Nitomen Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 witam znajomemu z roboty padl opel 2.0 dti -odczyt na kompie pokazuje cos ze sterownikiem pompy , jakie sa koszta naprawy , i co jeszcze pada w tych pompach ? , a wiem ze sa awaryjne Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markom13 Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Wejdz na www.vkp.pl i na forum .Jest tam masa postów o pompach w silnikach DTI .Na pewno dowiesz sie wszystkiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 ja mam 2,0 DTI ale narazie jedyny problem jaki mialem to zawory od turbiny, pierwszy wymienilem w serwisiek....m.. 560 zl :crossy: a z drugim pol roku pozniej juz pojechalem do diagnosty i tylko 120 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Jeśli padł sterownik pompy, pozostaje tylko jego wymiana, koszt używanego na rynku to ok 1500 zł. Czasami lepiej kupić inną pompę, ale koszt będzie jeszcze wyższy. Nowa pompa może kosztować ok 7000 zł. Może napisz więcej, jakie są objawy uszkodzenia. Te samochody jest bardzo trudno zdiagnozować, a wskazania komputera nie zawsze są wiarygodne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krissr114 Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 a zapowietrza Ci sie ten silnik? mieliśmy na warsztacie raz taką Vectre i sie mocno zapowietrzała.....tak że po godzinie postoju mógł kręcić 10 min i nic......przyczyną były uczelki w pompie wtryskowej. wymieniliśmy większość na nowe i auto jest już git:D klient zadowolony:P ....:icon_eek: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 tu akurat winny byl sterownik , auto poszlo do specialistycnego serwisu pomp wtryskowych bosch - skasowali 3 tys !!! oddali sprawne auto + elektroniczne bebechy z pompy wtryskowej :icon_rolleyes: - z tego co czytalem na forum opla to standard i za jakis czas znowu padnie to samo. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogut Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 tu akurat winny byl sterownik , auto poszlo do specialistycnego serwisu pomp wtryskowych bosch - skasowali 3 tys !!! oddali sprawne auto + elektroniczne bebechy z pompy wtryskowej :icon_rolleyes: - z tego co czytalem na forum opla to standard i za jakis czas znowu padnie to samo. Witam!Z zasady jak jest bład P1630 to martwy jest sterownik pompy ,niestety sama wymiana nie załatwia istoty problemu.Winny jest pewien elektrozawór w pompie który z biegiem czasu zaczyna się zacierać i sterujący nim tranzystor odlatuje to krainy wiecznych łowów.Na dzień dzisieszy jest to do zrobienia,większość dobrych warsztatów zajmujących się elektroniką to naprawi.Na koniec dobra rada:Nigdy nie dopuścić aby pompa pracowała na sucho-zawsze paliwo w baku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.