Super stunter piter Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 witamkupiłem tdr 125-w związku z tym mam pare pytań;*ile taka poleci??/(nie mam linki licznika)*ile powinna palić??-tu nie tylko o tdr chodzi bo i dt i tzr mają takie same silniki*czy ona ma niklasil czy żeliwo??*czy są jakos blokowane?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Całkowicie odblokowana ok.140km/h.Moja tdrka pali od 4,2-6,5l.Blokowane są przez zwężke w wydechu, zawór wydechowy i na cdi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 18 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 aha dodam ze jest ona z 2000rokui najważniejsze gdzie dostane tanie tłoki (tak na zapas sie pytam)i czy ma żeliwo czy niclasil?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 na allegro są tłoki po 80zł ale nie polecam ich, lepiej zainwestować w droższy i jeździć duuuuuużo dłużej :biggrin: czy ma żeliwo czy niclasil??nie wiem :icon_mrgreen: w najbliższym czasie nie bede rozbierał silnika to nie sprawdze, a przy ostatnim rozbieraniu pamiętam tylko, że nie miałem żadnych rys na powierzchni cylindra :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 19 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 aha, a wiesz może gdzie sa pozakładane blokady w tdr??i jak je zdjąć??i po czym poznac że blokada jest ??(może cichsza praca silnika) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Mam tdr z 2000r i ja mam nicasil . Leci mi 140 raz z wiatem w plecy 150. Pali w trasie ok 5.5 w miescie 6.5. Jak amsz 2000r to do masz pewnie katalizator w dyfuzorze :cool: radze wywalic:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Mam tdr z 2000r i ja mam nicasil . Leci mi 140 raz z wiatem w plecy 150. Pali w trasie ok 5.5 w miescie 6.5. Jak amsz 2000r to do masz pewnie katalizator w dyfuzorze :cool: radze wywalic:) Mam tdr z 2000r i ja mam nicasil . Leci mi 140 raz z wiatem w plecy 150. Pali w trasie ok 5.5 w miescie 6.5. Jak amsz 2000r to do masz pewnie katalizator w dyfuzorze :D radze wywalic:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 20 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 krzychu-985 - jak masz prowadzone światła? bo ja mam z akumulatora a z tego co wiem powinny być z prądnicy, jak ty masz?? krzychu-985 - jak masz prowadzone światła? bo ja mam z akumulatora a z tego co wiem powinny być z prądnicy, jak ty masz?? i najważniejsze!! gdzie dostane cześci do tdr chodzi mi o uszczelki silnika???????????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Ja mam z prądnicy, co prawda mam starszy model, ale myśle, ze konstruktorzy nic nie zmienili :( Uszczelke możesz zamówić w salonie yamahy, albo jakimś sklepie z częściemi np. intermotors. Ewentualnie mozesz sam ja zrobić :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 21 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 a jakie są orginalne zembatki w tdr 2000rok?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 W 94r. przednie są dostepne 16 lub 17 żebów. Z tyłu jest duża, ja zębów na niej nie policze:P Wydaje mi sie, ze w 2000r przednia zebatka taka sama :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 22 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 będe ją odblokowywał- co mam zrobić z dyfuzorem??mam go porościnac i wyjąc dosłownie wszystko ze środka i zaspawać?? a w tłumiku sa też blokady?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 23 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 no i rozciełem i nic nie było -żednych blokad!, leci tylko 100km na h a podobno mogą polecieć 140!! co mam zrobić:??Ile macie tysięcy obrotów przy 100??? Aha i mówie że komprecha jest dobra- może moduł?? on mi si ekręci tylko do 10 tys a wasze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 Odblokuj zawór wydechowy i wtedy sprawdz, powinno być już dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 24 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 (edytowane) zawór jest odblokowany może moduł??***aha i najważniejsze** jak jest u was zrobiony ten zawór? bo u mnie jest złożony z 2 czesci i między tymi dwoma częściami są 2 bolce.Ale jeszcze była wsadzona w środek śruba (jak by do skręcania tych 2 cześci) tylko że ja nie mam tam żadnego gwinta a nawet pozostałości po nim .Czy u was też była taka śruba czy tylko 2 bolce????? Edytowane 24 Marca 2007 przez Super stunter piter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.