Skocz do zawartości

KDX = wielki problem :| ;/


Rekomendowane odpowiedzi

Typowe dziecko neostrady.

I nie wysilaj sie tak, bo lon_91 już dawno znalazł przyczynę.

 

 

Sie nie wysilam , tylko Ci tlumacze jaka byla przyczyna, a Ty sie uparles na tych swoich pierscieniach i ze na wolnych obrotach bedzie sie gotowac na nowych pierscieniach :buttrock: Dzis skonczylem skladac silnik simsona z nowym tlokiem i dwoma nowymi pierscieniami, odpale go , ladnie ustawie wolne obroty, i bede patrzec na zegarek po ilu minutach bedzie sie gotowal, a po ilu korek od chlodnicy pusci :biggrin:

 

Koniec tematu i kropka .

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sie nie wysilam , tylko Ci tlumacze jaka byla przyczyna, a Ty sie uparles na tych swoich pierscieniach i ze na wolnych obrotach bedzie sie gotowac na nowych pierscieniach :biggrin: Dzis skonczylem skladac silnik simsona z nowym tlokiem i dwoma nowymi pierscieniami, odpale go , ladnie ustawie wolne obroty, i bede patrzec na zegarek po ilu minutach bedzie sie gotowal, a po ilu korek od chlodnicy pusci :biggrin:

 

Koniec tematu i kropka .

 

pozdr.

Gratuluje poczucia humoru! :P

 

 

 

temat do zamknięcia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artur_125 nie iwem ile miałes doczynienia z mechaniką i silnikami, ale ja wiem jedno. Jeśli motor będize chodził na wolnych obrotach to sie w życiu nie zagotuje.Chyba że na słońcu w uppał i bezwietrzny dizeń ale napewno nie po 20 min. Jeszcze ze 3 lata temu był taki szął na skutery, wszyscy zaczeli je kupowąć, jak jest zapotrzebowanie, to trzeba robić.Brąło się taki skurwiały skuter wsadzało się nowy cylinder i docierało. Jak? stawiało się moto na stopkach zapalało i chodizł sobie około 6h , rano przychodizłeś gasiłeś skutr który był już dotarty. w tym gównianym skuterze jednym czy drugim (chłodzenie wiatrem czy przez chłodnice) nie było mowy o jakim kolwiek zagotowaniu czy zatarciu po 6h gdzie chłownica w skuterku jest malutka, bądź też w ogóle jej nie ma.Tak sie robilo i skutery chodzily bardzo dobrze(stały nie w garażu tylko w nocy na powietrzu.) Napweno tak mały silnik sie nie zagotuje-może dr 650 by sie zagrzało ale to inna bajka. może po takim dotarciu nie było pełnej mocy ale ni eo to chodizło.

Edytowane przez kuba_195
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kuba - docieranie motocykl bez zzadnego obciazenia na rownym gazie mija sie nieco z celem, ale co tam :icon_twisted:

 

artur_125 czy jak komputer ma chlodzenie wodne ktore rowniezz wykoorzyzstuje chlodnice to trzeba nia machac na lewo i prawo zzeby sie woda nie zagotowala? chyba nie! Pasywny system chlodzenia nie potrzebuje pedu powietrza, chociazz oczywisice powietrze w znacznym stopniu pomaga. chlodnica ma wielka powierzchnie oddawania ciepla takze nie martw sie - poradzi sobie na niskich obrotach nawet na dotarciu :icon_rolleyes:

pzzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie. A co powiesz na chłodzenie silnika w samochodzie? Nigdy nie zdarzyło wam sie stojąc w korku, ze temperatura gwałtownie wzrosła, do tego stopnia, że załączył sie wiatrak na chłodnicy? Po to właśnie konstruktorzy aut wymyślili wiatrak na chodnicy którego w motocyklach przecież nie ma. I dalej będę sie upierał, że niezdrowo dla silnika na dotarciu jest odpalenie go na 20 minut w miejscu. :icon_rolleyes:

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz , nawet jeśli by to było niezdrowo:P to kazdy robi tak jak chce:]

ja nawet peirscienie nie docieralem poza tymi 20 minutami na wolnych obrotach:]

bo i tak bede robił nowa tuleje lub nicasyl po wakacjach:]

 

 

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie. A co powiesz na chłodzenie silnika w samochodzie? Nigdy nie zdarzyło wam sie stojąc w korku, ze temperatura gwałtownie wzrosła, do tego stopnia, że załączył sie wiatrak na chłodnicy? Po to właśnie konstruktorzy aut wymyślili wiatrak na chodnicy którego w motocyklach przecież nie ma. I dalej będę sie upierał, że niezdrowo dla silnika na dotarciu jest odpalenie go na 20 minut w miejscu. ;)

pozdro

 

 

Kurde mac, musze zalozyc nowe pierscienie do HM i go odpalil na godzine czsu zeby na wolnych obrotach sobie pyrkal. Ciekawe czy sie zagotuje przy tych 2 chlodnicach :cool: Jak w zime krecilem beczki na 2-4 biegu na lodzie praktycznie bez zadnego obciazenia dla silnika i pilowalem go przez ponad pol godziny na max obrotach ( rollgaz mi sie zacial a nie chcialo mi sie jechac do garazu :) ) To nawet nic nie bylo slychac zeby w chlodnicy bulgotalo, ani czy by sie woda zagotowala, bez obawy odkrecilem korek , wlozylme palca, i woda goraca, ale nie na tyle zebym sobie palec oparzyl. Wiec zobacze na wolnych obrotach, z nowymi pierscieniami w lato , moze jednak Artur ma racje i sie woda zagotuje ;)

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do gotowania samochodów to inna bajka zupełnie.samochód ma wentylator dlatego że (większość) ma zastosowane mniejsze chłodnice a obudowa chłodncy jest w kształcie dyfuzora, dzięki czemu chłodzenie jest wydajne podczas jazdy, a jeśli stoisz w korku to włącza sie wentylator. jesli motor potrzebował by wentylator, takowy by był zamontowany , jesli masz źle ustawiony gaźnik, ma za duzo powietrza to siębedzie grzal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz ja mam problem ze swoim KDX'em. Miałem mało oleju w skrzyni więc postanowiłem już wymienić go na nowy. Spuściłem olej, zalałem polecanego przez jednego z formułowiczów Castrola OFF ROAD. I odrazu przy pierwszym kopnięciu zaświeciła mi sie kontrolka Oil Temp. Lecz po lekkim dodaniu gazu gasła. Gdy motor się zagrzał to już zaczęła świecić cały czas. Silnik zrobił się gorący a woda ciepła. Nie wiem czy mam się czegoś obawiać czy nie. Na starym oleju nawet ani razu się nie zaświeciła przy katowaniu moto. Zgasiłem motor. Po jakiś 30 minutach jak już ostygł odpalam znów i kontrolka dalej świeci(przed odpaleniem też). Lecz obawiam się czy też ten silnik nie jest za gorący. Oczywiście motor stoi w garażu bo wahacza nie mam tak wiec nie było jeżdżone i nie wiem jak to podczas jazdy wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz ja mam problem ze swoim KDX'em. Miałem mało oleju w skrzyni więc postanowiłem już wymienić go na nowy. Spuściłem olej, zalałem polecanego przez jednego z formułowiczów Castrola OFF ROAD. I odrazu przy pierwszym kopnięciu zaświeciła mi sie kontrolka Oil Temp. Lecz po lekkim dodaniu gazu gasła. Gdy motor się zagrzał to już zaczęła świecić cały czas. Silnik zrobił się gorący a woda ciepła. Nie wiem czy mam się czegoś obawiać czy nie. Na starym oleju nawet ani razu się nie zaświeciła przy katowaniu moto. Zgasiłem motor. Po jakiś 30 minutach jak już ostygł odpalam znów i kontrolka dalej świeci(przed odpaleniem też). Lecz obawiam się czy też ten silnik nie jest za gorący. Oczywiście motor stoi w garażu bo wahacza nie mam tak wiec nie było jeżdżone i nie wiem jak to podczas jazdy wygląda.

 

Sprawdź ilość oleju w dozowniku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha. Dzięki. Już się wystraszyłem, że coś nie tak.

 

wątpie żebys miał w kdx-ie kontrolkę ciśnienie oleju w skrzyni lub jego poziomu:) to lampka od dozownika, a jej zaświecenie to poprostu zbieg okolicznosci.smile.gif

 

Pod kontrolką pisze Oil Temp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...