Skocz do zawartości

Strona o MZ


ukasz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To fakt, bez takiej sumy nie ma co myslec o ladnej i bezawaryjnej pracy silnika. Ale: nowy wal ~350,- ; regenerowany nie wiem ile ale na pewno ok. 150,- lub >, do niego DOBRE lozyska, szlif gara, tlok, pierscienie, sworzen z lozyskiem, nowe uszczelniacze, rowniez w skrzynce i zbiera sie. Te 600,- to glownie koszt czesci, jak sie to zsumuje to za robocizne niewiele wychodzi. Ja na pewno nie bralbym sie za remont sam, chyba ze mialbym drugi silnik "do nauki". Tu nie da sie oszczedzac, chyba ze zamierzasz opchnac sprzeta bez zbednych wydatkow. BTW: Ladne ogloszenie w gieldzie SM :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...