Skocz do zawartości

Adamer1

Forumowicze
  • Postów

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Adamer1

  • Urodziny 03/31/1981

Osobiste

  • Motocykl
    Gullepumpe
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kujawsko-pomorskie

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Adamer1

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. czy cięzko wybebeszyc silnik, i czy jest problem z odłączeniem kardana?? Pytam bo musze uszczelniacz pompy wymienic. pozdro i zycze powodzenia. Nie miałeś problemów z odkręcaniem srub?U mnie głupia osłona chłodnicy nie chce puscic:)
  2. Witam. Mam problem z moim CX. Po rozgrzaniu silnika i postawieniu go na bocznej stopce mam mały wyciek płynu chłodzącego z tyłu silnika, w miejscu gdzie rura od chłodnicy wchodzi do silnika. Jest on dosyc mały, kropelki wyciekają, dolewać duzo nie trzeba, raz na paere setek km. Zeby to wymienic podobno trzeba silnik wyjąć, przeraza mnie to. Facet w serwisie powwiedział, ze sruby zapieczone juz są w takich rocznikach, ciężko z rozkręceniem i ze mu generanie to śmierdzi. Podjąć jedynie sie wymiany mógłby w zimie.Postanowiłem więc sprzedac moto ukochane.Czy to jest dobre wyjście??Dodam, ze odpala super, pali na trasie 5,4, w miescie koło6. Bardzo go lubie. Doradzcie mi. Dało mi to do myslenia, ze cokolwiek by w nim sie nie zepsuło, to zawsze bedzie ogromny problem, z czesciami i ogólnie.
  3. szykuje sie jakaś mała wycieczka jeśli pogoda dopisze w najblizszych dniach?? jedna osoba chętna. tyle tylko ze staruszkiem:) oczywiście nie dopisałem ze okolice trójmiasta:), pozdrawiam
  4. Adamer1

    Klub Hondy CX 500

    klub musi powstać, sporo Nas juz tu, ja od niedawna mam cx i bardzo byłoby fajnie jakies spotkania zorganizować. Stronka tez mile widziana:)
  5. teraz odpalił dobrze po paru dniach, ale jak poprzedni własciciel powiedział, zostawiłem kranik otwarty. Jak był na off to po paru dniach słabo. Nie wiem czym to moze byc spowodowane. Czy w ogóle mozna tak kranik zostawiac otwarty??
  6. tego nie wiem czy te gazniki sie tak nazywają:)dzis nie odpalałem bo pogoda nie pozwoliła. Szykuje sie na jutro, 2 doby przerwy, zobaczymy co pokaze.
  7. witam. na drugi dzień, tak około 9 rano dobrze odpalił, bez najmniejszego zająknięcia. Teraz odstawiam na całą dobę, jutro odpalam, podziele sie wrażeniami.
  8. te gazniki miałem synchronizowane i czyszczone.jakies gumki tez w nich wymieniali, takze co do gazników jestem pewien, chyba ze tylko mowili ze zrobili:) zobacze jutro jak bedzie. jesli w miare dobrze, to znaczy ze to paliwo jakoś ma tendencje do parowania. moze przez jedną noc nie zdąży
  9. zobacze jak jutro odpali po jednym dniu.Kranik pewnie te 30 s był przed otwarty.Ktoś mi mówił ze nowe swiece muszą sie "zgrzać", ze trzeba przejechać na nich te 30 km zeby odpowiednio działały, nie wiem czy to bajka czy nie. Jak tak dalej bedzie to pojade w inne miejsce gdzie naprawiają i moze tam coś innego powiedzą. Dzięki za odpowiedzi. pozdro wszystkim. Jesli Ktoś ma jakieś inne pomysły , to piszcie
  10. może za mało czekałem az naleci, następnym razem poczekam dłuzej, czy 5 min starcza??zapalam ze ssaniem i jak juz zapali to dodaje gazu. moze paliwo do gazników nie dojdzie i dlatego te problemy??
  11. wyparowywuje z komór pływakowych, mowisz. Nie wiem co to te komory, z techniką na bakier, nie mozna temu zaradzić??W innych motorach jest jakoś inaczej ze nie paruje paliwko?? Wkurza mnie po prostu ze musze kręcić. Ale cóż jak taka uroda??
  12. coś mi mówili o filtrze powietrza, wymienie go.Gazniki mam wyczyszczone i ustawione jak należy, przynajmniej tak mi powiedzieli. ten filtr to moze byc przyczyna??sprawdze te przewody czy paliwo spływa do gazników bo faktycznie moze jest to przyczyną
  13. Witam. To chyba nie jest długo, 6 dni??motor kręcił ładnie ale nie chciał zapalić. Swiece mam nowe, przejechały moze 10 km i dalej są problemy. Po prostu zanim zapali trzeba go kręcić. Czy to jest normalne?? Może paliwa nie dostaje ile trzeba, coś ze ssaniem??Pomóżcie, bo za każdym razem jak odpalam sie boje:) czy ruszy.Jak juz odpali równo pracuje. Aha, po odpaleniu chodził jakoś poniżej tysiąca obrotów, myślałem ze zgaśnie i po dodaniu gazu gasł. Poczekałem chwile i nabrał wyższych obrotów. Wtedy tez mozna było operować manetką gazu bez ryzyka zgaśniećia. Jeśli chodzi o silnik to powiedzieli ze ciśnienie ma dobre, więc silnik chyba jest ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...