Skocz do zawartości

Honda CX 500, uszczeelka pompy


Adamer1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z moim CX. Po rozgrzaniu silnika i postawieniu go na bocznej stopce mam mały wyciek płynu chłodzącego z tyłu silnika, w miejscu gdzie rura od chłodnicy wchodzi do silnika. Jest on dosyc mały, kropelki wyciekają, dolewać duzo nie trzeba, raz na paere setek km. Zeby to wymienic podobno trzeba silnik wyjąć, przeraza mnie to. Facet w serwisie powwiedział, ze sruby zapieczone juz są w takich rocznikach, ciężko z rozkręceniem i ze mu generanie to śmierdzi. Podjąć jedynie sie wymiany mógłby w zimie.Postanowiłem więc sprzedac moto ukochane.Czy to jest dobre wyjście??Dodam, ze odpala super, pali na trasie 5,4, w miescie koło6. Bardzo go lubie. Doradzcie mi. Dało mi to do myslenia, ze cokolwiek by w nim sie nie zepsuło, to zawsze bedzie ogromny problem, z czesciami i ogólnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wyciek jest faktycznie bardzo mały to najprostszym rozwiązaniem jest wlanie preperatu uszczelniajacego takie wycieki. Może z racji tego że w motocyklowym układzie chłodzenia są mniejsze przekroje w kanałach chłodzących zacznij od połowy wskazanej dawki żeby nie doprowadzic do zapchania np. zakamienionej już chłodnicy. Środki takie niby nie powodują skutków ubocznych lecz muszą zawierac jakieś substancje uszczelniające termoutwardzalne więc stąd sugestia o połowie dawki. Stosowałem to w aucie i zadziałało przy sporym wycieku z chłodnicy. Pozdrawiam Grzegorz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli motocykl podoba ci sie to nie ma potrzeby go sprzedawac.

Puki co mozesz skorzystac z porady kolegi, a w zimie na spokojnie wyjac silnik ( co nie jest takie strasznie skomplikowane ) i naprawic wyciek.

Wbrew temu co mowil mechanik wszystko w Hondzie bez wielkich problemow sie odkreca, a czesci dalej sa dostepne.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Temat długo nie odświeżany, ale mam coś do napisania.

Też mam CX-a '79. Ten sam problem z tym wyciekiem. Aby nie było wycieku, wystarczy za każdym razem rozgrzewać maszyne, przed ruszeniem i nic nie cieknie. Wiadome, jest to taka pół-naprawa, ale motur jedzie i nie narzeka.

A gdyby tak małą refleksję: u mnie w CX poza tym wyciekiem, to prawie naraz puściły uszczelniacze, poszła linka od prędkościomierza, sprzęgło idzie na wymiane(tak poza tym poszukuje klucza do tego sprzęgła), gdzieś zapięcie siedzenia nie chce łapać, a wypocin na silniku nawet sie nie chce czyścić.

Wszystkie te odogodnienia wybaczam CX-owi dzięki znajomym, którzy powiedzieli mi:

-ten typ tak ma,

-jeździć trzeba.

 

A z częściami nie ma problemu. Idziesz do sklepu, oni szybko patrzą w wielGą księge, pytają o rocznik i czekasz aż przywiozą.Tylko nie kupuj w serwisie Hondy, chyba, że masz cierpliwość i za gruby portfel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...