doomi Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 (edytowane) No co Ty nie powiesz ? Postawie wiec pytanie podczas jakich akretow opony zuzywaja sie bardziej ciasnych a tych o wiekszym promieniu ? Ma sie rozumiec przy tej samej predkosci. Wiec nie za bardzo z ta Twoja teoria :crossy: trochę się czepiasz. podczas szybkich zakrętów, a łatwiej jest skręcić szybko w lewo ze względu właśnie na większy promień bardziej kładziemy maszynę ..... nie lubię się powtarzać popieram apel o używanie polszczyzny, bo czasami ciężko cie "rozumiec" Edytowane 29 Listopada 2011 przez doomi Cytuj Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost_lbn Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Coś jest w tym wyprofilowaniu asfaltu, kupiłem anglika i przednia opona (już mocno zmęczona, do wymiany praktycznie) była wyraźnie bardziej zużyta z prawej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 To ze lewe zakręty lepiej wychodzą na poczatku, to kwestia raz że fizjologiczna. Leworęcznym zwykle jeździ się lepiej w prawo. A dwa że w prawej ręce mamy manetkę gazu i ma to równiez znaczenie przy wiekszych złożeniach.Gdyby była to faktycznie kwestia promienia zakrętu to na torze gdzie dysponujemy zawsze całą szerokością asfaltu to zjawisko by nie zachodziło. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 (edytowane) To ze lewe zakręty lepiej wychodzą na poczatku, to kwestia raz że fizjologiczna. Leworęcznym zwykle jeździ się lepiej w prawo. A dwa że w prawej ręce mamy manetkę gazu i ma to równiez znaczenie przy wiekszych złożeniach.Gdyby była to faktycznie kwestia promienia zakrętu to na torze gdzie dysponujemy zawsze całą szerokością asfaltu to zjawisko by nie zachodziło.To już zdecydowanie zależy od toru. Tak wygląda moja opona po 2 dniach w Poznaniu ("ścięta" prawa strona, na żywo widać to lepiej): Duża patelnia, wyjście pod most i ostatni prawy to główni winowajcy. Edytowane 29 Listopada 2011 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 ale ten sam zakręt jadąc w prawo i w lewo zwykle ludzie odbierają jako lewy łatwiejszy. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Nasz ruch prawostronny wydaje się sensownym wytłumaczeniem. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 ale łatwiej bo? Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 No ale leworecznym mimo to jeździ się lepiej w prawo. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 (edytowane) Dla mnie prywatnie to teraz ma wieksze znaczenie szeroko pojęty krztałt zakrętu, promień, profil itp niz to w która jest stronę.Ale jako zdecydowanie praworęcznemu naturalnie lewe zakręty sie lepiej jeździło. Edytowane 29 Listopada 2011 przez theodor. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 (edytowane) na kacu mam problemy w obie strony a na trzezwo............jakby mniejjjj :icon_biggrin: PS: ciekawe jak u Anglików??? :icon_razz: Edytowane 29 Listopada 2011 przez Ksylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nezka Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Wiadomym jest że w lewo łatwiej się skręca.Witam.Wg mnie wynika to z siły Coriolisa która to powoduję,ze na naszej półkuli "lepiej" jest nam pokonywać zakręty lewe, ... natomiast na półkuli południowej "lepiej" się składać w zakręty prawe...Nie jest to duża siła niemniej jednak ma wpływ np na kierunek wiru przy spuszczaniu wody z wanny :D.W lewym zakręcie ( na naszej półkuli) siła ta ogólnie mówiąc "podtrzymuje nas" ( działa w druga stronę jak pochylenie) natomiast w prawym zakręcie powoduje większe pochylenie.pozdrawiamnezka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 No cóż, macie rację - z "niewiadomych przyczyn" piloci rajdowi skarżą się, że lewe zakręty są zawsze brane na pełnej bombie, a na prawych jakby kierowcy bardziej zależało, żeby nie zaliczyć baobaba :icon_mrgreen: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 ... po 2 dniach w Poznaniu ("ścięta" prawa strona, na żywo widać to lepiej): Z Poznania wszystkie opony są wyrąbane z prawej strony. Strzelam, przewaga prawych zakretow :icon_mrgreen: ? ? ? :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 (edytowane) Strzelam, przewaga prawych zakretow :icon_mrgreen: ? ? ? :crossy:Brawo :flesje: ! Tam w poście napisałem nawet, o które chodzi. Generalnie jest więcej prawych i są zdecydowanie szybsze i dłuższe. Żużel to dopiero jest ciekawy. Tam to jeżdżą z kolei tylko w lewo :icon_biggrin: Edytowane 30 Listopada 2011 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoodent1 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Ustaw sobie zbierzność :buttrock: :icon_mrgreen: Cytuj http://www.youtube.com/user/stoodent1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.