Nitomen Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 (edytowane) witam czy mozliwe jest ponowne chromowanie sztycy/tloka od amortyzatora centralnego , ponoc chrom bedzie sie łuszczył , robil ktos to ? .Moj amor w regeneracji u seba - motor ale gosc twierdzi ze slabo to wyglada bo porysowany jest tlok i nie daje gwarancji , bo nie wiadomo jak dlugo to polata. Edytowane 18 Marca 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu_ktm Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 podłączam się.. tyle że ja z pytaniem o lagi.. kumpel ma w moto "okute" lagi, tzn wygladają jakby ktoś uszczelniacz młotkiem wbijał i przypadkiem okuł lagi.. efekt taki ze w tym miejscu ciekną.. czy jest możliwa tego regeneracja czy nie bawić się i nową lagę zakupić ? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 lag poobijanych mlotkiem nie naprawi , wgnioty w ladze sa za duze , ja mam na mysli malutkie ledwowyczuwalne ryski , a nie kratery :D Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Chrom techniczny. Moim zdaniem można spróbować. A dlaczego ma się łuszczyć? Przecież chrom techniczny stosuje się do regeneracji elementów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 18 Marca 2007 Administrator Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Absolutnie wykonalne. Regenerujemy w taki sposób kilka amortyzatorów centralnych w sezonie i - odpukać - jeszcze nigdy nie było reklamacji. Gwarancję dajemy na sześć miesięcy. pzdr kumpel ma w moto "okute" lagi, tzn wygladają jakby ktoś uszczelniacz młotkiem wbijał i przypadkiem okuł lagi.. efekt taki ze w tym miejscu ciekną.. czy jest możliwa tego regeneracja czy nie bawić się i nową lagę zakupić ? pozdr nowe-użwane sprawne, nie walone, nie prostowane. Z tym szrotem już nic się nie da zriobić. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 to ja odpowiem ze sie da na wlasnym przykladzie jakis kat od ktorego kupilem kiedys moto zdejmowac simera chyba wlasnie mlotkiem... lage sie szlifuje a pozniej chromuje i nic sie nie luszczy tylko koszty dosyc duze, wiec zalezy do jakiego moto to ktos chce bo do jawy czy mz sie nie oplaca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Nitomen: sporobuj dobrac trzpień amora od jakiegos auta.. u mnie jest to 14 mm. o ile to prawda co znajomy mowil, to mercedes mial amory na patykach tej srednicy. z chromowaniem bys sie musial wiecej bawic i wydac na to wiecej kasy, bo trzeba chemicznie zdjac stara warstwe, pozniej nalozyc galwanicznie miedź, oszlifowac to na specjalnej maszynie (chyba tokarka do walców czy jakas frezarka, nie pamietam), ktora wygłaska ci powierzchnie i nie bedzie mikronierownosci.. potem na miedz naklada sie chrom (lub przed chromem jeszcze warstwa cynku - bynajmniej tyle pamietam z podrecznika do chemii) Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Dominik ile ksoztuje taki zabieg ? i ile srednio to trwa ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu_ktm Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 (edytowane) nowe-użwane sprawne, nie walone, nie prostowane. Z tym szrotem już nic się nie da zriobić.pzdr tak przypuszczałem, że tylko nowe czy używane ale dobre.. a moto kumpla to biały CX 650.. kiedyś w Hrg robiliście mu sprzęgło i coś przy deklu filtra oleju. pozdrP.S. dziś zakupiłem u was oponę do swojego moto.. potrzebuję jeszcze na przód więc muszę dzwonić. pozdr Edytowane 19 Marca 2007 przez krzychuu_ktm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.