piatka Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Witam Jak obniżyć intruza żeby otrzymać podobny efekt: http://utnij.pl/512bhttp://utnij.pl/eo9g Interesuje mnie również poszerzenie tylnego koła <szerszy wahacz ?> Dzieki za podpowiedzi :icon_biggrin: PzdrArtur "5" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 (edytowane) :icon_biggrin: Witam Jak obniżyć intruza żeby otrzymać podobny efekt: http://utnij.pl/512bhttp://utnij.pl/eo9g Interesuje mnie również poszerzenie tylnego koła <szerszy wahacz ?> Dzieki za podpowiedzi ;) PzdrArtur "5"Najprościej wymienić z tyłu amortyzatory... ja wymieniałem w sobote w swoim vs800 na 11" i ślicznie sie obniżył, musze jeszcze wytestować je w drodze, ale myśle że będzie sie lepiej zachowywał w zakrętach niż na seryjnych (tańczących,pływających) :icon_razz: (amory kupisz tu www.progressivesuspension.com lub www.hagon-shocks.co.uk) Co do tylnego koła to seryjnie wchodzi 170, a z tego co wiem to bez przeróbek założysz coś szerszego, ale niech wypowie się ten co zakładał :icon_biggrin: Edytowane 25 Marca 2007 przez bodman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu.2000 Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Możesz załozyć amory np. z gold winga tak jak ja mam http://intruder5.patrz.pl/ a gume mam 170 szersza może by weszła ale to już trzeba by było błotnik przerabić bo guma by była szersza od błotnika 170 jest na styk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Witam Jak obniżyć intruza żeby otrzymać podobny efekt: http://utnij.pl/512bhttp://utnij.pl/eo9g Interesuje mnie również poszerzenie tylnego koła <szerszy wahacz ?> Dzieki za podpowiedzi :D PzdrArtur "5"Ja u siebie miałem założona 200 tk-ę Metzellera.Weszła na 'styk'Przy obnizonym tyle o 3 cm. :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 (edytowane) 170 w intruderze 1.4 chyba nie wygląda na, aż taką małą? Jak założysz dużo większą to na pewno odbije się to na prowadzeniu.Tu masz zdjęcie mojego intruza na nowych amortyzatorach - nie chce mi się ściągać sakw, ale zwróć uwagę na wahacz, jest równolegle do ziemi, dzięki temu wygląd poprawia się znacznie :( Edytowane 26 Marca 2007 przez bodman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piatka Opublikowano 26 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Sama zmiana amorków z tyłu da taki efekt? czy trzeba ciąć ramę ? I jak ma się obniżenie tyłu do wysokości przodu ? chodzi mi o obniżenie całego motocykla bo sylwetka fabrycznego intruza jest dla mnie trochę za wysoka :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Sama zmiana amorków z tyłu da taki efekt? czy trzeba ciąć ramę ? I jak ma się obniżenie tyłu do wysokości przodu ? chodzi mi o obniżenie całego motocykla bo sylwetka fabrycznego intruza jest dla mnie trochę za wysoka :icon_mrgreen:Tył obniżyłem o 4cm, czuć że siedzi się bliżej gleby, widać także że sporo zmniejszył się prześwit . Trochę się boje, że będe przycierał wydechami w zakrętach ale wyjdzie to w praniu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu.2000 Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 (edytowane) NIc nie trzeba ciąć a dla lepszego efektu można sie zająć siedzeniem wtedy sie naprawde nisko siedzi tak jak ja mam może troche twardo ale jest tak jak mi sie podoba :biggrin: Edytowane 27 Marca 2007 przez Krzychu.2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heffi Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 dokladnie tak jak wyzej mowia koledzy apropos obnizenia tylyapropos poszezenia opony tyl:bez ciecia blotnika i wyiany lub przerobki wachacza nie obejdzie sie:masz pare wyjsc:1-(najlatwiejsze - najbardziej profesjonalne i najdrzsze) - idz do servisu motocyklowego ktory sprowadza czesci z katalogu J&P - wybierz i zamow odpowiednie czesci (wahacz tyl.kolo tyl.blotnik tyl raze ze wsprnikami. oraz nowy wal napedowy) 2-ewentualnie przypatrz sie jak to jest zrobione w katalogu J&P i pozostaje ci garazowy spryt i inwencja wlasna3-nie rob nic i zaloz 170 to i tak szeroka opona i wyglada bardzo dobrzeSPECJALNIE NAPISALEm O NOWY KOLE NA TYL BO JAK ZALOZYSZ np 180 - 190 - 200 na standardowa felge mozesz zaponiec o fajny wygladzie - a jest ona (felga) za waska i zamiast opona byc szeroka zrobi sie z niej balon ktory bedzie sieszny a wcale nie szerszy tylko wyzszy i moze jeszcze zesliznac sie z rantu felgi opona i bedzie duze kuku podczas jazdy - i wlasnosci trakcyjne ulegna takiemu pogorszeniu ze nie wezmiesz winkla z predkoscia 50km/h a apropos obnizenia przodu (co osobiscie uwazaz za nietakt) to wystarczy zaowic w J&P akcesoryjne zawieszenie - cena taka jak xv 800 z lat 80tychlubwyjecie sprezyn z istniejacego zawieszenia i obciecie np dwuch zwojow z tych sprezyn ale jak to sie zacowuje podczas jazdy nie wiem i uwaza osobiscie ze jest to (nietakt) ale wolnoc tokmu w swoim .... motorku...... jak to mowi staropolskie przyslowie pozdro all Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.