WLD_Wlodi Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Witam. Jak odkręce kranik w pozycje ON to DTka po chwili gaśnie(3 litry paliwa), jednak jak przełącze na rezerwe to wszystko jest ok. Czy to jest wina kranika? A czy na rezerwie motocykl pobiera mniej paliwa i jest słabszy? Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 PObiera tyle samo tyle ze rurka od rezerwy jest krotsza.są 2 rurki osobna od ON i osobna od REZ .Tak to wina kranika.rozbierz go wyciag i przedmuchaj.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Witam. Jak odkręce kranik w pozycje ON to DTka po chwili gaśnie(3 litry paliwa), jednak jak przełącze na rezerwe to wszystko jest ok. Czy to jest wina kranika?A czy na rezerwie motocykl pobiera mniej paliwa i jest słabszy?musisz przejrzeć kranik przedmuchaj go i sprawć jak wysoka jest rurka,albo nie rób sobie problemu i przekręcaj od razu na rezerwe :icon_rolleyes: .Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Zatankuj bo chudo w baku już masz. Oczywiście po wcześniejszych operacjach o których wspomnieli koledzy wyżej. :icon_rolleyes: Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 25 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Ok, dzięki za odpowiedzi. Mozna zamknąć temat :icon_rolleyes: Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 niekoniecznie musisz rozbierac kranik jesli nie masz na to czasu... wiem ze to troche na bezczela, ale ja jak mialem zapchany to podlkaczylem go pod kompresor(oczywiscie przez dluuuuugi zakrecony waz, zeby nie bylo niespodzianek) odkrecilem paliwo(ktorego za wiele nie bylo) i wlaczylem. oczywiscie pomoglo, bo silem rzeczy musialo syfy wydmuchac... ale mowie, to jest wersja ekspresowa... :icon_rolleyes: pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.