mierzynskim Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Witam. Mam taki problemik: moja Virażka 750 po dłuższym postoju nie chce odpalić... A przynajmniej muszę ją troszkę pomęczyć, żeby odpaliła, a jak już po wielkich trudach to zrobi, to przez chwilę troszkę mi się dusi. Potem jakby się coś "przepaliło" i wszystko jest ok. Co mogę robić nie tak? Może chodzić o zakręcanie kranika kiedy ją zostawiam na dłużej? jestem w mechanice zielony, dlatego proszę o pomoc.... A tak apropos kranika, to ostatnio kiedy nie chciała mi zapalić myślałem, że zatkał się przewód paliwowy (bo rozruszik kręci) i odczepiłem rurkę (kranik na pozycji OFF) a tutaj niespodzianka - leci. Przestało, kiedy dałem na ON. O co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Hmm...Nie mam w tej chwili kranu ale z tego co pamiętam, jedna z pozycji to taki swobodny wypływy paliwa. Jak masz ON, to porcja paliwa "wyciągana" jest w odpowiednim momencie do gaźnika.Jak miałeś kran w pozycji kiedy paliwo sobie plynie to naszło Ci go za dużo do gaźników i do cylindrów szło za dużo. Jak przewalił ten nadmiar to chodził normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Witam. Mam taki problemik: moja Virażka 750 po dłuższym postoju nie chce odpalić... A przynajmniej muszę ją troszkę pomęczyć, żeby odpaliła, a jak już po wielkich trudach to zrobi, to przez chwilę troszkę mi się dusi. Potem jakby się coś "przepaliło" i wszystko jest ok. Co mogę robić nie tak? Może chodzić o zakręcanie kranika kiedy ją zostawiam na dłużej? jestem w mechanice zielony, dlatego proszę o pomoc.... A tak apropos kranika, to ostatnio kiedy nie chciała mi zapalić myślałem, że zatkał się przewód paliwowy (bo rozruszik kręci) i odczepiłem rurkę (kranik na pozycji OFF) a tutaj niespodzianka - leci. Przestało, kiedy dałem na ON. O co chodzi?Jeśli chodzi o palenie, to po dość długim postoju może tak być. Jeśli po tym "przepaleniu" idzie dobrze, to nie ma się czym przejmować. Sprawdź jeszcze jak zapali np na drugi dzień, czy już normalnie odpala, bez oporów?A co do kranik: jesteś pewien, że masz na kraniku pozycję "off"? Z tego co pamiętam, to w Virażce miałem pozycje "on"-czyli ciągnie ze zbiornika głównego, "res" - czyli ciągnie z rezerwy, oraz "pri" - czyli przelanie gaźników paliwem po dłuższym postoju w celu ich napełnienia (jeśli były opróżnione). Może miałeś kranik w pozycji "pri", a nie "off"? Tylko taką możliwość widzę, bo w Virażce jest kranik podciśnieniowy i w pozycjach "on" i "res" bez odpalonego silnika nie będzie leciało paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 To własnie miałem na myśli. A co jeśli stał z kranikiem w pozycji "pri" przez długi czas? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 To własnie miałem na myśli. A co jeśli stał z kranikiem w pozycji "pri" przez długi czas?No to zalał go konkretnie!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRACO Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Moze byc takze to ze swiece sa uszkodzone Viagra nie lubi odpalania i krotkiej pracy jesli ja odpalisz musi pracowac az osiagnie wlasciwa temperature inaczej po zatrzymaniu swiece sie wypalaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Moze byc takze to ze swiece sa uszkodzone Viagra nie lubi odpalania i krotkiej pracy jesli ja odpalisz musi pracowac az osiagnie wlasciwa temperature inaczej po zatrzymaniu swiece sie wypalaja masz racjeja w ten sposob zalatwilem nowa swiece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mierzynskim Opublikowano 23 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 No! Konkrety widzę! Dzięki za informacje. Powiedzcie mi w takim razie na jakiej pozycji najlepiej trzymać moto, kiedy dłużej stoi no i czy w pozycji "RES" można jeździć cały czas, czy lepiej nie. A co do kranika, to faktycznie nie ma OFF ... jest On, RES i PRI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRACO Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Jesli bedziesz jezdil na RES to staniesz na dodze bo to jest rezerwa jezdzij tylko na ON PRI tylko po dlugim postoju i po odpaleniu odrazu na ONa wogle vira to najpekniejsza maszyna zaraz po moim VN :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Czolem! Jesli motocykl stal dlugi czas na pozycji PRI to jest mozliwe, ze masz benzyne w oleju. Sprawdz sobie, czy przypadkiem nie podniosl sie jego poziom.Jak ludzie pisali - PRI to wolny przelot, czyli paliwo caly czas podawane jest na gazniki. Jesli w gaznikach zaworki iglicowe przepuszczaja, to nastepuje calkowite ich zalanie, tak, ze benzyna moze sie przelac az do cylindrow, a tam, miedzy pierscieniami przesaczyc do oleju.Mialem tak w swoim GS500e. Oleju w silniku powinno byc 3l, a po miesiacy stania na PRI wylalem z silnika 7l mieszanki olejowo-benzynowej. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 (edytowane) kiedys mialem trabantai tez olej z benzyna mi zmieszaloale siadla tam pompa paliwowa taka mala dygresja :icon_mrgreen: Edytowane 23 Marca 2007 przez mmm757 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Powiedzcie mi w takim razie na jakiej pozycji najlepiej trzymać moto, kiedy dłużej stoi no i czy w pozycji "RES" można jeździć cały czas, czy lepiej nie. Przez 8 lat jeździłem z kranikem w pozycji "res" i było OK. W garażu zostawiałem tak samo. W Virażce jest kontrolka rezerwy, więc zawsze wiedziałem, że zostało mi w baku na około 50 km po zaświeceniu kontrolki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.