Skocz do zawartości

Coś dla fanów SUZUKI GSX-R 1000


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Dla tych co kupili niedawno GSX-R K5 lub K6 a sądzą że model z tego roku (K7) jest znacznie lepszy pod względem osiągów mogą się nie martwić :icon_mrgreen: . Brytyjski Fast Bike porównał oba te motycykle w wersji z salonu bez przeróbek. Wyniki ich własnych pomiarów:

Fast Bikes UK comparison K6 stock v K7 stock

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

testing times stock K6 - stock K7 Fast Bikes UK

 

0-60: 2,92s K6 3,00s K7

0-100: 5,56s K6 5,59s K7

0-120: 7,32s K6 7,33s K7

 

top speed K6: 183 mph - K7: 184

max power K6: 160 bhp - K7: 165

max torque: 108Nm - 108Nm

 

"Powerwise:the midrange of the k7 has lost the astonishing kick from the previous bike that no rival has yet matched.It pulls hard, but side by side roll on tests from anywhere below 9000 rpm belong to the K6. Above that mark, the new bike scores.In a flat out race through the gears the K7 can hover over its higher peak, make its extra few horsepower count and drive away. remember though, you have to be on the stop and chasing the redline to play this advantage.Even on a track, you'll need to keep the revs up. i've got to say, while it's more work, it does add the 750's fun trash factor to the 1000's atomic power. It's a carnal, primal engine, like the new R1 and 04 zx 10R, but with even more performance and fantastic fuelling.....

 

"Ultimately, if I had to choose which one to keep, it would be the new bike.It's more future proof. The smoother pick-up and vastly adjustable suspension are real benefits, and I enjoy the more dramatic power character....

 

"You'll also recover all the weight gain and more, and probably a bunch of midrange too, when you replace the cans and catbox. The final few remaining K6s will be awesome bargains. Fortunately, they'll be wheeled out of showrooms to make way for a worthy successor." :flesje:

 

POZDR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fast Bikes UK comparison K6 stock v K7 stock

to jest kluczowe slowo we wszystkich testach ktore sprawia, ze nigdy nie beda miarodajne (wiekszosc osob kupujac K7 wsadzi inny uklad wydechowy, odpadnie masa i odblokuje sie cala moc)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest kluczowe slowo we wszystkich testach ktore sprawia, ze nigdy nie beda miarodajne (wiekszosc osob kupujac K7 wsadzi inny uklad wydechowy, odpadnie masa i odblokuje sie cala moc)

 

dokladnie, zalozenie tylko slip on'a stalowego joszi zmniejsza mase motocykla o 7 kg :D (wywala sie cala puszke z katalizatorem

 

juz bym cos takiego zrobil ale pierwsze wydechy beda dopiero za 2 tyg :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie, zalozenie tylko slip on'a stalowego joszi zmniejsza mase motocykla o 7 kg :banghead: (wywala sie cala puszke z katalizatorem

 

juz bym cos takiego zrobil ale pierwsze wydechy beda dopiero za 2 tyg :banghead:

trzeba było sobie ze stanów zamówic, od paru miesiecy yoshimura ma zestaw do k7 :banghead:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...