Skocz do zawartości

KTM LC4 Adventure - pytanie o przebiegi


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

 

Mam pytanie do posiadaczy maszyny wymienionej w temacie. Jakie uzyskuje przebiegi krecacy w niej silnik

do naprawy glownej i czy pozniejsze odbudowanie takiego silnika jest oplacalne? Chcialbym takze wiedziec,

czy pierwsze przelozenie jest relatywnie dluzsze od tego co sie spotyka w XTZ660 czy Dominatorze.

Irytuje mnie to troche na ciasnych zakretach na zwirowkach, bo 2 to za malo i szarpie a 1 za wysoko i za wolno :icon_mrgreen:

 

Pozdrowienia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LC4 (Adventure też) ma przednie i tylne zębatki identyczne jak wszelkiej maści SX, EXC więc masz pełną opcję w komponowaniu pasującego przełozenia, pełna rozmiarówka, pełen wybór.

Edytowane przez jarek s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki

 

Rozmyslalem i chyba doloze jeden czy 2 z tylu.

Top speed nie jest dla mnie wazny, Domi powyzej 130 zaczyna tracic dobre maniery

i prowadza sie na boki :P Zdam relacje jak dokonam powyzszej modyfikacji.

Juz widze jak idzie na kolo :wink:))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...