Zbyhoo Opublikowano 27 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2003 To fakt, bez takiej sumy nie ma co myslec o ladnej i bezawaryjnej pracy silnika. Ale: nowy wal ~350,- ; regenerowany nie wiem ile ale na pewno ok. 150,- lub >, do niego DOBRE lozyska, szlif gara, tlok, pierscienie, sworzen z lozyskiem, nowe uszczelniacze, rowniez w skrzynce i zbiera sie. Te 600,- to glownie koszt czesci, jak sie to zsumuje to za robocizne niewiele wychodzi. Ja na pewno nie bralbym sie za remont sam, chyba ze mialbym drugi silnik "do nauki". Tu nie da sie oszczedzac, chyba ze zamierzasz opchnac sprzeta bez zbednych wydatkow. BTW: Ladne ogloszenie w gieldzie SM :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.