Skocz do zawartości

opel Vectra 2.0 DTI


Nitomen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

znajomemu z roboty padl opel 2.0 dti -odczyt na kompie pokazuje cos ze sterownikiem pompy , jakie sa koszta naprawy , i co jeszcze pada w tych pompach ? , a wiem ze sa awaryjne

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeśli padł sterownik pompy, pozostaje tylko jego wymiana, koszt używanego na rynku to ok 1500 zł. Czasami lepiej kupić inną pompę, ale koszt będzie jeszcze wyższy. Nowa pompa może kosztować ok 7000 zł. Może napisz więcej, jakie są objawy uszkodzenia. Te samochody jest bardzo trudno zdiagnozować, a wskazania komputera nie zawsze są wiarygodne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

a zapowietrza Ci sie ten silnik? mieliśmy na warsztacie raz taką Vectre i sie mocno zapowietrzała.....tak że po godzinie postoju mógł kręcić 10 min i nic......

przyczyną były uczelki w pompie wtryskowej. wymieniliśmy większość na nowe i auto jest już git:D klient zadowolony:P ....:icon_eek: pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu akurat winny byl sterownik , auto poszlo do specialistycnego serwisu pomp wtryskowych bosch - skasowali 3 tys !!! oddali sprawne auto + elektroniczne bebechy z pompy wtryskowej :icon_rolleyes: - z tego co czytalem na forum opla to standard i za jakis czas znowu padnie to samo.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu akurat winny byl sterownik , auto poszlo do specialistycnego serwisu pomp wtryskowych bosch - skasowali 3 tys !!! oddali sprawne auto + elektroniczne bebechy z pompy wtryskowej :icon_rolleyes: - z tego co czytalem na forum opla to standard i za jakis czas znowu padnie to samo.

 

Witam!

Z zasady jak jest bład P1630 to martwy jest sterownik pompy ,niestety sama wymiana nie załatwia istoty problemu.Winny jest pewien elektrozawór w pompie który z biegiem czasu zaczyna się zacierać i sterujący nim tranzystor odlatuje to krainy wiecznych łowów.Na dzień dzisieszy jest to do zrobienia,większość dobrych warsztatów zajmujących się elektroniką to naprawi.Na koniec dobra rada:Nigdy nie dopuścić aby pompa pracowała na sucho-zawsze paliwo w baku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...