Stifler Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Wszystko rozłożyłem zeby zdjąć tą zębatke ale nie da sie jej nawet ruszyć. Jakim sposobem odkręcić tą nakrętke(32)?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoPatryk Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Ja miałem ten sam problem ale przy rm 250 i musiałem wrzycić jedynke i kolega trzymał mi tylny chamuec by sie nie kręciło i miałem jeszcze podkładke zabezpieczająca przed odkręceniem była zagieta na śrubę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawon Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 (edytowane) Tak jak napisał MotoPatryk. Dzisiaj miałem to samo za chiny jej nieszło ruszyć,ale udało się nawet bez wrzucania jedynki.Jedna osoba siedzi na moto i trzyma hamulec nożny a ty odkręcasz,ja przy kluczu miałem pół metrową rure :biggrin: pozdrawiam Edytowane 19 Marca 2007 przez kawon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Jest przykręcona bardzo mocno , fakt . Raz , że z dużym momentem, a dwa , że na klej do śrub . Wrzucasz pierwszy bieg , wciskasz tylny hamulec i kluczem o długim ramieniu ciągniesz . Może jeszcze kij w szprychy ? Jako że sprzęgło sie ślizga , hamulec nie daje rady więc w ostateczności nieco podgrzać nakrętkę . Nie za mocno bo jest simering , i części metalowe po obróce cieplnej . Upewnij się w którą stronę trzeba odkręcć . Przy montażu nie zapomnij o kluczu dynametrycznym i o kleju do śrub . Jest przykręcona bardzo mocno , fakt . Raz , że z dużym momentem, a dwa , że na klej do śrub . Wrzucasz pierwszy bieg , wciskasz tylny hamulec i kluczem o długim ramieniu ciągniesz . Może jeszcze kij w szprychy ? Jako że sprzęgło sie ślizga , hamulec nie daje rady więc w ostateczności nieco podgrzać nakrętkę . Nie za mocno bo jest simering , i części metalowe po obróce cieplnej . Upewnij się w którą stronę trzeba odkręcć . Przy montażu nie zapomnij o kluczu dynametrycznym i o kleju do śrub . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOSTRIDER11 Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Ja u siebie w sradzie tez nie moglemjej odkrecic zadnym sposobem bo nie dosc ze byla dokrecona z takim powerem ze hohoho to jeszcze na klej do gwintow,wreszcie pojechalem do kolesia na wulkanizacje i kluczem pneumatycznym poszlo dopiero,tylkojak bedziesz odkrecalpneumatem to czasem biegu nie wrzuc bo skrzynia moze tego nie uciagnac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawon Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 (edytowane) Dariusz L. jaki ten klej i gdzie go mozna nabyc???u mnie żadnych pozostałości po kleju nie było widać.Czy ta śruba (u mnie jest śruba) dokrecajaca ma w ogóle prawo się odkręcic bez użycia kleju,skoro na srubie jest gwint prawy to podczas obracania się zębatki chyba ta sruba się dociąga :icon_mrgreen: albo sam już nie wiem Edytowane 19 Marca 2007 przez kawon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Wszystko rozłożyłem zeby zdjąć tą zębatke ale nie da sie jej nawet ruszyć. Jakim sposobem odkręcić tą nakrętke(32)?? W hayce kumpla musieliśmy jako przedłużki użyć lagi od mz'tki ale i tak nieźle się namordowaliśmy z odkręceniem tej śruby. Jak próbowaliśmy utrzymać koło hamulcem to i tak się obracało, pomogło przełożenie rury przez szprychy i oparcie o wahacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 19 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Ja sie balem ze uszkodze skrzynie albo lancuch ale nareszcie sie ruszyła.. dobrze ze pozyczylem klucz na grzechotke ale taki mega wielki bo innym bym tego nie ruszyl.. dałem w mojej tlr-rze z przodu zebatke 15 zamiast 17 .. nareszcie da sie wolno i bez szarpnięć jechać ... gorzej przy ostrym przyśpieszaniu bo caly czas albo zrywa przyczepność albo wchodzi na kolo...mocy to on ma teraz az za duzo... Dzieki za odpowiedzi.. gorzej ze nie mam klucza dynamometrycznego na takie wielkie sruby. Jak narazie przykręciłem dość mocno i na klej wiec nie powinna sie ruszyć a postaram sie odpowiedni klucz pozyczyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Ja sie balem ze uszkodze skrzynie albo lancuch ale nareszcie sie ruszyła.. dobrze ze pozyczylem klucz na grzechotke ale taki mega wielki bo innym bym tego nie ruszyl.. dałem w mojej tlr-rze z przodu zebatke 15 zamiast 17 .. nareszcie da sie wolno i bez szarpnięć jechać ... gorzej przy ostrym przyśpieszaniu bo caly czas albo zrywa przyczepność albo wchodzi na kolo...mocy to on ma teraz az za duzo... Dzieki za odpowiedzi.. gorzej ze nie mam klucza dynamometrycznego na takie wielkie sruby. Jak narazie przykręciłem dość mocno i na klej wiec nie powinna sie ruszyć a postaram sie odpowiedni klucz pozyczyc. Jak to mawia znajomy - musisz dokręcić do wytrzeszczu oczu+90 stopni :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoPatryk Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Dariusz L. jaki ten klej i gdzie go mozna nabyc???u mnie żadnych pozostałości po kleju nie było widać.Czy ta śruba (u mnie jest śruba) dokrecajaca ma w ogóle prawo się odkręcic bez użycia kleju,skoro na srubie jest gwint prawy to podczas obracania się zębatki chyba ta sruba się dociąga :icon_mrgreen: albo sam już nie wiem Możesz kupić standardowo na allegro http://www.allegro.pl/item172896980_nutloc...rub_retech.html ale jak potrzebny jest od reki to mozesz kupić w jakims markecie do majsterkowania a nawet w zwykłym sklepie "Metalurgicznym" czy jakoś tak :P Dariusz L. jaki ten klej i gdzie go mozna nabyc???u mnie żadnych pozostałości po kleju nie było widać.Czy ta śruba (u mnie jest śruba) dokrecajaca ma w ogóle prawo się odkręcic bez użycia kleju,skoro na srubie jest gwint prawy to podczas obracania się zębatki chyba ta sruba się dociąga :icon_razz: albo sam już nie wiem Możesz kupić standardowo na allegro http://www.allegro.pl/item172896980_nutloc...rub_retech.html ale jak potrzebny jest od reki to mozesz kupić w jakims markecie do majsterkowania a nawet w zwykłym sklepie "Metalurgicznym" czy jakoś tak :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.