Skocz do zawartości

Chromowanie tloka amortyzatora centralnego, lagi itp


Nitomen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

czy mozliwe jest ponowne chromowanie sztycy/tloka od amortyzatora centralnego , ponoc chrom bedzie sie łuszczył , robil ktos to ? .Moj amor w regeneracji u seba - motor ale gosc twierdzi ze slabo to wyglada bo porysowany jest tlok i nie daje gwarancji , bo nie wiadomo jak dlugo to polata.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podłączam się.. tyle że ja z pytaniem o lagi.. kumpel ma w moto "okute" lagi, tzn wygladają jakby ktoś uszczelniacz młotkiem wbijał i przypadkiem okuł lagi.. efekt taki ze w tym miejscu ciekną.. czy jest możliwa tego regeneracja czy nie bawić się i nową lagę zakupić ? pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lag poobijanych mlotkiem nie naprawi , wgnioty w ladze sa za duze , ja mam na mysli malutkie ledwowyczuwalne ryski , a nie kratery :D

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Absolutnie wykonalne. Regenerujemy w taki sposób kilka amortyzatorów centralnych w sezonie i - odpukać - jeszcze nigdy nie było reklamacji. Gwarancję dajemy na sześć miesięcy.

pzdr

 

kumpel ma w moto "okute" lagi, tzn wygladają jakby ktoś uszczelniacz młotkiem wbijał i przypadkiem okuł lagi.. efekt taki ze w tym miejscu ciekną.. czy jest możliwa tego regeneracja czy nie bawić się i nową lagę zakupić ? pozdr

 

nowe-użwane sprawne, nie walone, nie prostowane. Z tym szrotem już nic się nie da zriobić.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja odpowiem ze sie da na wlasnym przykladzie jakis kat od ktorego kupilem kiedys moto zdejmowac simera chyba wlasnie mlotkiem... lage sie szlifuje a pozniej chromuje i nic sie nie luszczy tylko koszty dosyc duze, wiec zalezy do jakiego moto to ktos chce bo do jawy czy mz sie nie oplaca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nitomen: sporobuj dobrac trzpień amora od jakiegos auta.. u mnie jest to 14 mm. o ile to prawda co znajomy mowil, to mercedes mial amory na patykach tej srednicy.

 

z chromowaniem bys sie musial wiecej bawic i wydac na to wiecej kasy, bo trzeba chemicznie zdjac stara warstwe, pozniej nalozyc galwanicznie miedź, oszlifowac to na specjalnej maszynie (chyba tokarka do walców czy jakas frezarka, nie pamietam), ktora wygłaska ci powierzchnie i nie bedzie mikronierownosci.. potem na miedz naklada sie chrom (lub przed chromem jeszcze warstwa cynku - bynajmniej tyle pamietam z podrecznika do chemii)

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowe-użwane sprawne, nie walone, nie prostowane. Z tym szrotem już nic się nie da zriobić.

pzdr

 

 

tak przypuszczałem, że tylko nowe czy używane ale dobre.. a moto kumpla to biały CX 650.. kiedyś w Hrg robiliście mu sprzęgło i coś przy deklu filtra oleju. pozdr

P.S. dziś zakupiłem u was oponę do swojego moto.. potrzebuję jeszcze na przód więc muszę dzwonić. pozdr

Edytowane przez krzychuu_ktm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...