Aristo6 Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Witajcie Mam pytanie do posiadaczy maszyny wymienionej w temacie. Jakie uzyskuje przebiegi krecacy w niej silnik do naprawy glownej i czy pozniejsze odbudowanie takiego silnika jest oplacalne? Chcialbym takze wiedziec,czy pierwsze przelozenie jest relatywnie dluzsze od tego co sie spotyka w XTZ660 czy Dominatorze.Irytuje mnie to troche na ciasnych zakretach na zwirowkach, bo 2 to za malo i szarpie a 1 za wysoko i za wolno :icon_mrgreen: Pozdrowienia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 zmien przelozenie z przodu o 1 zabek mniej, powinno sie poprawic. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 (edytowane) LC4 (Adventure też) ma przednie i tylne zębatki identyczne jak wszelkiej maści SX, EXC więc masz pełną opcję w komponowaniu pasującego przełozenia, pełna rozmiarówka, pełen wybór. Edytowane 22 Marca 2007 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aristo6 Opublikowano 27 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Dzieki Rozmyslalem i chyba doloze jeden czy 2 z tylu.Top speed nie jest dla mnie wazny, Domi powyzej 130 zaczyna tracic dobre manieryi prowadza sie na boki :P Zdam relacje jak dokonam powyzszej modyfikacji.Juz widze jak idzie na kolo :wink:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.