszą od mtx albo mbx. Podkreślam jeszcze raz, że miałem taką ZAŁOŻONĄ! i zdjąłem po 2 dniach. Nie wiem może ja mam inny silkik? Ale jak mam ten sam to może wam teraz poprostu wydaje się żę jest normalnie a tak naprawde nie mieliście porównania.

Także podsumowująć Honda NS1 nie może mieć tak grubej uszczelki wcześniej miałem cieńką 0,3 mm to zapierdalała za przeproszeniem jak dzika świnia i teraz mam ten problem jak jeszcze przez tydzień nie znajde takiej uszczelki to wezme kupie jeszcze raz tą grubą i głowice zeszlifuje.

Hardcore-owo ale co zrobie może ktoś się odezwie co kupił taką jak trzeba, a licze na to mocno

Pozdrówka

P.S. ta serwisówka co znalazłem:

1) jest po japońsku

2) istnieje różnica między Honda NS1 a Honda Nsr 80, która polega na tym, że inaczej wygląda bardziej jak jednoosobówka i chyba była na rynek japoński bo w tej serwisówce nie ma przedstawionego motoru takiego jak mój choć są schematy i silnik wygląda tak samo ale może się czymś różnić niestety trudno się dowiedzieć po japońsku czegokolwiek.

 

Także piszcie dalej i do skutku :flesje:

 

 

Aha jeszcze co do posta że po ściśnięciu się uszczelka ściśnie

Zgodzę się ale jak już to ściśnie się 0,2 mm góra ale jak ja miałem 0,3mm orgianlną to ta grubsza co kupiłem miała co najminej 1,2 mm także NIE MA MOWY !!!!!!!!!!!!!!!!!!

A strata mocy jest napewno przez kompresje i zapewniam was że nie jest niewielka bo z tą uszczelką to jak z bratem jechałem a on ma Aprilie RS 50 to miałem trudność by go wyprzedzić także sami sobie porównajcie

Bryz :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...